Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte studinen Sandra her :

http://annoncelight.dk/showad/221051

"Er kun til 100% danske mænd:)
Læs hele min annonce tak:)

Fræk 21 årig babe kan du møde torsdag i Aarhus:)
Det foregår privat og diskret:)

Tilbyder kun blid sex MED KONDOM!:)
Blow er uden og du må komme ud over min krop:)
Du må også meget gerne slikke mig;)"
 

Ung pige, alder og billeder er nok ægte. En lejlighed i Aabyhøj, diskret og ren.

Hun bruger ikke mobil, kun mail, en smule upraktisk hvis man står foran døren og venter på et svar.

Pigen har nogle tætoveringer, ikke synlig på billede. Hun er slank og ca 1,60 høj, dansker men sikkert med

lidt sydlandsk (asiatisk ?) blod i sig. Meget store bryster og de er ægte.

Charmerende og sød, hun giver sig helt hen og virker til at nyde det. Sutter uden gummi (som en drøm), samleje med.

Hun had desværre kun 20 min, så det blev det til til 1Kilo kroner. Priserne er høje, mon ikke hun er til at snakke med.

Kan godt lide piger som er nye i branchen fremfor en meget "professionel", så hun var den rigtige valg for mig.

Alt i alt en dejlig (og for kort) oplevelse.

Stedet 8/10

Pigen 7/10

Akten 8/10

 

Torben

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sprøjter27

Uhhhhm hun lyder da interessant :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver, at du betalte 1.000 kr. for 20 minutter.

Så fik du da en gevaldig rabat, når hun skriver, at det koster 1.200 kr. for 15 minutter ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 4 timer siden:

Du skriver, at du betalte 1.000 kr. for 20 minutter.

Så fik du da en gevaldig rabat, når hun skriver, at det koster 1.200 kr. for 15 minutter ;-) 

1200 for 15 min.? Okaayy så.. Måske jeg sælger mig selv for billigt.. Hahaha.. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

1200 for 15 min.? Okaayy så.. Måske jeg sælger mig selv for billigt.. Hahaha.. 

Kvalitet koster :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 5 minutter siden:

Kvalitet koster :-)

Hahaha.. Må så anse mig selv som lavere kvalitet end Sandra åbenbart.. Hahaha.. Så lige hun så også giver øko-fransk i prisen så måske det er der den ligger.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
torbenb skrev, for 5 timer siden:

Besøgte studinen Sandra her :

http://annoncelight.dk/showad/221051

"Er kun til 100% danske mænd:)
Læs hele min annonce tak:)

Fræk 21 årig babe kan du møde torsdag i Aarhus:)
Det foregår privat og diskret:)

Tilbyder kun blid sex MED KONDOM!:)
Blow er uden og du må komme ud over min krop:)
Du må også meget gerne slikke mig;)"
 

Ung pige, alder og billeder er nok ægte. En lejlighed i Aabyhøj, diskret og ren.

Hun bruger ikke mobil, kun mail, en smule upraktisk hvis man står foran døren og venter på et svar.

Pigen har nogle tætoveringer, ikke synlig på billede. Hun er slank og ca 1,60 høj, dansker men sikkert med

lidt sydlandsk (asiatisk ?) blod i sig. Meget store bryster og de er ægte.

Charmerende og sød, hun giver sig helt hen og virker til at nyde det. Sutter uden gummi (som en drøm), samleje med.

Hun had desværre kun 20 min, så det blev det til til 1Kilo kroner. Priserne er høje, mon ikke hun er til at snakke med.

Kan godt lide piger som er nye i branchen fremfor en meget "professionel", så hun var den rigtige valg for mig.

Alt i alt en dejlig (og for kort) oplevelse.

Stedet 8/10

Pigen 7/10

Akten 8/10

 

Torben

Du giver kun pigen 7/10 (udseende/væremåde?)

hvad trækker ned i bedømmelsen?

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Pigen er anmeldt herinde under flere navne, Rebekka Aarhus, blindfoldet kæreste fantasi, GB på fyn, ung studine Aarhus og kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rocksolid skrev, den 12/1/2017 at 17:31:

Du giver kun pigen 7/10 (udseende/væremåde?)

hvad trækker ned i bedømmelsen?

Hej Rocksolid

Tja, hun er jo dejlig og indlevende. Men jeg er måske lidt kræsen. Måske var tattoo´erne et lille turn-off for mig.

Uden dem var det blevet en højere vurdering. Men det er jo smag og behag.

Torben

 

og @JenniferRomantica :

Kender dig ikke.

Du bestemmer forhåbentlig selv dine priser. Det er et frit land. Men misundelse er fejlplaceret her. Pas på en ordentlig tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 12/1/2017 at 17:14:

Hahaha.. Må så anse mig selv som lavere kvalitet end Sandra åbenbart.. Hahaha.. Så lige hun så også giver øko-fransk i prisen så måske det er der den ligger.. 

Jeg anser ikke mig selv som værende af lavere kvalitet så det skal du heller ikke gøre. Vi passer på os selv begge 2 kære Jennifer. :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
torbenb skrev, for 2 minutter siden:

 

og @JenniferRomantica :

Kender dig ikke.

Du bestemmer forhåbentlig selv dine priser. Det er et frit land. Men misundelse er fejlplaceret her. Pas på en ordentlig tone.

Det gør jeg bestemt.. Men konkurrencen er nok også anderledes på Sjælland end i Århus.. Og normalt er piger der ikke arbejder på kliniks priser lavere end klinikpigers priser fordi de ikke har den samme udgift som vi har.. JEG synes "grådighed" er en rimelig grim kvalitet og der er ingen grund til at presse prisen op for den samme service.. Når man så presser den så meget som hun i hendes tekst gør synes jeg næsten det er at tage pis på sine gæster eller mænd i det hele taget.. Men det bare mig der er mærkelig måske.. 

Det har intet med misundelse at gøre og synes bestemt ikke jeg omtaler hende grim eller lignende i noget af det skrevne før.. Hmm.. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 7 minutter siden:

Jeg anser ikke mig selv som værende af lavere kvalitet så det skal du heller ikke gøre. Vi passer på os selv begge 2 kære Jennifer. :)

Det var også fyldt med sarkasme mit skriv.. Hehe.. Sikkerhed frem for alt.. Og så længe man selv er tilfreds med hvad man få ud af arbejdet så det jo egentlig det vigtigste.. Piger som os to finder heldigvis også arbejdet dejligt nok til ikke at skulle kræve det hvide ud af øjnene for vores services:P<3..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Det var også fyldt med sarkasme mit skriv.. Hehe.. Sikkerhed frem for alt.. Og så længe man selv er tilfreds med hvad man få ud af arbejdet så det jo egentlig det vigtigste.. Piger som os to finder heldigvis også arbejdet dejligt nok til ikke at skulle kræve det hvide ud af øjnene for vores services:P<3..

Kunne ikke være mere enig <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@StudineMILF 

@JenniferRomantica

Nu har jeg måtte oprette en profil for at kommentere på jeres usle kommentar ! Jeg citere Jennifer... "Når man så presser den så meget som hun i hendes tekst gør synes jeg næsten det er at tage pis på sine gæster eller mænd i det hele taget.. Men det bare mig der er mærkelig måske.." 

Nu er det sådan at mit "arbejde" som GP er en hobby og ikke min primær indtægt.. Jeg har personligt Ikke lyst til at have 10-20 forskellige mænd på besøg pr. vagt, som jeg har oplevet af egen erfaring på klinik(og derfor valgte jeg denne vej som privat/diskret). Jeg ved ikke med jer? Men jeg synes det er småligt at kommentere på denne måde og for mig lugter det langt væk af misundelse. 

Jeg har ikke lyst til at komme nærmere ind på min opfattelse af jer - men de her priser fungere ret godt for mig ;) . Desuden har jeg mulighed for at nyde sex med mine kunder og være indlevende - og mine gæster ved at der ikke har været 10 forinden dem ;) 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 16/1/2017 at 09:32:

Det var også fyldt med sarkasme mit skriv.. Hehe.. Sikkerhed frem for alt.. Og så længe man selv er tilfreds med hvad man få ud af arbejdet så det jo egentlig det vigtigste.. Piger som os to finder heldigvis også arbejdet dejligt nok til ikke at skulle kræve det hvide ud af øjnene for vores services:P<3..

Jeg skal lige have en ting på det rene her? Så nu påstår du simpelthen også at jeg ikke nyder sex med mine kunder eftersom mine priser er "høje"? Det kommer ikke som nogen overraskelse - af hvad man kan se herinde, lever du jo nærmest også dit liv igennem Eroguide. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SandraSudine skrev, for 1 minut siden:

@StudineMILF 

@JenniferRomantica

Nu har jeg måtte oprette en profil for at kommentere på jeres usle kommentar ! Jeg citere Jennifer... "Når man så presser den så meget som hun i hendes tekst gør synes jeg næsten det er at tage pis på sine gæster eller mænd i det hele taget.. Men det bare mig der er mærkelig måske.." 

Nu er det sådan at mit "arbejde" som GP er en hobby og ikke min primær indtægt.. Jeg har personligt Ikke lyst til at have 10-20 forskellige mænd på besøg pr. vagt, som jeg har oplevet af egen erfaring på klinik(og derfor valgte jeg denne vej som privat/diskret). Jeg ved ikke med jer? Men jeg synes det er småligt at kommentere på denne måde og for mig lugter det langt væk af misundelse. 

Jeg har ikke lyst til at komme nærmere ind på min opfattelse af jer - men de her priser fungere ret godt for mig ;) . Desuden har jeg mulighed for at nyde sex med mine kunder og være indlevende - og mine gæster ved at der ikke har været 10 forinden dem ;) 

Som jeg også skrev var det priserne i teksten der undrede mig.. Men som jeg kunne forstår på anmelderen var det heller ikke den pris han betalte.. Den betalte pris er jo meget fair.. 

Som jeg skrev havde det intet med misundelse at gøre.. På nogen måder.. Men noget med at være fair i sine priser.. Hvilket for sin hvis heller ikke rager mig.. Jeg var som sådan heller ikke den første eller eneste der undrede sig over priserne.. 

Og du skal skam bare kører din forretning som du synes^_^.. Tænker vi alle har andre indtægter end sex.. Og ingen har det vel som den primært indtægt.. Jeg arbejder selv kun 2 dage om ugen.. Også fordi jeg ikke vil blive opbrugt og gerne vil kunne nyde det.. Hvilket man kan ved bare at arbejde færre dage.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
SandraSudine skrev, for 5 minutter siden:

Jeg skal lige have en ting på det rene her? Så nu påstår du simpelthen også at jeg ikke nyder sex med mine kunder eftersom mine priser er "høje"? Det kommer ikke som nogen overraskelse - af hvad man kan se herinde, lever du jo nærmest også dit liv igennem Eroguide. 
 

Hahaha.. Jeg tror du læser for meget mellem linjerne.. Som du selv skriver vil du gerne kunne nyde det og derfor de høje priser.. Jeg kan sagtens nyde det uden at skulle op i de priser.. Intet andet end det sweety;).. Og jeg har f.eks heller ikke kunder.. Jeg har gæster.. 

Øhh ved ikke lige hvad det skulle have noget med noget at gøre.. Men kom da endelig med en forbindelse mellem det du har skrevet så vi alle forstår hvad du mener der ikke kommer som en overraskelse.??

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg fortælle at det ikke helt hænger sammen som trådstarter skriver - Jeg bryder mig personligt ikke om at blive presset i pris og skulle stå og forhandle med mine kunder. Trådstarter fik 15 min som "ønsket" eftersom han ankom 15 min forsent og jeg ikke havde tid til mere. 

Han påstod at han havde ventet i 10 min i opgangen og at jeg selv kunne have forhindret det ved at have en telefon. Jeg prøvede derfor at gøre min kunde tilfreds ved at give ham en rabat på sølle 200 kr. 

Mine priser er ikke til forhandling og der er ikke nogen priser som er mere "fair" end andre. Det kan være at dine priser er "fair" til den service du giver og dit pågældende udseende + alder. 

Mine priser er i hvert fald HELT FAIR efter mine data og ydelser. Så jeg synes vi lukker den her Romantica.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Hahaha.. Jeg tror du læser for meget mellem linjerne.. Som du selv skriver vil du gerne kunne nyde det og derfor de høje priser.. Jeg kan sagtens nyde det uden at skulle op i de priser.. Intet andet end det sweety;).. Og jeg har f.eks heller ikke kunder.. Jeg har gæster.. 

Øhh ved ikke lige hvad det skulle have noget med noget at gøre.. Men kom da endelig med en forbindelse mellem det du har skrevet så vi alle forstår hvad du mener der ikke kommer som en overraskelse.??

Og "gæster" betaler da som regel ikke for at komme på besøg. "Men vi kører jo vores forretning forskelligt sweety" ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SandraSudine skrev, for 10 minutter siden:

Nu kan jeg fortælle at det ikke helt hænger sammen som trådstarter skriver - Jeg bryder mig personligt ikke om at blive presset i pris og skulle stå og forhandle med mine kunder. Trådstarter fik 15 min som "ønsket" eftersom han ankom 15 min forsent og jeg ikke havde tid til mere. 

Han påstod at han havde ventet i 10 min i opgangen og at jeg selv kunne have forhindret det ved at have en telefon. Jeg prøvede derfor at gøre min kunde tilfreds ved at give ham en rabat på sølle 200 kr. 

Mine priser er ikke til forhandling og der er ikke nogen priser som er mere "fair" end andre. Det kan være at dine priser er "fair" til den service du giver og dit pågældende udseende + alder. 

Mine priser er i hvert fald HELT FAIR efter mine data og ydelser. Så jeg synes vi lukker den her Romantica.. ;)

Ja det er vigtigt med tilfredse gæster.. Synes jeg bestemt også mine anmeldelser vidner om at jeg også synes.. 

Når man arbejder på klinik har det noget at gøre med solidaritet.. Noget du måske ikke kender til.. Men begrebet betyder ganske simplificeret så alle forstår det at man tænker på andres røve fremfor kun sin egen.. Og så tror jeg også det stadig føles vildt for mig at mænd betaler så mange penge for sex.. Uanset hvad prisen ligger på.. Selv føler jeg mig utrolig velsignet over at have et udseende og personlighed der gør mænd kommer igen og igen og i det hele taget vælger at besøge mig til at starte med.. 

Jeg har bestemt mig for at holde mig for god til at komme med personlige angreb.. Startede ud med en professionel undren.. Og det holder jeg den ved.. 

Og navnet er Jennifer^_^..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

efter denne bitchfight-light synes jeg vi gør os selv en tjeneste ved UDELUKKENDE at kommentere på anmeldelsen. Og nej - ingen af jer skal lige have det sidste ord.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

StudineMilf får lige advarsel p.g.a. manglende evne til at læse og forstå en simpel og klar besked

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og for lige at følge op - så holder SabineSudine og Studine Elskeren også pause. I deres tilfælde for overtrædelse af reglerne omkring dobbeltalias

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...