Hop til indhold

annoncelight, hjælp?

Featured Replies

Skrevet

Ja, jeg må være helt spade, men jeg kan ikke finde nogen steder på AL, hvor man kan få hjælp/kontakte en moderator?
Findes det ikke der inde? Det drejer sig om (forhåbentlig) at skifte brugernavn derinde :)

Skrevet
  • Author

Ok jeg havde ikke set e-mailen :P tak 

Skrevet
Claire skrev, for 20 minutter siden:

Ok jeg havde ikke set e-mailen :P tak 

:D var det lige blondine Claire som rodede med computer ?

Skrevet
  • Author
holstebronx skrev, 1 time siden:

:D var det lige blondine Claire som rodede med computer ?

Jeg er ret sikker på at de skyndte sig ind, og lavede den er mail, da dit så mit indlæg

:P 

Skrevet
Claire skrev, for 7 timer siden:

Jeg er ret sikker på at de skyndte sig ind, og lavede den er mail, da dit så mit indlæg

Oh, yeah... 

Skrevet
Claire skrev, den 10/1/2017 at 22:13:

Det gjorde vi selvfølgelig. Vi ønsker altid at beskytte vores brugeres intelligens :) 

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 7 minutter siden:

Det gjorde vi selvfølgelig. Vi ønsker altid at beskytte vores brugeres intelligens :) 

❤️ :) Arbejder du også for annoncelight?

Skrevet
Claire skrev, for 6 minutter siden:

❤️ :) Arbejder du også for annoncelight?

Ja, jeg overtager størstedelen af udviklingen inden længe. Der skal dog lige lidt overlevering på plads først :) 

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 4 minutter siden:

Ja, jeg overtager størstedelen af udviklingen inden længe. Der skal dog lige lidt overlevering på plads først :) 

:) kan man få ændret sit navn derinde? Brugernavnet mit er "idaMoncherie", hvilket selvf er lidt misvisende.

KYS

Skrevet
Claire skrev, for 1 minut siden:

:) kan man få ændret sit navn derinde? Brugernavnet mit er "idaMoncherie", hvilket selvf er lidt misvisende.

KYS

Jeg er slet ikke langt nok inde i systemet endnu pga. mgl. overlevering. Du bliver nødt til at sende det til support-emailen som nævnt ovenfor.

Skrevet
Claire skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2017 at 22:13:

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.