Hop til indhold
Guest Fræk Leg

Analsex og skader

Recommended Posts

Guest Fræk Leg

Hej derude.

Har lige et ømtåligt emne, men mig og min veninde sidder og snakker om analsex - ikke så meget omkring de gengse sygdomme - mere de skader og gener der kan komme ud af det. Google er gennemsøgt, men der kommer kun gode råd omkring opvarmning og lidt om kønssygdomme/HIV.

 

Sagen er at hun har været aktiv på lagnerne med kæresten, og selvfølgelig skulle det afprøves. Der har været masser af opvarming og ingen ømhed efterfølgende. Dagen efter bliver hun øm, så slem at hun ikke kan gå på toilettet uden at det gør meget ondt. Hun kontakter lægen, som undersøger hende og konstantere at hun har rifter og er selvfølgelig meget øm. Hun får stikpiller med antibiotika og smertestillende og bliver bedt om at tage den med ro.

Jeg snakker så med hende i dag, hvor hun mildest talt har det af H. til. Smerten er ved at fortage sig, men hun har fået feber og ømmer sig en del. Hun kan ikke sidde på sin popo :wacko:

Gode råd modtages, så min stakkels veninde kan komme oven på igen :shock:

Redigeret af Fræk Leg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drik whiskey og lade røven være i fred de næste par uger.

..and dont eat chili..

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Drik whiskey og lade røven være i fred de næste par uger.

..and dont eat chili..

Nellys sukkerfri vingummi skulle give "lind mave", har jeg hørt :huh: 

... Det kan også Googles. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder ikke godt... 

Jeg har aldrig selv haft så ondt at jeg får feber eller ikk ka sidde ned så det skal undersøges igen...

Hun burde ( i min verden) ikke få feber nu efter hun har fået noget fra lægen..

Jeg ville nok ringe til lægevagten hvis det er her til aften hun har fået feber ellers til lægen i morgen.. 

Go bedring med hende.. :) 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man får ikke feber af smerte, feber er tegn på infektion i kroppen. Det er ikke sikkert, at hendes numseproblem er skyld i feberen,
men hvis temperaturen stiger skal hun nok lige ha fat i lægen og informere ham om at hun er på medicin. 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Hej Fræk Leg.

Hvor gør det ondt, udenpå røven, omkring anus, indeni ?

Kan jo være 100 ting.

Rifter, bylddannelse, hæmorider, blærebetændelse eller anden underlivsinfektion hvis "tingene" ikke har været behørigt adskilt i mis og mås. etc.

Temperaturen bør følges, og ikke stige voldsomt meget hurtigt.

Gå da til lægen - vi er i DK!

Vagtlægen, hvis det ikke kan vente, ellers egen læge. De kan tage blodprøver, urinprøver med infektionstal m.v.

Så er det i øvrigt ikke dit ansvar som veninde og menneske længere, hvis der nu skulle være noget alvorligt galt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Tak for de sjove input - dem giver jeg videre :D

 

Som sagt så er det et ømtåligt emne, som hun ikke har lyst til at dele med lægen, hvis det kunne ungåes, og derfor var dette sted (måske) det bedste at spørge. Jeg har også sagt at det kunne være en infektion. Hun er nu på vej til lægevagten for at blive tjekket for en sikkerheds skyld :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræk Leg skrev, for 1 time siden:

Hej derude.

Har lige et ømtåligt emne, men mig og min veninde sidder og snakker om analsex - ikke så meget omkring de gengse sygdomme - mere de skader og gener der kan komme ud af det. Google er gennemsøgt, men der kommer kun gode råd omkring opvarmning og lidt om kønssygdomme/HIV.

 

Sagen er at hun har været aktiv på lagnerne med kæresten, og selvfølgelig skulle det afprøves. Der har været masser af opvarming og ingen ømhed efterfølgende. Dagen efter bliver hun øm, så slem at hun ikke kan gå på toilettet uden at det gør meget ondt. Hun kontakter lægen, som undersøger hende og konstantere at hun har rifter og er selvfølgelig meget øm. Hun får stikpiller med antibiotika og smertestillende og bliver bedt om at tage den med ro.

Jeg snakker så med hende i dag, hvor hun mildest talt har det af H. til. Smerten er ved at fortage sig, men hun har fået feber og ømmer sig en del. Hun kan ikke sidde på sin popo :wacko:

Gode råd modtages, så min stakkels veninde kan komme oven på igen :shock:

Altså alle numselege skal tages meget roligt.....det har I gjort, lægen har været på...det gør ondt nu og der er feber...ring til vagtlægen....

Men der er en kæmpe influensa i gang....

Vask hænder!

Lad være med at læse blade, i lægehuset, alle sidder med "syge" fingre på blade, håndtag, stole osv...lad være med at pille næse, disse steder, vask hænder!....dem der er der er fordi de fegler et eller andet....og rengøringen kommer ikke flere gange dagligt kun om morgen eller aften.

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg
Anilingus skrev, for 18 minutter siden:

Hej Fræk Leg.

Hvor gør det ondt, udenpå røven, omkring anus, indeni ?

Kan jo være 100 ting.

Rifter, bylddannelse, hæmorider, blærebetændelse eller anden underlivsinfektion hvis "tingene" ikke har været behørigt adskilt i mis og mås. etc.

Temperaturen bør følges, og ikke stige voldsomt meget hurtigt.

Gå da til lægen - vi er i DK!

Vagtlægen, hvis det ikke kan vente, ellers egen læge. De kan tage blodprøver, urinprøver med infektionstal m.v.

Så er det i øvrigt ikke dit ansvar som veninde og menneske længere, hvis der nu skulle være noget alvorligt galt.

 

 

Det er oppe og uden på. Hun siger at hendes sædemuskler også er ømme. Hun har ikke problemer med vandladningen udover når tisset rammen en af rifterne bagtil.

Gå til læge - ja.. Men ville lige høre andres erfaringer og råd. Jeg har lagt det op med hendes tilladelse - så jeg syntes da at jeg vil tage et ansvar og passe på min syge veninde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg
Lady Cherie skrev, for 5 minutter siden:

Altså alle numselege skal tages meget roligt.....det har I gjort, lægen har været på...det gør ondt nu og der er feber...ring til vagtlægen....

Men der er en kæmpe influensa i gang....

Vask hænder!

Lad være med at læse blade, i lægehuset, alle sidder med "syge" fingre på blade, håndtag, stole osv...lad være med at pille næse, disse steder, vask hænder!....dem der er der er fordi de fegler et eller andet....og rengøringen kommer ikke flere gange dagligt kun om morgen eller aften.

Det har du helt ret i. Og jeg håber selvfølgelig ikke hun fejler mere end hvis det skulle være en influenza :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Hvis du virkelig er flækket grundigt og har brug for ro i røven , så er det vigtigt at du sørge for at spise lidt dadler eller andet som kan give dig lind mave.

Det er vigtigt at du ikke skal presse noget ud - sprængt røv eller hæmorider kan tage lang tid at komme over - hæmoride creme skal du ikke bruge i alt for mange dage , da den godt kan gøre huden tynd - men brug en fed baby zink slave fra rema 1000 . sørg for at din røv er velsmurt overdreven meget - bare op med fingeren så du virkelig er feddet til flere gange om dagen og altid lige før toilet besøg. Det kan godt tage 14 til 3 uger inden du heler op igen . 

Tænker at feberen har ramt dig af en anden vej.

Go bedring 

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg
Claire skrev, for 1 time siden:

Drik whiskey og lade røven være i fred de næste par uger.

..and dont eat chili..

:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Av... Er det ikke mere et spørgsmål til lægen / vagtlægen? 

Hun er på vej derop :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 5 minutter siden:

Hey

Hvis du virkelig er flækket grundigt og har brug for ro i røven , så er det vigtigt at du sørge for at spise lidt dadler eller andet som kan give dig lind mave.

Det er vigtigt at du ikke skal presse noget ud - sprængt røv eller hæmorider kan tage lang tid at komme over - hæmoride creme skal du ikke bruge i alt for mange dage , da den godt kan gøre huden tynd - men brug en fed baby zink slave fra rema 1000 . sørg for at din røv er velsmurt overdreven meget - bare op med fingeren så du virkelig er feddet til flere gange om dagen og altid lige før toilet besøg. Det kan godt tage 14 til 3 uger inden du heler op igen . 

Tænker at feberen har ramt dig af en anden vej.

Go bedring 

Madame Elisabeht

Tak for inputtet. Det giver jeg videre til hende <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Fræk Leg skrev, for 3 minutter siden:

Det er oppe og uden på. Hun siger at hendes sædemuskler også er ømme. Hun har ikke problemer med vandladningen udover når tisset rammen en af rifterne bagtil.

Gå til læge - ja.. Men ville lige høre andres erfaringer og råd. Jeg har lagt det op med hendes tilladelse - så jeg syntes da at jeg vil tage et ansvar og passe på min syge veninde.

Yes, det er godt du er omsorgsfuld og påtager dig det ansvar, det er.

Men det var ikke derfor jeg skrev, hvad jeg skrev.

Det er godt at Google, spørge rundt her o.s.v.. Men læger har nu engang forstand på sundhed og sygdom. De har den erfaring vi andre ikke har, derfor gå til lægen-det lyder godt hun er på vej.

God bedring med hende! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 26 minutter siden:

Yes, det er godt du er omsorgsfuld og påtager dig det ansvar, det er.

Men det var ikke derfor jeg skrev, hvad jeg skrev.

Det er godt at Google, spørge rundt her o.s.v.. Men læger har nu engang forstand på sundhed og sygdom. De har den erfaring vi andre ikke har, derfor gå til lægen-det lyder godt hun er på vej.

God bedring med hende! 

Kære Aniligus

det kan godt være læger ved en masse om sundhed og sygdom, men de har aldrig fået den så tit i røven som os andre....de har læst en bog! :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Lady Cherie skrev, for 19 minutter siden:

Kære Aniligus

det kan godt være læger ved en masse om sundhed og sygdom, men de har aldrig fået den så tit i røven som os andre....de har læst en bog! :D 

Kære Lady Cherie.

ENIG - selv lægevidenskab er ikke en eksakt videnskab. Men tro mig, de fleste vagtlæger o.l.har nok set en hel del, og har dermed også erfaringen, at trække på - udover bøgerne.

At det er et ømtåleligt emne, tror jeg de er vant til. De har ligesom præster den strengeste form for tavshedspligt. Jeg ville ikke betænke mig, vi er  i DK...

Som sagt, kan det være 100 ting - hvis "den" har været lang nok, kunne det jo være blindtarmsbetændelse : - )

Synes det lyder godt, hun er på vej!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære A

Jeg kan jo få den tanke at du selv er læge, men som sagt der er meget langt fra at være den der "har set lidt af hvert" og har tavshedspligt,  (det har jeg også) til at have prøvet det selv.

Vi kan klart blive enige om, at læger kan sige om dit eller dat men de siger ikke som Madame Elisabth spis dadler eller osv.

Og lægen lady Cherie siger: du har ikke ondt i sædemusklerne hvis du har blindtarmsbetændelse.....du er en dårlig læge hr. A.

Vi kan også lave den om....hvor mange gange har du haft ondt i numsen og det var blindtarmsbetændelse?

eller omvendt

du havde flere gange blindtarmsbetændelse...og du have fået massere af stang først...så du havde ondt i numsen....?

Du må være læge!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Lady Cherie skrev, for 16 minutter siden:

Kære A

Jeg kan jo få den tanke at du selv er læge, men som sagt der er meget langt fra at være den der "har set lidt af hvert" og har tavshedspligt,  (det har jeg også) til at have prøvet det selv.

Vi kan klart blive enige om, at læger kan sige om dit eller dat men de siger ikke som Madame Elisabth spis dadler eller osv.

Og lægen lady Cherie siger: du har ikke ondt i sædemusklerne hvis du har blindtarmsbetændelse.....du er en dårlig læge hr. A.

Vi kan også lave den om....hvor mange gange har du haft ondt i numsen og det var blindtarmsbetændelse?

eller omvendt

du havde flere gange blindtarmsbetændelse...og du have fået massere af stang først...så du havde ondt i numsen....?

Du må være læge!

Kære Lady Cherie.

NEJ jeg er ikke selv læge ...det var/er præcis pointen...derfor også rådet om, at gå til læge.

Du kan vælge at gå til læge, vælge at lade være, vælge at spise den medicin hun/han ordinerer dig....osv. Det er dit og kun dit valg!

Mit eksempel med blindtarmsbetændelse, efter at have fået en meget lang en i røveren, er efterfulgt af en smiley - sorry hvis det ikke var morsomt.

Står af her, så vi ikke afsporer tråden, for andre med mulige gode råd til patientens veninde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som proktitis, endetarmsbetændelse. God ide med lægetilsyn. Der findes lindrende stikpiller med binyrebarkhormon og lokalbeøvelse, som kan være en god hjælp. Selvfølgelig skal hun have udelukket anden systemiske infektion som f.eks. urinvejsinfektion mv. Noget meget smertefuldt kan også være herpesoverførsel.

God bedring ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Der er ingen risiko for at hun får ondt,  hvis hun er sammen med mig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...