Hop til indhold
Guest Mon Cherie

Sexparty 9. februar

Recommended Posts

Guest Mon Cherie

SEXPARTY PÅ MON-CHERIE.

Pigerne på Mon-Cherie afholder sexparty Torsdag d. 9 Februar 2017 fra kl 17 - 21.

Efter en dejlig jul og et godt nytår med en masse god mad, er pigerne vilde med at skulle have et frækt sexparty

Dette kommer til at foregå i Club Mon Cherie, Bjerringbrovej 50 C - som er i baghuset og ned i kælderen. Se billeder fra stedet under Club Mon Cherie her på hjemmesiden.

Der bliver serveret lidt godt til ganen i form af hjemmelavet sandwich, frisk frugt, kaffe - the og hjemmebag, lidt chips og andre lækkerier man kan nippe af.

Dertil vil der også blive serveret sodavand, vin og postevand.

Prisen for hele herligheden er 2600 kr.

 Du kan tilmelde dig hos Mon-Cherie personligt eller ved at sende en mail til [email protected]

SIDSTE FRIST FOR TILMELDING OG BETALING ER MANDAG D 6 FEBRUAR KL 23. VED TILMELDING SKAL DER ENTEN BETALES DEPOSITUM PÅ 1000 KR ELLER FULDT BELØB.

DU KAN BETALE HOS MON-CHERIE ELLER PÅ BANK KONTO: 5021 1532069 - TIL VORES UDLANDSKE GÆSTER ER VORES IBAN DK 6750210001532069 SVIFT JYBADKKK.

 HUSK AT SKRIVE DIT NAVN PÅ BETALINGEN.

 Du kan møde følgende sexhungerende party piger:

 Alicia

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=13

 Sara

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=43

 Malou

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=26

 Jacqueline

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=80

 Josefine

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=10

 VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG.

RET TIL ÆNDRINGER FORBEHOLDES.

PIGERNE PÅ MON-CHERIE TILBYDER KUN SIKKER SEX.

 På gensyn Mon-Cherie pigerne.

0_1444755547_alicia2.jpg

0_1453319285_0_1447190932_sara2.jpg

0_1477820411_Josefine3.jpg

0_1478851161_malou8.jpg

0_1479826670_billede%205%20web.jpg

Redigeret af Mon Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor ER det lækkert med ENDELIG et Party i Storkøbenhavn på en velrenommeret klinik!

Forhåbentlig følger flere klinikker i København efter..

Af hjertet TAK!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 30 minutter siden:

Hvor ER det lækkert med ENDELIG et Party i Storkøbenhavn på en velrenommeret klinik!

Forhåbentlig følger flere klinikker i København efter..

Af hjertet TAK!

Hey hey hey.. Vi holder altså også tit GB på vores sted^_^.. Så det der "endelig" er vist fordi du ikke tjekker ordentligt:D..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon Cherie skrev, for 2 timer siden:

SEXPARTY PÅ MON-CHERIE.

Pigerne på Mon-Cherie afholder sexparty Torsdag d. 9 Februar 2017 fra kl 17 - 21.

Efter en dejlig jul og et godt nytår med en masse god mad, er pigerne vilde med at skulle have et frækt sexparty

Dette kommer til at foregå i Club Mon Cherie, Bjerringbrovej 50 C - som er i baghuset og ned i kælderen. Se billeder fra stedet under Club Mon Cherie her på hjemmesiden.

Der bliver serveret lidt godt til ganen i form af hjemmelavet sandwich, frisk frugt, kaffe - the og hjemmebag, lidt chips og andre lækkerier man kan nippe af.

Dertil vil der også blive serveret sodavand, vin og postevand.

Prisen for hele herligheden er 2600 kr.

 Du kan tilmelde dig hos Mon-Cherie personligt eller ved at sende en mail til [email protected]

SIDSTE FRIST FOR TILMELDING OG BETALING ER MANDAG D 6 FEBRUAR KL 23. VED TILMELDING SKAL DER ENTEN BETALES DEPOSITUM PÅ 1000 KR ELLER FULDT BELØB.

DU KAN BETALE HOS MON-CHERIE ELLER PÅ BANK KONTO: 5021 1532069 - TIL VORES UDLANDSKE GÆSTER ER VORES IBAN DK 6750210001532069 SVIFT JYBADKKK.

 HUSK AT SKRIVE DIT NAVN PÅ BETALINGEN.

 Du kan møde følgende sexhungerende party piger:

 Alicia

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=13

 Sara

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=43

 Malou

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=26

 Jacqueline

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=80

 Josefine

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=10

 VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG.

RET TIL ÆNDRINGER FORBEHOLDES.

PIGERNE PÅ MON-CHERIE TILBYDER KUN SIKKER SEX.

 På gensyn Mon-Cherie pigerne.

0_1444755547_alicia2.jpg

0_1453319285_0_1447190932_sara2.jpg

0_1477820411_Josefine3.jpg

0_1478851161_malou8.jpg

0_1479826670_billede%205%20web.jpg

Og tak for, at I stiller op med fem piger. - Det gør festen ekstra lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 59 minutter siden:

Og tak for, at I stiller op med fem piger. - Det gør festen ekstra lækker.

Det vil sige 15 deltagere..3 om 1 pige..? Eller 10 deltagere..2 om hver pige?

Hvis man regner på det..Bum-Bum..Det er lidt svært..Oral og vaginal..10 deltagere..Og så 5 udskiftere, når de andre har fået tømt deres stolthed..? 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, 15 mand til 5 piger er ideelt. - Det var, hvad jeg oplevede på Mon Cherie for tre år siden. - Altså én pige for hver tre mand. - Så kører det, og pigerne kommer ikke til at gå i tomgang. Der vil være friske pikke parat til at tage over hele tiden. - Men jeg tror da nok, at man fra Mon Cherie's side - og pigerne! - ønsker sig lidt flere mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hej igen

Vi satser på flere end 15 deltager - det er jo et stort lokale vi har så der er plads til det helt store party, der er blandt andet 3 rum, bar og stor opholdsstue. Skulle tilmeldingen blive rigtig STOR, har vi flere piger der godt vil deltage.

Så hold jer ikke tilbage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Mon Cherie skrev, for 1 time siden:

Hej igen

Vi satser på flere end 15 deltager - det er jo et stort lokale vi har så der er plads til det helt store party, der er blandt andet 3 rum, bar og stor opholdsstue. Skulle tilmeldingen blive rigtig STOR, har vi flere piger der godt vil deltage.

Så hold jer ikke tilbage :-)

Glimrende - har i en Radius ? Fx 4:1 eller hvad regner i med - det er sjovest vi er mange men at man stadig kan komme til når man er klar :))))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

@JenniferRomantica Forskellen er størrelsen på GB'et..... flere piger og langt større lokaler.

Helt klart er det en del større.. Jeg tænkte også bare på ppd's kommentar med velrenommeret dansk klinik i Storkøbenhavn.. Det var det jeg kommenterede:D..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon Cherie skrev, den 10.1.2017 at 16:42:

Hej igen

Vi satser på flere end 15 deltager - det er jo et stort lokale vi har så der er plads til det helt store party, der er blandt andet 3 rum, bar og stor opholdsstue. Skulle tilmeldingen blive rigtig STOR, har vi flere piger der godt vil deltage.

Så hold jer ikke tilbage :-)

Ajaj, det var vel 14 måneder siden sidste gang mon-cherie havde lignende party.....husker det godt.....på en torsdag bliver det litt vanskelig.....skal se på muligheterne,  men blir vanskelig for meg for søren........en bra sammensetning av piger........savner riktignok Marlene......skviser dere inn Marlene så klarer jeg ikke holde meg hjemme hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mon Cherie

 

Har desværre aldrig haft fornøjelsen af, at besøge Jeres lokaliteter før, så jeg kender ikke rigtig huset.

Hvordan kommer Jeres fest til at foregå?  Er det sådan at der er flere af pigerne der knalder i samme rum:P, sådan rigtig gangbang agtigt.... yeahh....

eller er de forskellige piger i forskellige rum?

Jeg går ud fra, at festen er sådan lidt gangbang agtig, og ikke tilrettelagt sådan at man går alene på værelset med en af pigerne på skift?

 

Thumbs up for et spændende arrangemen:mrgreen:

 

På forhånd tak for svar!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Depsi, förvente dig gangbang stil av event. Public action i rummen där mange er aktive samtidigt. Det er som ett orgy party. Dette passer icke alle då det ofte er lite mer hardcore typ av sex, till exempel flere men på samme pige etc och mange i samme rum. Men vi som gillar dette er hooked. Det er ofte kende ansikten för oss som går regelbundet på sexpartyn. Men stemningen er nästan alltid super god mellan alle och det er dejligt med nye deltagare också. hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, som Kattjakt skriver: Det er et fælles-projekt. Alle ser alle. - Man måske ligger tæt på en stor seng - f.eks. fire mænd i færd med at kneppe to piger. - Glidende udskiftning af friske pikke, der tager over efter de lidt udkørte. - Man opdager, at man jævnligt støder ind i andre - og at det er ok. Stemningen er næppe højrøstet - mere stille, venlig samtale indbyrdes. - Det vil først være nogen tid efter, at du er kommet hjem, at det går op for dig, hvilken usædvanlig oplevelse, du har haft.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hej Kinky fyr

 

Du må gerne møde op og betale ved døren. Det vil dog hjælpe på indkøb m.v., hvis du giver besked, om du vi kan forvente dig.

 

Knus Mon cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super arrangement.  En skam jeg ikke kan deltage. Håber muligheden byder sig en anden gang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 5/2/2017 at 18:45:

Jeg glæder mig SÅ meget! :wub:

 @Trinetease det lyder jo bare rigtig godt :wub: og med  mega godt GB <3, klar du glæder dig, jeg ville sku gerne have været med :(, men skal arbejde, så skulle du jo ringe til min chef, og siger, jeg skal have fri... :P , håber der bliver en anden gang :wub: ..så kommer jeg bestemt TT :D knus fra Markild

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Så er det i aften det sker, har du ikke bestilt en plads, så det er muligt at komme og betale i døren. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...