Hop til indhold
Guest Mon Cherie

Sexparty 9. februar

Recommended Posts

Trinetease skrev, den 5/2/2017 at 18:45:

Jeg glæder mig SÅ meget! :wub:

Og du er SÅ klar. - Du skal nok få pik, Trine.

 

Redigeret af Extinguisher
Trine må gerne lægge sine billoder op - men du må ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon Cherie skrev, for 3 timer siden:

Så er det i aften det sker, har du ikke bestilt en plads, så det er muligt at komme og betale i døren. <3

Jeg kan ikke få fri, håber det bliver en anden gang, så kommer jeg, ellers kunne trineteas jo have ringet til mig, og fået mig fri , kan i nu have en super GB knus fra Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ladies and gents, damen und herren. Mon Cheries party is in the books.

Var ska vi börja. Då Galores icke har parties nu er det 4 steder som har party på regelbunden basis. Då rekner jag icke private arrangemang. Sexy peoples har jag icke deltagit på. Annars er jag stadig på de fleste parties. Vi er ju 4-5 svensker som går på i stort alle parties her i Köbenhavn. En av oss flyger in varje gang och själv har jag ju 4 timmar med bil men det er givet. Desse parties er så frecke. Dette svenske gäng har ju varit stadige i närmre 4 års tid nu. Även en norsk laks;) bruker hitte hit...

Flere av de danske deltager er ju också stadige på mange av desse parties. Skulle vare dejligt om fler vågade sig in i detta underbare universum. Vi som er in it er hooked!:D Visst, ett sex party er icke för alle, men prove dette fantastiske universum. Det er bland det fetare jag upplevt inom sex och det er ett meget gott sätt att treffe desse dejlige piger på. Och andre deltager.

Seduction, Romantica och Mon cherie har regelbundne sex partyn. Seduction har ju 2 store fete arrangemang varje år. Romantica lidt mindre mer intima gangbangs. Begge meget gode på sitt sätt. Mon cherie er lidt in between. Mon cherie er som ett kinder ägg, vi vet icke exakt vad det blir men det blir ofta gott;)

Ikväll blev 5 piger 3.....

Det er alltid synd då det er flere piger som icke kan närvara, men som sagt. It is what it is.

Partyt var på gamle club mon cherie. Gott om space och en god lokal. De 3 piger som var med var all in alle tre. Alicia har varit med förr och Alicia verkar gille dessa parties. Josefine har jag treffet på mange parties och Josefine er en egte stjerne vad gäller sex party. Jag fann Josefine mer läcker än vanligt ikväll. Jag sa till hende att jag icke sett hende så sexy förr. Fine kurvor. Var dejligt!:wub:

Den tredje pigen var Trine Tease. Att jag icke treffet Trine förr er ett mysterium men er meget glad jag nu fått treffe denne dejlige pige. Jag kan bare säge WOW! Trine var den jag hade mest tid med ikväll och hon tog mig till himmelriket!!:D

Trine kommer jag treffe igen snart. Vilken energi. Vi fick meget god kemi och hon var super även att snacke med.

Det var ca 15-17 män och det kendes som alle fick komme till. Som vanligt meget trevligt party.

Det er icke att jämföre med Seduction som er en anden sak. Men ett mon cherie party har sin charm. Det blev meget tid för mer intim tid vilket er ovanligt för ett sex party. 

Tack till piger och staff och de andre deltager för ännu ett dejligt party. Och ett special shout out till de tre piger som borde varit fem. Ni tre gjorde det meget gott. Varmaste tack till er.

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Kære Kattjakt

 

Tusind tak for roserne, vi havde også en fræk og god aften. :-P. Og vi ser frem til næsten gang :).

 

Knus Pigerne og personalet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon Cherie skrev, den 10/1/2017 at 16:42:

Hej igen

Vi satser på flere end 15 deltager - det er jo et stort lokale vi har så der er plads til det helt store party, der er blandt andet 3 rum, bar og stor opholdsstue. Skulle tilmeldingen blive rigtig STOR, har vi flere piger der godt vil deltage.

Så hold jer ikke tilbage :-)

Åbenbart deltog Sara og Malou ikke. - Hvorfor satte I ikke et par reserver ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Pigeforskeren Det er lig med umuligt at finde GB afløsere med 2 timers varsel. Tro mig ALLE sejl blev sat ind. Men der er ikke en smart database i branchen med akut afløsere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

@Pigeforskeren Det er lig med umuligt at finde GB afløsere med 2 timers varsel. Tro mig ALLE sejl blev sat ind. Men der er ikke en smart database i branchen med akut afløsere....

Det kan godt være der manglede 2 piger men jeg synes altså de 3 deltagende piger  skal have kredit for deres indsats ;) 

Perfekte rum og faciliteter til denne type events :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes måske godt man kunne have fået at vide i døren at 5 var blevet til 3 og ikke først efter man havde betalt og var nøgen. Det var interessant at prøve, men nok ikke noget jeg prøver igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har en god poäng där såklart Hurtigl.

Men det skulle vare fler som du som pröver dette koncept. Som sagt, det er icke alle som kommer finde dette sex party koncept som sin cup of tea, men det er positivt med personer som du som våger prova. Vissa kommer bli totalt hooked som jag blivit och de andre regulars medan andre som du nu i vart fall har provet. Och även om du icke fand det som din cup of tea hoppas jag du fick en annorlunda och fet upplevelse!

hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig selv vovet at prøve bunkepul, men jeg fornemmer tydeligt, at der ligger en kæmpe planlægning bag, og at det kan være svært at få alle brikker til at falde på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Borende X skrev, for 11 timer siden:

Jeg har aldrig selv vovet at prøve bunkepul, men jeg fornemmer tydeligt, at der ligger en kæmpe planlægning bag, og at det kan være svært at få alle brikker til at falde på plads.

Jo jo - der er meget planlagt 

men hvis der er lovet 5 piger og det bliver til 3 så vil det være rigtigt fin stil at reducere prisen eller i det mindste sige det inden. Det andet er lige lidt "brugtvognsforhandleragtigt" 

for at undgå misforståelse: min udtalelse retter sig ikke mod de tre piger som tydeligvis gav den gas - eller de to der ikke kunne komme - som sikkert har gode grunde! Men udelukkende om forretningsprincippet - her er jo solgt noget der ikke fandtes. 

Det synes jeg godt lige MC kan kommentere på - så vi ved om man fremover kan regne med at det svinger lidt med antallet i forhold Til det lovede? Eller man fremover kan regne med det er som lovet ellers er der informeret? Eller reduceret i pris ?

jeg er jo selv stor GB fan og var mødt op hvls jeg ikke lige havde været på ski :) 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Vi beklager det måske lidt sene svar, men vi skulle lige snakke om problemet omkring pigeantallet indbyrdes først. :(

Vi kan godt se problemet med, at annonceringen med 5 piger, og så melder to fra i sidste øjeblik, så der er "kun" 3 piger til stede. Da det betyder at de 3 piger så skal være "mere på", synes vi ikke, at det skal gå ud over de 3 piger - økonomisk. Så den tager Mon-Cherie på sig. Det betyder, at de gæster, der betalte fuld pris kan få en rabat ved næste party. 

Som der nævnes, så kan vi ikke få piger ind som afløser med så kort varsel, og da det naturligvis har givet noget hovedbrud på selve dagen, i takt med at vi skulle gøre klar til arrangementet, så er der ingen der tænkte på det med forklaring i døren. Det undskylder vi naturligvis meget.

Og med det, ønsker vi alle en rigtig god weekend <3

 

KH

Mon Cherie

 

 

,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mon Cherie. Tak for svar

Det var nu ikke så meget for at få rabat(selvom det aldrig er dprligt) og jeg er sikker på at det har været super frustrerende at de meldte fra lige inden. Jeg var nok bare lidt skuffet fordi den ene af dem var en jeg havde glædet mig til at møde og faktisk også havde fået mig til at tage skridtet til at få afprøvet sexparty

Det har jeg så prøvet og fandt da ud af at jeg synes det var frækt at se de smukke kvinder have gang i flere på en gang og at se på - at pik'en så ikke var helt enig med mit hoved er så virkelig surt :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og må også sige at Josefine gjorde det helt forrygende og kan slet ikke lade være med at tænke på hende. Ærgerligt hun ikke er herinde så man kan give hende ros - så må det værre engang hvis jeg besøger hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mon Cherie skrev, for 10 timer siden:

Vi beklager det måske lidt sene svar, men vi skulle lige snakke om problemet omkring pigeantallet indbyrdes først. :(

Vi kan godt se problemet med, at annonceringen med 5 piger, og så melder to fra i sidste øjeblik, så der er "kun" 3 piger til stede. Da det betyder at de 3 piger så skal være "mere på", synes vi ikke, at det skal gå ud over de 3 piger - økonomisk. Så den tager Mon-Cherie på sig. Det betyder, at de gæster, der betalte fuld pris kan få en rabat ved næste party. 

Som der nævnes, så kan vi ikke få piger ind som afløser med så kort varsel, og da det naturligvis har givet noget hovedbrud på selve dagen, i takt med at vi skulle gøre klar til arrangementet, så er der ingen der tænkte på det med forklaring i døren. Det undskylder vi naturligvis meget.

Og med det, ønsker vi alle en rigtig god weekend <3

 

KH

Mon Cherie

 

 

,

Hej MC

Hvornår forventer i at holde det næste party? Havde i overvejet at starte kl 11 til kl. 15 så er der måske flere som kan deltage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, den 10.2.2017 at 01:45:

Ladies and gents, damen und herren. Mon Cheries party is in the books.

Var ska vi börja. Då Galores icke har parties nu er det 4 steder som har party på regelbunden basis. Då rekner jag icke private arrangemang. Sexy peoples har jag icke deltagit på. Annars er jag stadig på de fleste parties. Vi er ju 4-5 svensker som går på i stort alle parties her i Köbenhavn. En av oss flyger in varje gang och själv har jag ju 4 timmar med bil men det er givet. Desse parties er så frecke. Dette svenske gäng har ju varit stadige i närmre 4 års tid nu. Även en norsk laks;) bruker hitte hit...

Flere av de danske deltager er ju också stadige på mange av desse parties. Skulle vare dejligt om fler vågade sig in i detta underbare universum. Vi som er in it er hooked!:D Visst, ett sex party er icke för alle, men prove dette fantastiske universum. Det er bland det fetare jag upplevt inom sex och det er ett meget gott sätt att treffe desse dejlige piger på. Och andre deltager.

Seduction, Romantica och Mon cherie har regelbundne sex partyn. Seduction har ju 2 store fete arrangemang varje år. Romantica lidt mindre mer intima gangbangs. Begge meget gode på sitt sätt. Mon cherie er lidt in between. Mon cherie er som ett kinder ägg, vi vet icke exakt vad det blir men det blir ofta gott;)

Ikväll blev 5 piger 3.....

Det er alltid synd då det er flere piger som icke kan närvara, men som sagt. It is what it is.

Partyt var på gamle club mon cherie. Gott om space och en god lokal. De 3 piger som var med var all in alle tre. Alicia har varit med förr och Alicia verkar gille dessa parties. Josefine har jag treffet på mange parties och Josefine er en egte stjerne vad gäller sex party. Jag fann Josefine mer läcker än vanligt ikväll. Jag sa till hende att jag icke sett hende så sexy förr. Fine kurvor. Var dejligt!:wub:

Den tredje pigen var Trine Tease. Att jag icke treffet Trine förr er ett mysterium men er meget glad jag nu fått treffe denne dejlige pige. Jag kan bare säge WOW! Trine var den jag hade mest tid med ikväll och hon tog mig till himmelriket!!:D

Trine kommer jag treffe igen snart. Vilken energi. Vi fick meget god kemi och hon var super även att snacke med.

Det var ca 15-17 män och det kendes som alle fick komme till. Som vanligt meget trevligt party.

Det er icke att jämföre med Seduction som er en anden sak. Men ett mon cherie party har sin charm. Det blev meget tid för mer intim tid vilket er ovanligt för ett sex party. 

Tack till piger och staff och de andre deltager för ännu ett dejligt party. Och ett special shout out till de tre piger som borde varit fem. Ni tre gjorde det meget gott. Varmaste tack till er.

Hälsningar A

Takk for anmeldelsen Katt......kunde ikke delta denne gang dessverre og hadde sett frem til din anmeldelse :)  Hørtes ut som en liten nedtur når 3 av 5 møter men at det innenfor de nye rammer var bra, var godt å høre. MonCherie har jo fulgt opp med en god forklaring så all ære til dem for det. Kritikken burde vel helst gå til de to som ikke møtte, men er vel en fullverdig forklaring der også....ting sker :) Lærdommen bør vel heller blive og ha noen reserver klar på forhånd. Vil se fram imot neste party som kanskje jeg kan være med på.

Godt skrevet !

Takk for at jeg blir nevnt katta :)

lax....

 

Redigeret af Laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laksen skrev, den 2017-02-11 at 22:33:

Takk for anmeldelsen Katt......kunde ikke delta denne gang dessverre og hadde sett frem til din anmeldelse :)  Hørtes ut som en liten nedtur når 3 av 5 møter men at det innenfor de nye rammer var bra, var godt å høre. MonCherie har jo fulgt opp med en god forklaring så all ære til dem for det. Kritikken burde vel helst gå til de to som ikke møtte, men er vel en fullverdig forklaring der også....ting sker :) Lærdommen bør vel heller blive og ha noen reserver klar på forhånd. Vil se fram imot neste party som kanskje jeg kan være med på.

Godt skrevet !

Takk for at jeg blir nevnt katta :)

lax....

 

Det blev ett mycket trevligt party och de tre damerna var sociala, sexiga och ville verkligen att det skulle bli härliga upplevelser. Vi svenskar var först lite besvikna då antalet damer dök från utannonserade fem till tre, men det visade sig att de tre som var med verkligen ville detta. Alla var härliga att vara tillsammans med, min extra favorit för kvällen blev Alicia där det blev lite extra het kemi. Hon kallade mig för sin "idol" efter kvällen, så jag lämnade Mon Cherie tillfredsställd med extra brett leende. Tack alla damer för härligt sexparty och övriga för socialt trevligt sällskap, där vi svenskar har en egen hög nivå... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
TrineMuz skrev, for 20 minutter siden:

Jeg vil gerne med næste gang:wub:

Du SKAL med næste gang :wub:

Med dig er der garanti for at du giver den MAX gas :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Du SKAL med næste gang :wub:

Med dig er der garanti for at du giver den MAX gas :wub:

Hvornår forventer i at holde det næste party? Havde i overvejet at starte kl 11 til kl. 15 så er der måske flere som kan deltage. Tillykke med alle de gode anmeldelser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hej PS44

Vi er ved at planlægge et party i april, og der snakkes om et påsketema.:P

Knus on Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...