Hop til indhold
Guest Nimbush

Mya Diamond

Recommended Posts

chris 60 skrev, for 25 minutter siden:

Det er det heller ikke for de angivne 1300 kr! Der skal du op i 1600, SÅ er det med - det har hun fortalt mig! Og osse megafransk. Hun tager ladningen i munden, men hun sluger ikke - det "siver" ud igen. Det kan du faktisk osse se på hendes filmklip. 

Fravalgte du noget, du mener, var med i prisen? Eller fik du både tungekys og superfransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
BrandMand09 skrev, for 10 minutter siden:

Hun skrev, det var kr. 300,- for kys og kr. 300,- for superfransk.

Det er så nok ikke tilfældet. Tror godt, du kan nøjes med extra 300 for begge dele. Jeg nåede ikke hen til hende i går pga. uventet familiebesøg og hun rejser vist på fredag - så det er lidt øv! Anstrenger mig dog på at nå det i dag - det er hun med på, men osse at "aftalen" ikke er fast. Meget sød og imødekommende er hun i hvert fald. ;-) Så kom du bare afsted. Læs f.ex. Dalle's indlæg her i tråden. Ellers kan det jo være, at Angelina Wild kommer tilbage samme sted. Der var hun i december og "truede" med at komme tilbage denne måned. Samme sted og samme pris! Hende prøvede jeg sidst, og det var HERLIGT! Og så er de veninder. Der ligger en kort snas her i tråden, hvor de er sammen lesbisk.

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, den 10/01/2017 at 11:49:

Det er så nok ikke tilfældet. Tror godt, du kan nøjes med extra 300 for begge dele. Jeg nåede ikke hen til hende i går pga. uventet familiebesøg og hun rejser vist på fredag - så det er lidt øv! Anstrenger mig dog på at nå det i dag - det er hun med på, men osse at "aftalen" ikke er fast. Meget sød og imødekommende er hun i hvert fald. ;-) Så kom du bare afsted. Læs f.ex. Dalle's indlæg her i tråden. Ellers kan det jo være, at Angelina Wild kommer tilbage samme sted. Der var hun i december og "truede" med at komme tilbage denne måned. Samme sted og samme pris! Hende prøvede jeg sidst, og det var HERLIGT! Og så er de veninder. Der ligger en kort snas her i tråden, hvor de er sammen lesbisk.

Nåede du derhen i går?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
BrandMand09 skrev, for 1 time siden:

Nåede du derhen i går?

Nej, ØV! Var ude at køre trucker,, så der kan man ikke altid regne med faste tider at få fri. Var først færdig 20.00, og da var hun optaget resten af aftenen. Forståeligt nok med sådan en lækker quinde! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...