booob 207 Skrevet 8. Januar, 2017 (edited) Hej Jennifer Hjerteligt tillykke med din fødselsdag, håber og ønsker for dig at du får en rigtig dejlig dag. Du har fortjent det du er en sød og dejlig pige. Knus fra Booob Redigeret 8. Januar, 2017 af booob tryk fejl 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. Januar, 2017 booob skrev, for 20 minutter siden: Hej Jennifer Hjerteligt tillykke med din fødselsdag, håber og ønsker for dig at du får en rigtig dejlig dag. Du har fortjent det du er en sød og dejlig pige. Knus fra Booob Ihh altså mange tak søde.. Det var rigtig sødt at dig at huske det.. Knus Jennifer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 599 Skrevet 8. Januar, 2017 Jamen, jamen - stort tillykke (ku' jo ik' vide det) Dressmann 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. Januar, 2017 Dressmann skrev, for 16 minutter siden: Jamen, jamen - stort tillykke (ku' jo ik' vide det) Dressmann Tror Booob har opsnappet det i en tråd herinde.. Hehe.. Mange tak.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2837 Skrevet 8. Januar, 2017 21 (igen) tillykke med dagen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. Januar, 2017 (edited) sweetstone skrev, for 35 minutter siden: 21 (igen) tillykke med dagen Hahaha.. Min "rigtige" alder står vist nok herinde et sted.. Måske jeg presser citronen og bliver 22.. Hahaha.. Redigeret 8. Januar, 2017 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 8. Januar, 2017 Tillykke med føsdagen.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 8. Januar, 2017 Stort tillykke med fødselsdagen krølle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. Januar, 2017 Hej Jeniffer tillykke med din fødselsdag, og de 21 år....kh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 8. Januar, 2017 Hvem der dog bare som dig havde fødselsdag den 8/1. det er jo samme dag som en kongelig. Så flager busserne jo også for dig. Tillykke med dagen. Jeg tror på de 21...... og nogle måneder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 726 Skrevet 8. Januar, 2017 Tillykke med fødselsdagen Jennifer. Hvor mange gange er du så blevet 21år. Min kone blev 30 år over 10 gange. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. Januar, 2017 migmanden skrev, for 1 minut siden: Tillykke med fødselsdagen Jennifer. Hvor mange gange er du så blevet 21år. Min kone blev 30 år over 10 gange. 21 er jeg blevet 3 gange.. 2 gange som Jennifer og en gang i virkeligheden.. Men det så også lidt år siden.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 8. Januar, 2017 (edited) Smukke Jennifer Hjertelig Tillykke med Fødselsdagen idag SMUKKE KVINDE Kh StudineMILF Redigeret 8. Januar, 2017 af StudineMILF 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 8. Januar, 2017 Næh jamen stort tillykke med fødselsdagen @JenniferRomantica Håber du får en dejlig dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumble 74 Skrevet 8. Januar, 2017 Wow ! .... Jamen 3 gange 21 er jo .... .????? !!!! ....... Du holder dig godt Rigtig hjertelig tillykke med dagen !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. Januar, 2017 rumble skrev, for 1 minut siden: Wow ! .... Jamen 3 gange 21 er jo .... .????? !!!! ....... Du holder dig godt Rigtig hjertelig tillykke med dagen !! Hehe.. jeg fylder 27 i dag.. Puha.. jeg føler mig gammel nu.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fræk-mand 39 Skrevet 8. Januar, 2017 Tillykke med fødselsdagen Jennifer ærgeligt du ikke er på Fyn, så jeg kunne spille "happy birthsday" med "tryllefløjten" for dig Ærgeligt vi fynboer skal snydes for dig, for du ser virkelig flot ud. Håber du får en god dag, selvom du snyder os fynboer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 8. Januar, 2017 Hej Jennifer tillykke med fødselsdagen. Er det kun Citronen du presser i dag? Håber at møde dig søndag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 8. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden: Hehe.. jeg fylder 27 i dag.. Puha.. jeg føler mig gammel nu.. Hvad skulle jeg så sige ? 38 og snart på vej til de 39 smukke. Du har trods alt et stykke vej endnu. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 8. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden: Hehe.. jeg fylder 27 i dag.. Puha.. jeg føler mig gammel nu.. Du er blevet en voksen og fornuftig pige - attraktiv at være sammen med - kigger snart forbi hos Romantica, en dag du er tilgængelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 9 minutter siden: Hvad skulle jeg så sige ? 38 og snart på vej til de 39 smukke. Du har trods alt et stykke vej endnu. 30'erne er de nye 20'ere har jeg hørt.. Så bare rolig smuksak.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. Januar, 2017 lingo skrev, for 10 minutter siden: Hej Jennifer tillykke med fødselsdagen. Er det kun Citronen du presser i dag? Håber at møde dig søndag Ja desværre.. Hehe.. Jeg er en af de heldige der har noget familie der gerne vil synge fødselsdagssang for mig og jeg er kommet til den konklusion at så længe det er muligt for dem og de har lyst så skal de det.. Hehe.. Ellers havde jeg faktisk allerhelst siddet på arbejdet lige nu.. Hahaha.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 8. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Ja desværre.. Hehe.. Jeg er en af de heldige der har noget familie der gerne vil synge fødselsdagssang for mig og jeg er kommet til den konklusion at så længe det er muligt for dem og de har lyst så skal de det.. Hehe.. Ellers havde jeg faktisk allerhelst siddet på arbejdet lige nu.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lingo 139 Skrevet 8. Januar, 2017 Ja jeg ville gerne mærke din presse om min. Men må jo vente 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helsingborgare 27 Skrevet 8. Januar, 2017 Grattis på födelsedagen från den svenska sidan av sundet kan ju passa en dag som idag. Hoppas du får en riktigt härlig dag. Sen får jag försöka ta mig ner till Köpenhamn en dag du är där och gratulera dig personligen också. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg