Hop til indhold

Yay.. Frisøren har været forbi.. (selfietråd)

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Nope.. Det klarer jeg fint selv.. Hehe..

rrRRrRrrrRrRrrrRrRRR:p

Skrevet

Hvor er du bare sød, sikke en pige. jeg er helt overbevist om at du er noget særligt, men mon øjnene smiler?

Tør du vise dem?

Skrevet

Kan især godt lide dit billede i er det en morgenkåbe dit civile tøj agtigt. der er virkeligt sødmefuldt

Skrevet

Og et lille bitte kritikpunkt, måske tager jeg fejl. Du elsker opmærksomheden, du elsker at blive beundrede du stiller efter anerkendelse, du lever af det det giver dig et kick en tilfredshed. Det tror jeg det er ikke noget jeg ved. tro er noget man gør i kirken.

men omvendt måske har du bare lyst til at sige hej folk er jeg værsartig kig.

Du gør det sku godt... men glem nu ikke dig selv;)

Skrevet
  • Author
Romantikeren skrev, for 34 minutter siden:

Og et lille bitte kritikpunkt, måske tager jeg fejl. Du elsker opmærksomheden, du elsker at blive beundrede du stiller efter anerkendelse, du lever af det det giver dig et kick en tilfredshed. Det tror jeg det er ikke noget jeg ved. tro er noget man gør i kirken.

men omvendt måske har du bare lyst til at sige hej folk er jeg værsartig kig.

Du gør det sku godt... men glem nu ikke dig selv;)

Jeg tror egentlig det for mig drejer sig om at sætte gang i noget sjov.. Jeg synes rigtig tit de her billed (og debat/skøre spørgsmål) tråde sætter gang i nogle humoristiske kommentarer og andre fortællinger og hvad ved jeg.. Men i hvertfald noget der giver mig et smil på læben.. 

Min intention var på ingen måder at det skulle være reklame.. Jeg havde slet ikke forventet at billederne ville få den form for reaktion faktisk.. Hahaha..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tror egentlig det for mig drejer sig om at sætte gang i noget sjov.. Jeg synes rigtig tit de her billed (og debat/skøre spørgsmål) tråde sætter gang i nogle humoristiske kommentarer og andre fortællinger og hvad ved jeg.. Men i hvertfald noget der giver mig et smil på læben.. 

Min intention var på ingen måder at det skulle være reklame.. Jeg havde slet ikke forventet at billederne ville få den form for reaktion faktisk.. Hahaha..

det gør du så ganske udmærket :D Hvad med at lave noget på bestemte dage, fastelavn f.eks. i fredags var der hellige trekonger

Skrevet
  • Author
Romantikeren skrev, for 4 minutter siden:

det gør du så ganske udmærket :D Hvad med at lave noget på bestemte dage, fastelavn f.eks. i fredags var der hellige trekonger

Jeg havde også en adventkalender jo.. Hehe.. Så det har jeg lidt været i gang med.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jeg havde også en adventkalender jo.. Hehe.. Så det har jeg lidt været i gang med.. 

Og det er en af de bedste adventskalendere jeg kender ;)
Glæder mig allerede til den næste adventskalender.... selvom der er lang tid til...

Skrevet
Romantikeren skrev, for 16 minutter siden:

Ja man kan hurtigt finde en grund til at fejre noget :P 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Så har frisøren været forbi:wub:.. Aij hvor jeg elsker det.. 

I love it... Wauv!

Bare smukt.... bliver helt blød i knæene :-)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

I få lige nogle billeder af resultatet.. 

Nu i jo mænd så i kan nok ikke rigtig se forskellen men der er altså sket noget.. Hehe..

Screenshot_20170107-162329.pngScreenshot_20170107-161934.png20170107_161747.jpg20170107_162025.jpg

Waauw! Hmm lidt flere krøller og en anden farve? Jeg er rent faktisk vild med dit lækre hår :rolleyes: og i øvrigt ser du også ret dejlig ud!

Skrevet

Hmm måske der er billederne, men jeg ser altså  ikke nogen flyveøre :D OG er det den berømte Samsung på billederne?!

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 7/1/2017 at 16:29:

Flot.....men plejer det ikke at være os der tager forbi frisøren og ikke omvendt ;-)

Skrevet
TheVoice skrev, for 20 minutter siden:

Flot.....men plejer det ikke at være os der tager forbi frisøren og ikke omvendt ;-)

Måske er frisøren en af hendes kunder - evt. betalt i naturalier ;)

Redigeret af gerog

Skrevet

For HULAN DA!!!!!!! Det gør dig jo kun mere atraktiv og lækker @JenniferRomantica   Er sq ked a jeg måtte melde fra sidst. Men måske held i uheld.. For nu kan jeg jo så møde en endnu lækre lillepige. ;) :wub:

Skrevet
  • Author
gerog skrev, 1 time siden:

Måske er frisøren en af hendes kunder - evt. betalt i naturalier ;)

Min frisør er rimelig meget til mænd.. Og selv en mand.. Hahaha.. 

Desværre.. Han er ellers sådan rimelig fræk at se på.. 

Skrevet

Flyveører? Man kan da slet ikke se ørerne for håret? Jeg synes hun er flot på billederne, og det er jeg sikkert ikke alene om :)<3

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.