Hop til indhold
Rejsenetværk

Eroguide jackpot

Recommended Posts

Heldige asen

Man kan købe meget sex for 114 millioner kr, nøj ville jeg gå amok som en dreng i en slikbutik hvis det var mig.

Hvad med om Eroguide indførte et nonprofit spil?

Eroguide jackpot

Så kunne pigerne og klinikkerne melde sig til, som leverandører af gevinsterne.

Man kunne så i løbet af hver kalendermåned købe lodder af 50 kr, og få en chance for hvert lod man køber.

Det beløb der indkommer deles hver den sidste dag i måneden med 1000 kr, og der udloddes det antal halve timer af 1000 kr som der er købt lodder for.

Et skævt restbeløb overføres til næste måned, det gør pengene også hvis der kommer under 1000 kr ind.
Men kommer der mindre end 1000 kr ind om måneden, vil det nok være fornuftigt at nedlægge lotteriet igen.

Men mon ikke der via mobile pay og paypal vil blive købt lodder for mindst 5000 kr over 30 dage hver måned?

Det kunne være et forsøg værd, og kan generere noget entusiasme, glæde og forventninger, ærgrelser nok også, men alt alt nok også give både piger og mænd nogle fornøjelige stunder, reklame til de piger der vil være med, og nogle anmeldelser i forum af de glade mandlige vindere.

Piger og klinikker der er med kan så få lov at markedsføre sig under ordningen, udlodde trøstpræmier etc hvis de vil.

Loven

Om loven om indsamlingsvirksomhed eller rufferi loven teoretisk kan stå i vejen, skal jeg lade være usagt, men det kan jura kyndige måske komme med et bud
på ?

Men mon ikke det kan gøres lovligt, når det dybest set ikke er andet end en tombola, hvor alle pengene går til pigerne.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejse, jeg tager hatten af for du altid kommer med nogle idéer og ikke mindst det høje engagement samt omstændighed du ligger i det.

Redigeret af gerog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60

Hahaha. Egentlig et fedt initiativ. Jeg vil gerne deltage, meeen mon det bliver til noget?? Lad os få admin på banen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60

Jeg mener. Dem der driver dette forum har jo nok lettest ved at finde interesserede piger/klinikker, der vil/kan deltage og derefter lave et set-up, som vi brugere så kan deltage i, hvis vi har lyst. Jeg er sgu lidt tændt på ideen, selvom jeg faktisk sjældent har held i spil. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Fin ide RV, vil da heller et 

den generende et overskud til et godgørende formål.

Fattige børn, mødre hjælpen, kirkekors hær, flygtning, osv...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SteenM

Rejse, jeg synes at du skal melde dig som administrator af det foreslåede non-profit spil. Jeg tror at ledelsen har rigeligt at se til så lidt hjælp kunne måske være en løsning for at dit forslag kan blive til noget. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
prøvemanden skrev, for 11 timer siden:

Hej,

Fin ide RV, vil da heller et 

den generende et overskud til et godgørende formål.

Fattige børn, mødre hjælpen, kirkekors hær, flygtning, osv...

prøvemanden

funny-tees-i-support-single-moms-mens-t-

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som Netværket selv er inde på, så tror jeg, at der er et problem med lovgivningen. Så vidt jeg ved, skal offentlige spil godkendes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Helt umulig tror jeg nu ikke at det er at arrangere sig på lovlig vis:

Vejledning - Ansøgning om tilladelse til afholdelse af almennyttigt lotteri
https://spillemyndigheden.dk/vejledning-ansøgning-om-tilladelse-til-afholdelse-af-almennyttigt-lotteri 

Det er snarere den omstændelige procedure, den krævede administration og dokumentation der måske udgør en udfordring for teamet bag Eroguide.dk

Tid er nok en mangevare for teamet bag Eroguide.dk

Men i betragtning af den viden, og de kompetancer der tilsyneladende er til stede hos visse af deltagerne i ihærdige debatter om komplicerede politiske og økonomiske anliggende, så kunne det måske udgøre venstrehånds arbejde for en af dem at være administrator og regnskabsfører på et lille lotteri - som frivillig mens det står på?

En mulighed kunne være at piger/klinikker sponsorerer halve og hele timer, eksempelvis for en samlet værdi af 20000 kr over en periode af 3 måneder.
Selvfølgelig mod en passende eksklusiv promovering under lotteriet af Eroguide.dk

Overskuddet kunne gå til:

Gadejuristen.dk
http://www.gadejuristen.dk/ 

Eller

Læger uden grænser
http://msf.dk/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 7/1/2017 at 09:21:
Men mon ikke der via mobile pay og paypal vil blive købt lodder for mindst 5000 kr over 30 dage hver måned?

PayPal ville være udelukket som betalingsmulighed, da de ville lukke vores konto meget hurtigt.

Rejsenetvaerk skrev, den 7/1/2017 at 09:21:
Loven

Om loven om indsamlingsvirksomhed eller rufferi loven teoretisk kan stå i vejen, skal jeg lade være usagt, men det kan jura kyndige måske komme med et bud
på ?

Men mon ikke det kan gøres lovligt, når det dybest set ikke er andet end en tombola, hvor alle pengene går til pigerne.

Jeg ved ikke om det er lovligt eller ulovligt. Men jeg har heller ikke lyst til at være personen som står bag dette og så pludselig finde ud af det ikke var lovligt alligevel.

Rejsenetvaerk skrev, 1 time siden:
Vejledning - Ansøgning om tilladelse til afholdelse af almennyttigt lotteri
https://spillemyndigheden.dk/vejledning-ansøgning-om-tilladelse-til-afholdelse-af-almennyttigt-lotteri 

Det er snarere den omstændelige procedure, den krævede administration og dokumentation der måske udgør en udfordring for teamet bag Eroguide.dk

Der skal du nok lige være opmærksom på følgende "Det er ikke muligt for virksomheder eller privatpersoner at søge om afholdelse af almennyttige lotterier.". Eftersom Eroguide.dk drives af en virksomhed, er dette altså ikke muligt.

Rejsenetvaerk skrev, 1 time siden:
Tid er nok en mangevare for teamet bag Eroguide.dk

Du har helt ret i at tid er en mangelvare for teamet bag Eroguide.dk. Vi vil hellere bruge vores tid på at forbedre Eroguide.dk, Annoncelight.dk og vores norske søsterside NorEsk.com, end at kaste os ud i et projekt som vil kræve tid og ressourcer, som vi kunne bruge på forbedringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...