Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Nye medlemmer

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Tja måske det her opfattes som et syet opstød, og så er det det. Jeg syntes der er alt for mange nye helt nye brugere, med et indlæg, der er en efterlysning pø om det en eller andet stedet, GP! Med eller uden, og vice versa, jeg tænker om der skulle være en regel, om at man skulle lægge mindst fem anmeldelser, før man kan efterlyse og hvis der så lægges efterlysninger under anmeldelser,så har alle en "ærespligt" til at indberette dem til moderator me henblik på sletning....syntes seriøsiteten på guiden er ved at være der, hvor den gerne skulle være..

hvad synes du?

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra Moderationens side kan jeg kun sige at vi generelt ikke oplever større udfordringer med nye medlemmer end "gamle".  Vi har vel alle en interesse i at nye medlemmer føler sig velkomne og har lyst til at bidrage til Forum.

Det kan godt tage tid at finde sig tilrette herinde. Derfor bør man også som rutineret debattør hjælpe, det kunne jo være at den "nye dreng i klassen" gav dig et fabelagtig tip til en oplevelse der ellers ikke blev omtalt.  Uden at have undersøgt det til bunds er det opfattelsen at vi heldigvis får kendskab og beretninger om flere og flere piger og steder, også takket være mange nye skribenter

Vi tager glade og gerne imod rapporteringer af fejlplacerede indlæg og flytter dem a.s.a.p. Vi ser betydeligt hellere det end at nye bliver korrekset og belært af andre deltagere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal der være plads til nye medlemmer, og som Extinguisher skriver, kan de give nye rigtigt gode tips og endda helt nye vinkler på, hvad vi hér på EG beskæftiger os med, nemlig oplevelser med de skønne GP'er (som jeg pt. desværre ikke har rigtig mulighed for), men jeg bliver selv lettere irriteret over efterlysninger, der ligger under "Anmeldelser", og så er det også for mig et no-go med en efterlysning, der blot har en overskrift a'la: "Kender nogen hende hér?" uden pigens navn eller nogen form for geografisk stedangivelse, for det er da surt at spilde sin tid med at følge et link til en pige i Kruså, hvis man bor i Frederikshavn!

Jeg mener, man bør kunne læse lidt indad mht. anmeldelser/efterlysninger, hvor ny man så end er... samt tænke lidt over, der er større chance for brugbare svar, hvis man har geografi eller i det mindste pigens navn i overskriften...

god aften til alle!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Og måske det kunne løfte guiden lidt, hvis alle de nye brugere, som naturligvis også i min optik er velkommne, og ja jeg vil mægtig gerne tage godt i mod dem, men jeg savner bare "lidt den anden vej" der spørges i et langt væk, men gives ingen anmeldelser som "tak for hjælpen"  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jydefyren, husk man bestemmer selv om man vil lade sig irritere, en pæn stor del af de fejlplacerede indlæg uden brugbar overskrift kommer fra rutinerede brugere. Men vi retter som nævnt gerne hvis vi får en rapport..  Iøvrigt har de fleste piger arbejde flere steder og i flere landsdele , så det er næppe en uoprettelig katastrofe at have læst et indlæg om en pige i Frederikshavn, selv om man bor i Kruså

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stabiilizer, der jo er et venligere og mere lydhørt gemyt end jeg er. har lavet en header i de forskellige efterlysningsforum hvor han anmoder om at man arbejder en anelse mere med indlæggene inden man sender det ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overskrifter a la: Nogen, der kender hende her?

har det desværre med at formere sig - derfor er det vigtigt at moderatorerne såsnart, de bliver opmærksomme på en uheldig overskrift går ind og ændrer den til noget mere anvendeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 timer siden:

Nu er vi alle jo ikke lige gode til det med at mestre det danske sprog. Så bær over med os sprogspasser. 

Selv turboskriverne laver jo fejl. Husk lige på det. 

Der er ikke nogen, der er efter dem, der ikke mestrer det danske sprog, men selvom man ikke er god til stavning, så kan man godt forfatte en overskrift, der hedder "Piger i Aalborg?", "Moden dame i Østjylland?" eller "Jeg havde en dejlig/forfærdelig oplevelse hos sylfiden i Nørre Bakkelev". :)

Det er en ærlig ting, hvis man ikke staver eller formulerer sig særligt godt, men hvis man viser, man forsøger at gøre det lettere tilgængeligt for andre, så tror jeg ikke, man bliver generet!

Jeg ved blot, at hvis jeg klikker ind på en "Er der nogen, der kender hende hér?" efterlysning, og der så blot er et link til en pige i Esbjerg, så bliver jeg irriteret, da mit område primært er Aarhus-Viborg-Hobro-Djursland, og jeg ville vide, jeg med stor sandsynlighed ikke kunne bidrage konstruktivt om nogen i Esbjerg, og så ville jeg ikke klikke derind, hvis der nu havde stået "Pige/kvinde i Esbjerg?". Hvis det er specifik pige, så skriv "Labre larven liderlige Sulejma Fidus fra Esbjerg?", for hvis så én med navnet Labre larven liderlige Sulejma Fidus havde huseret i f.eks. Hobro, og jeg havde besøgt hende, så ville jeg klikke ind på efterlysningen og linket for at se, om jeg kunne hjælpe.

Jeg håber dette giver mening. ;)

Jeg så for et stykke tid siden en overskrift om en pige i "frederesja", og jeg tror faktisk ikke, jeg så nogle dumme kommentarer, for alle vidste, han FORSØGTE at skrive Fredericia.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det giver ikke mening: Jeg snakker IKKE om overskrifter.

Læs lige mit skriv en gang til. Så kan det være du bedre forstår det. Jeg taler om det skrevne i al almindelighed og ikke overskrifter i særdeleshed.

Beklager jeg er sprogspasser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skriver, er det helt i orden ikke at være en ørn til at stave og formulere sig...

Jeg skriver jo netop, at hvis man FORSØGER og viser at man forsøger, så er folk bedre til at se gennem fingre med stavefejl og formuleringer, der kunne have været bedre...

Jeg håber ikke, du har følt dig provokeret eller nedgjort af mit lange svar, for det har bestemt aldrig været min hensigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg staver det bedste jeg kan. Og alligevel har ingen fortalt mig om hende Sulejma Fidus. Er det fordi jeg er svensker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 18 minutter siden:

Jeg staver det bedste jeg kan.

Helt bestemt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Alkoholikeren skrev, den 8/1/2017 at 21:01:

Og måske det kunne løfte guiden lidt, hvis alle de nye brugere, som naturligvis også i min optik er velkommne, og ja jeg vil mægtig gerne tage godt i mod dem, men jeg savner bare "lidt den anden vej" der spørges i et langt væk, men gives ingen anmeldelser som "tak for hjælpen"  

Ved ikke om nye brugere er værre end gamle. Har jeg ikke overblik over

I Tysklandforum er der ikke voldsomt mange der bidrager men der er rigtig mange der læser med. Og der er vel over 20 enslydende forespørgsler på hvad flat og fkk er men en del/ mange af spørgerne laver ikke anmeldelser efterfølgende

lidt ærgerligt det er sådan! Men tror ikke det skal løses med krav om anmeldelser :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...