Hop til indhold
Fløjtespillere

GODT NYTÅR 2017 TIL JER MÆND. VI VIL GERNE FEJRE DET NYE ÅR MED AT INVITERE JER TIL ET FORRYGENDE KNALD GB MED OS 3 PIGER I ÅRHUS D. 10. JANUAR FRA KL. 10 TIL 14

Recommended Posts

Tommy har helt ret, jeg er heller ikke endnu blevet skuffet til nogle af de GB's jeg været med til. Det som jeg tænder på, er netop at pigerne også tænder på det, og har en oprigtig liderlighed og lyst til at blive kneppet af flere mænd over længere tid. Jeg har selv gået i swingerklub i mange år også, og den liderlighed jeg oplever hos pigerne til GB her, er den samme som jeg oplever i en swingerklub - sexen er primær for dem, pengene sekundært (sådan føles det i hvert fald).

Der kan naturligvis være for mange til et GB, derfor synes jeg personligt også bedst om nogle hvor der er mindst 2 piger, på den måde vil man typisk, som Tommy også skriver, som regel højest være en 3-4 stykker ad gangen. Men der skal jo netop også helst være en 3-4 stykker igang pr. pige, ellers forsvinder konceptet med GB jo - og for mig tænder det mig næsten ligeså meget at se pigen blive kneppet af de andre, som selv at være igang. 

Det minder mig iøvrigt om: er der mon nogen som skulle have lyst til at sende en stemnings rapportage fra GB'en idag, som jeg desværre ikke selv kunne være med til?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 5 timer siden:

Kære Faunus

 

Jeg tror dine spørgsmål bunder i et ukendskab til hvordan et normalt GB foregår. Har du prøvet at deltage i et?

Med hensyn til pigernes udseende, så har jeg stort set kun mødt kønne unge piger til de GB jeg har været til. Også piger, der måske kun lige var blevet færdig med en ungdomsuddannelse, eller måske stadig var i gang med en uddannelse. Om de er en 10'er vil jeg slet ikke sige, fordi det ikke er et begreb jeg bruger i hverdagen. En pige med en lidt stor næse kan måske være lidt kikset i en persons øjne, mens hun kan være supersexet i en anden persons øjne. Nogle tænder på små bryster og spinkle piger, andre på store bryster og piger med lidt på sidebenene. I øvrigt findes der også spinkle piger med store, naturlige bryster. Nogle kan lide blondiner, andre elsker sorthårede eller brunetter. Jeg har været til GB med masser af danske piger og desuden også med sorte piger og arabiske piger. Det synes jeg personligt var pivfrækt, mens andre måske ville synes at det var grænseoverskridende. Smag og behag er forskellig.

Med hensyn til hvor mange mænd der er om hver pige, så synes jeg dine tale er overdrevne. 20+ mænd er jo gerne det samlede antal i løbet af fire timer. Men de fleste er der kun en eller to timer. Så antallet om en pige er normalt tre til fire ad gangen, hvilket jeg finder helt passende og faktisk meget frækt også. Det er frækt at se en pige blive gennemkneppet mens du leger med hendes bryster eller holder hende i hånden og mærker hvordan hun spænder når hun kommer. Det er frækt at smøre hendes ansigt eller bryster ind i sperm fra dig selv og andre mænd hvis I er kommet samtidig. Det er frækt hvis pigen sutter pik på to-tre fyre på samme tid.

Det var et par ord om min erfaring. Skriv gerne mere hvis I er enig eller det modsatte.

Jeg har prøver mange GB - både i DK og udlandet.

Jeg forstår ganske enkelt ikke din "undren". For mig er pigernes udseende og antallet af personer helt centrale spørgsmål. Kundernes adfærd kunne også være et væsentligt spørgsmål, som man kunne spørge ind til. Etc.

 

Du kommer med nogle generelle betragtninger om hvad skønhed er. Disse har du naturligvis ret i. Det tror jeg ikke nogen herinde vil anfægte. Omvendt ved vi alle, at der er en ret stor enighed om hvad skønhed er (symetri etc), så jeg undrer mig over dine ubrugelig almindeligheder, fremfor blot at give mig et konkret svar. Hvordan vurdererede DU pigerne? Din empiri. Ikke naboens eller genboens. Dine erfaringer. Dette er et erfaringsbaseret forum. Det ligger i selve anmeldelserne.

 

Mht antallet så biddrager du igen med almindelige betragtinger. Hvis man læser prissætningen så vil man hurtige ræsonnere sig frem til dine overvejelser. Lad mig kvalificere mit udsagn. Hvis der lukkers 26 ind og hovedparten kommer den første time (hvilket man vil kunne formode - hvem gider at være sidste mand på en træt pige), hvorledes vil det så se ud? Hvordan har arrangøren tidligere været i standsat til at styre dette? Jeg spørger ind til jeres erfaringer med denne arrangør. Min erfaring fra eksempelvis Seductiongirls og Pussygalores er, at de er ok til dette. Specielt Seductiongirls har været gode til at der var ca 4 pr. pige. 

 

Jeg har prøvet GB's hvor piger lignede noget som var løgn. Jeg har prøvet GB's hvor pigerne ikke havde sjælen med. Jeg har prøvet GB's hvor der var alt for mange mænd. 

 

Det er derfor jeg spørger til DIN personlige erfaring (TommyHansen) og andres. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Jeg er nødsaget til at kommentere på denne tråd. Har været til GB idag og kan sige at de 3 piger der var med, alle nød det og gør det absolut af egen fri vilje og de tænder vildt på det. Selv om piger er helt unge er nyder de virkelig konceptet. De er 100% seriøse og nyder tilfredsstillelsen af  mange fyrer. Nydelserne er gensidige. Med hensyn til arrangørerne er de ligeledes helt loyale og 100 % seriøse og som virkelig passer på pigerne. Der er intet at frygte og de personer der udtaler sig negative herinde skulle prøve at deltage hvis de tør og kan få lov at deltage. Der er virkelig ordnede forhold og for personer der ikke er renlige og opfører sig ordentlig får simpelthen ikke lov at deltage.

På en karakter skala fra 0 - 10 vil jeg kalde det 11, både hvad angår  pigerne og arrangørerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
Faunus skrev, for 13 timer siden:

1).

Hvordan vil I beskrive pigerns udseende på en skala fra 1-10?

Jeg tænker, at det er vel de færreste 20årige 10'er som kaster sig ud i vilde GB'er

 

2). 

20+ mænd til 3 piger lyder som lige rigeligt. Man når vel dårligt at komme til, når der er 7-9 mænd til hver pige

Lig dertil at den kønneste pige altid får lidt ekstra opmærksomhed.

 

 

Hvad er jeres erfaring? 

 

PS! Jeg spørger brugerne og ikke arrangørerne.

 

 

 

Er det bare mig ,men er det ikke nogen mærklige spørgsmål at stille ?  og hvad skal svarene bruges til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky fyr skrev, for 2 timer siden:

Hej alle

Jeg er nødsaget til at kommentere på denne tråd. Har været til GB idag og kan sige at de 3 piger der var med, alle nød det og gør det absolut af egen fri vilje og de tænder vildt på det. Selv om piger er helt unge er nyder de virkelig konceptet. De er 100% seriøse og nyder tilfredsstillelsen af  mange fyrer. Nydelserne er gensidige. Med hensyn til arrangørerne er de ligeledes helt loyale og 100 % seriøse og som virkelig passer på pigerne. Der er intet at frygte og de personer der udtaler sig negative herinde skulle prøve at deltage hvis de tør og kan få lov at deltage. Der er virkelig ordnede forhold og for personer der ikke er renlige og opfører sig ordentlig får simpelthen ikke lov at deltage.

På en karakter skala fra 0 - 10 vil jeg kalde det 11, både hvad angår  pigerne og arrangørerne

Æv, hvor det igen ærger mig, at det kun holdes i Jylland, så en arbejdsramt sjællænder ikke kan deltage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mmmh

Til de dejlige mænd, der var med: tak for en suveræn fræk dag. Jeg nød hver og en af jer og tiden fløj bare afsted... :) Måtte da også lige skrive til min skønne arrangør på turen hjem i toget, at jeg nu skulle hjem og lege videre med mig selv, hvor dagens sceance lige skulle genafspilles igen...(måske bare lige kortet ned fra 4 timer til en halv time)...SS... 

Marie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jer tre piger, så er det vist os drenge, der må takke jer for en uforglemmelig dag! I var sgu skønne alle tre :wub: 

I henhold til spørgsmålet længere oppe i tråden, kunne jeg godt give jer karakteren 10 alle tre. I er alle smukke piger og ikke mindst pivfrække.

Marie, du var, som sidste gang, helt fantastisk! Jeg må erkende, at det er svært ikke at give dig alt opmærksomheden. Jeg er svært imponeret over, at du kan tage "cola flasken" helt til roden :P  Fantastisk at se ind i de sexede øjne og mest af alt se ens begær gengældt. Du er unik. Det eneste problem med dig er, at jeg ikke kan få lov til at tage dig med hjem... ;)

Caroline har de skønneste store nysgerrige dådyr øjne. Jeg fik det vådeste lækre bj. Det giver sgu et sug i mellemgulvet, når hun jævnligt kaster et blik op... jeg var dog allerede på det tidspunkt var at være godt brugt, hvilket leder mig over til Sandra, som jeg var helt syg efter at give en gang doggy til sidst, men udstyret måtte desværre give fortabt, hvilket på ingen måde passede undertegnede...grrr... har lovet hende, at hun har noget til gode :D

Det var et super arrangement, og selvom der var mange fyre, så oplevede jeg ikke trængsel på noget tidspunkt. Der bliver heller ikke lukket flere ind. end der er plads til alle. Så tak til alle som bidragede til nogle skønne timer i Århus

Redigeret af NoSecret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mmmh

Hihi... Nu er jeg slet ikke i tvivl om, hvem jeg skriver med. Dig og din colaflaske er jeg også meget imponeret af. Din lækre sag:wub: Vi ses forhåbentligt snart igen. Stort, stort knus:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om det gik lige så godt som det plejer. Håber på af få en chance næste gang. Få de piger som "redningsmanden" lave setup med, er alle utrolige søde og alm piger.

Med henvisning til Faunus spørgsmål, så synes jeg det er en mærkelig ting, at skulle give skønhed karakter. For det drejer sig utrolig meget om smag. Pigerne spænder lige fra lidt model agtige til naboen datter. Nogle tynde/Petite andre buttede. Nogle af pigerne er vidlbasser, andre til det mere rolige, og kan virke helt uskyldige i starten. Nogle ganske unge, og andre med mere livs- og sexerfaring. Det er det jeg i en tidligere tråd mener med "at det er skønt at opleve og nyde forskelligeheden" ved disse lejligheder. For mig virker de alle som om, de har deres grænser, og faktisk er ganske alm intelligente piger. Og at de laver dette, fordi de kan lide det, og selv har fantasi/ønske om at  nyde en masses mænd. At de selv får et kick af det. Ikke at det er pengene der styre det. Ellers havde de nok valgt en anden model, end at lave et enkelt eller ganske få setup sammen med 1-2 andre piger.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mmmh skrev, for 9 timer siden:

Til de dejlige mænd, der var med: tak for en suveræn fræk dag. Jeg nød hver og en af jer og tiden fløj bare afsted... :) Måtte da også lige skrive til min skønne arrangør på turen hjem i toget, at jeg nu skulle hjem og lege videre med mig selv, hvor dagens sceance lige skulle genafspilles igen...(måske bare lige kortet ned fra 4 timer til en halv time)...SS... 

Marie 

Håber du laver noget igen snart, så jeg får chancen. SIdst kom du med som "hurtig erstatning" i Vejle. Og hvilken erstatning :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mmmh
Petro skrev, 1 time siden:

Håber du laver noget igen snart, så jeg får chancen. SIdst kom du med som "hurtig erstatning" i Vejle. Og hvilken erstatning :-P

Tak Petro. Det var også en skøn dag. Jeg glemte helt, at tage en pause i ny og næ, fordi jeg ikke kunne få nok af jer søde mænd.:P Det er bare så frækt og dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mmmh skrev, for 2 timer siden:

Hihi... Nu er jeg slet ikke i tvivl om, hvem jeg skriver med. Dig og din colaflaske er jeg også meget imponeret af. Din lækre sag:wub: Vi ses forhåbentligt snart igen. Stort, stort knus:-P

Der er vist ingen tvivl om, der ikke er nogen af os, som kan få nok, så jeg er overbevist om, at vi ses snart. Glæder mig allerede! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
TommyHansen skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2017 at 14:37:

Kære Faunus

 

Jeg tror dine spørgsmål bunder i et ukendskab til hvordan et normalt GB foregår. Har du prøvet at deltage i et?

Med hensyn til pigernes udseende, så har jeg stort set kun mødt kønne unge piger til de GB jeg har været til. Også piger, der måske kun lige var blevet færdig med en ungdomsuddannelse, eller måske stadig var i gang med en uddannelse. Om de er en 10'er vil jeg slet ikke sige, fordi det ikke er et begreb jeg bruger i hverdagen. En pige med en lidt stor næse kan måske være lidt kikset i en persons øjne, mens hun kan være supersexet i en anden persons øjne. Nogle tænder på små bryster og spinkle piger, andre på store bryster og piger med lidt på sidebenene. I øvrigt findes der også spinkle piger med store, naturlige bryster. Nogle kan lide blondiner, andre elsker sorthårede eller brunetter. Jeg har været til GB med masser af danske piger og desuden også med sorte piger og arabiske piger. Det synes jeg personligt var pivfrækt, mens andre måske ville synes at det var grænseoverskridende. Smag og behag er forskellig.

Med hensyn til hvor mange mænd der er om hver pige, så synes jeg dine tale er overdrevne. 20+ mænd er jo gerne det samlede antal i løbet af fire timer. Men de fleste er der kun en eller to timer. Så antallet om en pige er normalt tre til fire ad gangen, hvilket jeg finder helt passende og faktisk meget frækt også. Det er frækt at se en pige blive gennemkneppet mens du leger med hendes bryster eller holder hende i hånden og mærker hvordan hun spænder når hun kommer. Det er frækt at smøre hendes ansigt eller bryster ind i sperm fra dig selv og andre mænd hvis I er kommet samtidig. Det er frækt hvis pigen sutter pik på to-tre fyre på samme tid.

Det var et par ord om min erfaring. Skriv gerne mere hvis I er enig eller det modsatte.

Hold kæft det godt skrevet Tommy.

Det kunne jeg ikke have gjort bedre selv ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Mmmh skrev, for 17 timer siden:

Til de dejlige mænd, der var med: tak for en suveræn fræk dag. Jeg nød hver og en af jer og tiden fløj bare afsted... :) Måtte da også lige skrive til min skønne arrangør på turen hjem i toget, at jeg nu skulle hjem og lege videre med mig selv, hvor dagens sceance lige skulle genafspilles igen...(måske bare lige kortet ned fra 4 timer til en halv time)...SS... 

Marie 

Hold da op

Så tror jeg da godt nok, at du kan tage noget pik .......

Sådan som det plejer at være med deltagere og bejlere på de her veletablerede og velorganiserede GB´er.

Der er "knald på".

Har selv deltaget i indtil flere af dem. Med stor stor succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...