Hop til indhold

Københavner tur!

Featured Replies

Skrevet

Da turen imorgen skal gå til København og så vidre til Malmø så leder jeg efter et godt øko blow er sted der imellem. Nogle der har nogle forslag?

Skrevet

Et økoblow mellem København og Malmø...? Det må blive nogetsteds på broen. Hm den var svær, måske en af grænsekontrollanterne kan byde på en ekstra pikkontrol hvis du spørger pænt.;)

Skrevet
Thegreenhornet skrev, for 3 timer siden:

Da turen imorgen skal gå til København og så vidre til Malmø så leder jeg efter et godt øko blow er sted der imellem. Nogle der har nogle forslag?

Sejler flyvebådene stadig?

Skrevet
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Et økoblow mellem København og Malmø...? Det må blive nogetsteds på broen. Hm den var svær, måske en af grænsekontrollanterne kan byde på en ekstra pikkontrol hvis du spørger pænt.;)

Haha ja mon ikke hun bare går igang hvis jeg ruller vinduet ned og stikker kalorius ud når jeg kommer op til kontrollen? :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.