JenniferRomantica 18190 Skrevet 3. Januar, 2017 gerog skrev, for 7 minutter siden: Af platte komikere, der er jeg i øjeblikket meget begejstret for Adam og Noah Uhh dem elsker jeg også.. jeg skal klart ind og se deres show når jeg få mulighed for det.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 3. Januar, 2017 den nysgerrige skrev, for 8 minutter siden: Plat er det nok ikke, men elsker også Rytteriet! Dem elsker jeg nok allermest så ud til højre med Mick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 3. Januar, 2017 StevenDK skrev, for 12 minutter siden: Du ved at jeg har tænkt mig at finde ud af det næste gang jeg er i nærheden af dig Du velkommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 3. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 3 minutter siden: Dem elsker jeg nok allermest så ud til højre med Mick Ha ha enig igen! Det er simpelthen humor på højt plan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 3. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 2 minutter siden: Du velkommen Tak. Vi ses 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumble 74 Skrevet 3. Januar, 2017 Det var de to unge par som efterhånden havde kendt hinanden længe, som blev enige om at de en aften skulle lave partnerbytte.Da aftenen kom, gik de så ind i to forskellige rum og “hyggede” sig.Efter en times hed elskov rejste kvinden sig i det ene rum sig op på albuen, og sagde til den anden:– Hvordan mon det går inde hos mændene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 4. Januar, 2017 Jeg hørte denne her en gang i USA : et fly er ved at styrte ned og ombord er der en præst, en skolelærer, en advokat og 30 skolebørn. piloterne er sprunget ud i faldskærm. der er tre faldskærme tilbage og dem er de tre ansvarlige voksne ved at iføre sig. Da de skal til at springe, tøver skolelæren og siger: "Oh no, but What about the kids." "Screw the kids," råber advokaten. "Do we have time?" spørger præsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 5. Januar, 2017 Samme oplæg. Præsident Bush, paven og en spejder dreng er ombord på flyet. Jeg er den mægtigste og klogeste præsident i verden, jeg må reddes, siger Bush og springer. Her tag min faldskærm siger paven, du er ung og har livet for dig, jeg er en gammel mand. Bare rolig svarer spejderdrengen, ham den kloge præsident hoppede med min rygsæk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 11. Januar, 2017 Vestegnen skrev, den 3/1/2017 at 18:22: @Siljenips Jeg vil nødig ødelægge den gode stemning, men ærligt talt: Er det én af Finn Nørbygaards gamle travere? Aner det ikk...spørg ham! Jeg har hans nummer hvis det er... haha Festdræber!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg