Hop til indhold
Siljenips

Til dig der har let til smil!!!

Recommended Posts

kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

En psykolog var igang med en gruppeterapi for mødre og deres børn.

I har alle en trang, sagde psykologen, til den første mor. Du har en trang til at spise slik, du har endda kaldt dit barn Candy.

Til den anden mor. Du har en trang til penge, du har endda kaldt dit barn Penny.

Den sidste mor tager sin søn i hånden og siger: Kom Dick, vi går nu. 

HAHAHA :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

Nå ja har da lige disse platte også :lol:

Det var 3 tosser, som ikke havde en øre på sig. Og de var så tørstige.
De kommer ind på en bar og spørger bartenderen:  Kan vi ikke få en gratis drink? hvorpå Bartenderen svarer  Jo, hvis jeres pikke er 1 meter tilsammen...
De tre tosser måler deres pikke og finder ud af, at den første er 50 cm, den anden 49 cm og den sidste 1 cm. Så de får deres drink og går.
Da de kommer ud, siger den første. Det var godt, min var 50 cm så siger den anden  Det var heller ikke så ringe, at min var 49 cm så siger den sidste  Det var sgu godt, min var stiv.

En franskmand, en italiener og en dansker diskuterer deres sexliv. 

Franskmanden: I nat elskede jeg med min kone tre gange. Hun var helt oppe at køre i morges.Kunne det være @Siljenips :lol:

Det kan italieneren ikke sidde overhørig: Det er da ikke noget, i nat elskede jeg med min kone fem gange. I morges stod hun op og lavede den vidunderligste morgenmad til mig og sagde, hun aldrig kunne elske en anden end mig. Ja måske også her @Siljenips 

Franskmanden bliver lidt forlegen, kigger på danskeren og siger: Hvad med dig, hvor mange gange elskede du med din kone i nat?

Kun en enkelt gang.  Franskmanden ånder lettet op, men italieneren spørger straks: Nå, hvad sagde hun så til dig i morges?

Kan vi holde en rygepause nu! Det er @Siljenips :P

En psykolog var igang med en gruppeterapi for mødre og deres børn.

I har alle en trang, sagde psykologen, til den første mor. Du har en trang til at spise slik, du har endda kaldt dit barn Candy.

Til den anden mor. Du har en trang til penge, du har endda kaldt dit barn Penny.

Den sidste mor tager sin søn i hånden og siger: Kom Dick, vi går nu. 

KÆÆÆÆFT de er morsomme...Alle tre på hver deres... Du er jo den rene Anders Mattesen!!! eller???? HØHØ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Siljenips skrev, for 1 minut siden:

KÆÆÆÆFT de er morsomme...Alle tre på hver deres... Du er jo den rene Anders Mattesen!!! eller???? HØHØ

Hahaha :lol::lol: Nej det ville være synd at tage den ære fra Anders. Som jeg mener er DK´s bedste komiker. Han er dælme en sjov mand :lol:

Hygge @Siljenips

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 4 minutter siden:

Hahaha :lol::lol: Nej det ville være synd at tage den ære fra Anders. Som jeg mener er DK´s bedste komiker. Han er dælme en sjov mand :lol:

Hygge @Siljenips

KK

Helt enig...Han er den bedste!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Uhh jeg er altså mere vild med Linda P.. Hun er lige tilpas plat.. Hahaha..

Er Linda P. glat???? :wub::wub::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hahaha.. Okay.. Måske jeg skulle lærer at læse.. Hahaha..

Glat ved jeg ikke noget om.. Men plat er hun.. 

For min skyld behøver du ikke en Ph.d. i læsning så længe du har humor og sødme (og måske en lille smule sexappeal :wub:)

Men jeg er enig... Linda P. er dejlig plat... om hun er glat finder jeg nok aldrig ud af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 12 minutter siden:

Hmm der er jeg klart til Mick Ø altså hans humor vel og mærke...

Mick Ø er bare nr. 1 :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
StevenDK skrev, Lige nu:

Nææææhhh... men måske lidt lækkerrøvet :-P

Røven fejler INTET. Den er såmænd lækker nok min gode mand :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden:

Uhh jeg er altså mere vild med Linda P.. Hun er lige tilpas plat.. Hahaha..

Af platte komikere, der er jeg i øjeblikket meget begejstret for Adam og Noah :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 4 minutter siden:

Røven fejler INTET. Den er såmænd lækker nok min gode mand :wub:

Du ved at jeg har tænkt mig at finde ud af det næste gang jeg er i nærheden af dig :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...