gerog 9289 Skrevet 3. Januar, 2017 kanonkongen skrev, for 2 timer siden: En psykolog var igang med en gruppeterapi for mødre og deres børn. I har alle en trang, sagde psykologen, til den første mor. Du har en trang til at spise slik, du har endda kaldt dit barn Candy. Til den anden mor. Du har en trang til penge, du har endda kaldt dit barn Penny. Den sidste mor tager sin søn i hånden og siger: Kom Dick, vi går nu. HAHAHA 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 3. Januar, 2017 kanonkongen skrev, for 2 timer siden: Nå ja har da lige disse platte også Det var 3 tosser, som ikke havde en øre på sig. Og de var så tørstige. De kommer ind på en bar og spørger bartenderen: Kan vi ikke få en gratis drink? hvorpå Bartenderen svarer Jo, hvis jeres pikke er 1 meter tilsammen... De tre tosser måler deres pikke og finder ud af, at den første er 50 cm, den anden 49 cm og den sidste 1 cm. Så de får deres drink og går. Da de kommer ud, siger den første. Det var godt, min var 50 cm så siger den anden Det var heller ikke så ringe, at min var 49 cm så siger den sidste Det var sgu godt, min var stiv. En franskmand, en italiener og en dansker diskuterer deres sexliv. Franskmanden: I nat elskede jeg med min kone tre gange. Hun var helt oppe at køre i morges.Kunne det være @Siljenips Det kan italieneren ikke sidde overhørig: Det er da ikke noget, i nat elskede jeg med min kone fem gange. I morges stod hun op og lavede den vidunderligste morgenmad til mig og sagde, hun aldrig kunne elske en anden end mig. Ja måske også her @Siljenips Franskmanden bliver lidt forlegen, kigger på danskeren og siger: Hvad med dig, hvor mange gange elskede du med din kone i nat? Kun en enkelt gang. Franskmanden ånder lettet op, men italieneren spørger straks: Nå, hvad sagde hun så til dig i morges? Kan vi holde en rygepause nu! Det er @Siljenips En psykolog var igang med en gruppeterapi for mødre og deres børn. I har alle en trang, sagde psykologen, til den første mor. Du har en trang til at spise slik, du har endda kaldt dit barn Candy. Til den anden mor. Du har en trang til penge, du har endda kaldt dit barn Penny. Den sidste mor tager sin søn i hånden og siger: Kom Dick, vi går nu. KÆÆÆÆFT de er morsomme...Alle tre på hver deres... Du er jo den rene Anders Mattesen!!! eller???? HØHØ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 3. Januar, 2017 Siljenips skrev, for 1 minut siden: KÆÆÆÆFT de er morsomme...Alle tre på hver deres... Du er jo den rene Anders Mattesen!!! eller???? HØHØ Hahaha Nej det ville være synd at tage den ære fra Anders. Som jeg mener er DK´s bedste komiker. Han er dælme en sjov mand Hygge @Siljenips KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Siljenips 384 Skrevet 3. Januar, 2017 kanonkongen skrev, for 4 minutter siden: Hahaha Nej det ville være synd at tage den ære fra Anders. Som jeg mener er DK´s bedste komiker. Han er dælme en sjov mand Hygge @Siljenips KK Helt enig...Han er den bedste!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18190 Skrevet 3. Januar, 2017 Uhh jeg er altså mere vild med Linda P.. Hun er lige tilpas plat.. Hahaha.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 3. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: Uhh jeg er altså mere vild med Linda P.. Hun er lige tilpas plat.. Hahaha.. Er Linda P. glat???? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 3. Januar, 2017 Hmm der er jeg klart til Mick Ø altså hans humor vel og mærke... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18190 Skrevet 3. Januar, 2017 StevenDK skrev, for 18 minutter siden: Er Linda P. glat???? Tilpas plat ja.. Hehe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 3. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Tilpas plat ja.. Hehe.. Hmmmm. dejlige Jennifer... plat eller glat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18190 Skrevet 3. Januar, 2017 StevenDK skrev, for 1 minut siden: Hmmmm. dejlige Jennifer... plat eller glat? Hahaha.. Okay.. Måske jeg skulle lærer at læse.. Hahaha.. Glat ved jeg ikke noget om.. Men plat er hun.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 3. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Hahaha.. Okay.. Måske jeg skulle lærer at læse.. Hahaha.. Glat ved jeg ikke noget om.. Men plat er hun.. For min skyld behøver du ikke en Ph.d. i læsning så længe du har humor og sødme (og måske en lille smule sexappeal ) Men jeg er enig... Linda P. er dejlig plat... om hun er glat finder jeg nok aldrig ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 3. Januar, 2017 den nysgerrige skrev, for 12 minutter siden: Hmm der er jeg klart til Mick Ø altså hans humor vel og mærke... Mick Ø er bare nr. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 3. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Mick Ø er bare nr. 1 Jeg troede du var nummer 1 ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 3. Januar, 2017 StevenDK skrev, Lige nu: Jeg troede du var nummer 1 ? Siger du jeg er højrøvet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 3. Januar, 2017 StudineMILF skrev, Lige nu: Siger du jeg er højrøvet ? Nææææhhh... men måske lidt lækkerrøvet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 3. Januar, 2017 StevenDK skrev, Lige nu: Nææææhhh... men måske lidt lækkerrøvet Røven fejler INTET. Den er såmænd lækker nok min gode mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 3. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 5 minutter siden: Mick Ø er bare nr. 1 Yeees! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 3. Januar, 2017 Du ved at jeg har tænkt mig at finde ud af det næste gang jeg er i nærheden af dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 3. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden: Uhh jeg er altså mere vild med Linda P.. Hun er lige tilpas plat.. Hahaha.. Af platte komikere, der er jeg i øjeblikket meget begejstret for Adam og Noah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 3. Januar, 2017 Plat er det nok ikke, men elsker også Rytteriet! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 3. Januar, 2017 den nysgerrige skrev, Lige nu: Plat er det nok ikke, men elsker også Rytteriet! Ja for fanden, de er herlige. Er vild med Erik og Else 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 3. Januar, 2017 den nysgerrige skrev, Lige nu: Plat er det nok ikke, men elsker også Rytteriet! Enig. De er pisse sjove 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 3. Januar, 2017 gerog skrev, Lige nu: Ja for fanden, de er herlige. Er vild med Erik og Else Jeg er færdig over snobberne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 3. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 4 minutter siden: Røven fejler INTET. Den er såmænd lækker nok min gode mand Du ved at jeg har tænkt mig at finde ud af det næste gang jeg er i nærheden af dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 3. Januar, 2017 den nysgerrige skrev, Lige nu: Jeg er færdig over snobberne De er også fantastiske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg