Blow lover 846 Skrevet 2. Januar, 2017 Jeg har bemærket Malou hos Seductiongirls: http://www.seductiongirls.dk/pigerne/malou/ Kan nogen oplyse om der er tale om den samme pige, der var hos Cassiopeiastars under samme navn for et par år siden? Herefter rykkede hun videre til Romantica. Det passer på hendes mål og omtrent på fotos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 3. Januar, 2017 (edited) Mål passer det vel ikke på, da Malou Magic, Romantica, ikke reklamerede med så "små" bryster som en E-skål. Magic faldt for mit øje for 3 år siden, netop fordi jeg var på jagt efter noget a' la' H-skål eller større. Men det kan naturligvis godt være, at hun har fået en reduktion. Redigeret 3. Januar, 2017 af Harran Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 252 Skrevet 3. Januar, 2017 Hej, Er næsten helt sikker på, at Malou Magnifique ikke er den samme som Malou Magic. Dels er der - som Harran ganske rigtigt nævner - det med bryst størrelsen, og dertil tilbød Malou Magic også nogle flere ydelser end Malou Magnifique gør her - dertil med en højere alder end 25 år også Mener heller ikke at Malou Magic er/var 175 cm høj - nærmere de 172 cm så vidt jeg husker... Men hvem måler præcis højde, når man er sammen med så lækre tøser som de to Malou-GP'er her Så er næsten 100% sikker på der er tale om to forskellige GP'er her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
titsfun 0 Skrevet 13. Januar, 2017 I have the same question. At Romantica she was called Amanda. I do feel she can well be the same person as the former Malou at Cassiopeiastars. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 13. Januar, 2017 Yes, Malou changed her name to Amanda, when she moved to Romantica. I remembered wrong, sorry. But I still remember her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 19. Januar, 2017 Er der nogen der har erfaringer med den Malou, som nu engang er hos SG og også på Pussy galores?? Hun ser da ellersfabelagtigt ud på billederne Men hvordan er ansigtet og servicen mon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 19. Januar, 2017 http://pussygalores.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stubbe21 23 Skrevet 19. Januar, 2017 Hun er super lækker og sød. Billederne lyver ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maloubabe Skrevet 20. Januar, 2017 Stubbe21 skrev, for 4 timer siden: Hun er super lækker og sød. Billederne lyver ikke Tak for de pæne ord ❤ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 20. Januar, 2017 Hvornår er på igen hos PG, Malou babe? synes ikke jeg kan finde dig på vagtplanen?? G.G. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg