Hop til indhold
Blow lover

Malou hos Seductiongirls

Recommended Posts

Mål passer det vel ikke på, da Malou Magic, Romantica, ikke reklamerede med så "små" bryster som en E-skål. :-)

Magic faldt for mit øje for 3 år siden, netop fordi jeg var på jagt efter noget a' la' H-skål eller større.

Men det kan naturligvis godt være, at hun har fået en reduktion.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Er næsten helt sikker på, at Malou Magnifique ikke er den samme som Malou Magic. Dels er der - som Harran ganske rigtigt nævner - det med bryst størrelsen, og dertil tilbød Malou Magic også nogle flere ydelser end Malou Magnifique gør her - dertil med en højere alder end 25 år også :-P

Mener heller ikke at Malou Magic er/var 175 cm høj - nærmere de 172 cm så vidt jeg husker... Men hvem måler præcis højde, når man er sammen med så lækre tøser som de to Malou-GP'er her :D

Så er næsten 100% sikker på der er tale om to forskellige GP'er her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I have the same question. At Romantica she was called Amanda.

I do feel she can well be the same person as the former Malou at Cassiopeiastars.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har erfaringer med den Malou, som nu engang er hos SG og også på Pussy galores?? Hun ser da ellersfabelagtigt ud på billederne :-)

Men hvordan er ansigtet og servicen mon? ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maloubabe
Stubbe21 skrev, for 4 timer siden:

Hun er super lækker og sød. Billederne lyver ikke :)

Tak for de pæne ord ❤

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...