Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer alle ,, 

jeg har brug for hjælp jeg har været på daisy club i Kbh for noget tid siden, og havede en super oplevelse ,, nu søger jeg sådan et sted bare i Jylland? 

Nogle der kender et godt sted som dette i jydeland ?https://daisyclub.dk/pigerne ??

Redigeret af Dukk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg har at sige om dette er at du hermed nomineres til priset for "Det mest forkert placerede indlæg 2017". Og selv om det kun er den 2 januar, så tror jeg du vil vinde når året er slut.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Det eneste jeg har at sige om dette er at du hermed nomineres til priset for "Det mest forkert placerede indlæg 2017". Og selv om det kun er den 2 januar, så tror jeg du vil vinde når året er slut.;)

Nogen gange undrer jeg mig over hvordan en bruger når op på så mange indlæg? I dit tilfælde over 5000! Men når jeg så læser så ligegyldige kommentare som denne giver det god mening!

Trådstarter efterlyser et lignende sted i Jylland . Poster det i efterlysninger i Jylland. Hvor er den kæmpe store fejl i dine øjne ? 

Og hvis nu den var placeret forkert kunne det måske være en god ide at skrive hvor du mente den skulle placeres henne . Men det er vel sjovere at rakke ned på folk og bare samle flere indlæg til sin bruger ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 1 minut siden:

Trådstarter efterlyser et lignende sted i Jylland . Poster det i efterlysninger i Jylland. Hvor er den kæmpe store fejl i dine øjne ?

Slap af. Dukk postede den i Feedback til Eroguide, og jeg flyttede den efterfølgende. Meget kan man sige om Bananas, men her havde han ret.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, Lige nu:

Nogen gange undrer jeg mig over hvordan en bruger når op på så mange indlæg? I dit tilfælde over 5000! Men når jeg så læser så ligegyldige kommentare som denne giver det god mening!

Trådstarter efterlyser et lignende sted i Jylland . Poster det i efterlysninger i Jylland. Hvor er den kæmpe store fejl i dine øjne ? 

Og hvis nu den var placeret forkert kunne det måske være en god ide at skrive hvor du mente den skulle placeres henne . Men det er vel sjovere at rakke ned på folk og bare samle flere indlæg til sin bruger ?

1. Jeg har med dette indlæg 3470 indlæg.

2. Dem har jeg skrevet under de snart fem år jeg har været her. Hvor lange har du været her?

3. Trådstarters efterlysning var postet et andet sted, og er nu flyttet til det rigtige sted.

4. Jag har ikke rakket ned på nogen, og du har ingen humor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, for 1 minut siden:

Slap af. Dukk postede den i Feedback til Eroguide, og jeg flyttede den efterfølgende. Meget kan man sige om Bananas, men her havde han ret.

-Ledvogter

Kan man sige meget om mig? Nej vel...? Hvad for noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja beklager jeg kom til at kritisere en af fra den hæderkronede gamle garde:/

De kommer jo aldrig med ligegyldige kommentare . Og ja, jeg har ikke været herinde i så mange år. Og bruger heller ikke hele mit liv herinde !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studine elskeren skrev, for 2 minutter siden:

Ja beklager jeg kom til at kritisere en af fra den hæderkronede gamle garde:/

De kommer jo aldrig med ligegyldige kommentare . Og ja, jeg har ikke været herinde i så mange år. Og bruger heller ikke hele mit liv herinde !

Ikke hele dit liv måske. Men ligegyldige kommentarer har du i hvert fald fuld styr på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 timer siden:

Det eneste jeg har at sige om dette er at du hermed nomineres til priset for "Det mest forkert placerede indlæg 2017". Og selv om det kun er den 2 januar, så tror jeg du vil vinde når året er slut.;)

Alle kan tage fejl. Jeg har selv postet indlæg forkert, og siden fået det flyttet :-)

Til gengæld forstår jeg ikke overskriften... :> :-)

:> ... Dukk (Duck?), er det mon din rappe-signatur :-) 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen,, nogle super gode svar på hvor jeg kan finde noget lignende i Århus .eller NOT 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dukk skrev, for 8 timer siden:

Tak for hjælpen,, nogle super gode svar på hvor jeg kan finde noget lignende i Århus .eller NOT 

En bedre overskrift kunne måske hjælpe. Måske noget med at du søger en club med asiatiske piger i Jyllands området. Det vil i hvertfald øge chancen for at nogen der har samme interesse vil klikke ind på din efterlysning. Dette er blot min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...