Hop til indhold
Varmemester

Kan man tillade sig det?

Recommended Posts

Borende X skrev, for 31 minutter siden:

Eller også har du reddet dig en ukendt kønssygsom med en utrolig lang inkubationstid :D

Og den er gået lige i hjernen :D 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Nu er det så ved at være en 18-20 år siden. Så nej, jeg fejler ikke noget. :)

Du var tidligt på færde hos de frække kvinder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Østerbroen skrev, Lige nu:

Du var tidligt på færde hos de frække kvinder ;)

Jep. Tror jeg var 17 da jeg havde min debut. :lol: I Århus i det der en gang en hed "Grønnegade 64". :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Varmemester skrev, Lige nu:

Jep. Tror jeg var 17 da jeg havde min debut. :lol: I Århus i det der en gang en hed "Grønnegade 64". :D

Sådan der mand :D

Fedt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 timer siden:

Ok. Ja så langt havde jeg jo ikke lige tænkt. Men tak for svaret. ;) Og nej så hjælper det nok ikke noget at hun går ud og vasker sig.

Men burde hun så ikke ha "sygemeldt" sig så? 

Tjoo, det kan man måske mene. :D

Personligt tager jeg nu alligevel på arbejde, selvom jeg har ægløsning og dermed en kraftigere duft all over. - Jeg satser på at jeg modtager besøg af mænd der kan lide at en fisse bare dufter af fisse, og ikke af sæbe. ^_^

Rent biologisk er vi jo ikke kodet til at kunne lide alles kropsdufte, så det kan også spille ind? 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Tjoo, det kan man måske mene. :D

Personligt tager jeg nu alligevel på arbejde, selvom jeg har ægløsning og dermed en kraftigere duft all over. - Jeg satser på at jeg modtager besøg af mænd der kan lide at en fisse bare dufter af fisse, og ikke af sæbe. ^_^

Rent biologisk er vi jo ikke kodet til at kunne lide alles kropsdufte, så det kan også spille ind? 

Der er forskel på at dufte a fisse, som du selv siger. Og så at dufte a Esbjerg fiskerihavn som ikke er rengjort i 14 dage. :lol: For duften a fisse er da det bedste i verden, og smagen a den. (ihvertfald i mit syge hoved :lol:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jeg synes helt sikkert at I mænd har præcis lige så meget krav på renlighed fra pigernes side, som de har fra jeres. Så ja, selvfølgelig, hvis du kommer ud til en pige der lugter/virker uren har du al ret til at bede hende om at gå ud og vaske sig, og på sin egen tid, tak. Hun burde faktisk skamme sig lidt, det er virkelig et lavmål af service i dette fag at være ren og ikke ildelugtende.

Hvis det lugter af fisk er det næsten 100% sikkert at det er skedekatar. Hvilket er en ganske ufarlig bakterie infektion der ikke rigtig gør noget andet end at lugte grimt, og som er meget nem at behandle.

However, min personlige livserfaring er at mange kvinder har en tendens til at være utroligt uvidende omkring deres egne kønsorganer, hvordan man holder dem rene og sunde, og især hvordan de ser ud og lugter/smager. Jeg tror det er et slags selvtillids problem, på den måde at langt de fleste kvinder jeg har snakket med om sådanne ting, selv synes at fisser generelt er grimme og ildelugtende og smager dårligt, og af den grund også har svært ved at sætte sig ind i hvad der gør en fisse tiltrækkende eller utiltrækkende for mænd. Og også netop fordi de selv synes at deres fisse er grim/ikke sexet, har en tendens til ikke at give den særlig meget opmærksomhed. På samme måde som man kan stå foran spejlet og prøve at finde et outfit, og vælge med vilje at overse de der ekstra 10 kilo man egentlig ville ønske man ikke havde.

Jeg havde f.eks. engang  noget kørende med en pige som lugtede ret ubehageligt dernede, selv kort efter bad. Da jeg gjorde hende opmærksom på problemet afslørede den følgende samtale at hun brugte sin (parfumerede) bodywash til at vaske sig i fissen, og decideret stod og stak sine indsæbede fingre op ind i fissen, for netop at prøve at gøre den ren og velduftende. 

MEN: bodywash, shampoo, håndsæbe og deslige er ikke lavet til at blive brugt i fissen og har en tendens til at skabe ubalance i den naturlige bakterieflora der er, og skal være, i en fisse. Hun skiftede, på min opfordring, til at bruge Vivag intimsæbe dernede og en uge senere havde hun en lækker, velduftende og meget velsmagende fisse ;)

Men jeg vil så generelt anbefale jer mænd bare at pakke sammen og skride hvis en gp virker uren. Diverse kønssygdomme kan også nemt få en fisse til at lugte og smage grimt, og som udgangspunkt er vi professionelle piger jo i en lidt større risiko for at få sygdomme end de fleste ikke-professionelle piger er.

Og på samme måde; hvis jeg har en gæst der lugter urent gør jeg mig, efter han har vasket sig, lidt mere umage med at kigge på og undersøge ham for tegn på sygdomme, end jeg ville have gjort med en ren gæst. Dette ud fra den simple filosofi, at hvis du er så dum eller ligeglad at du kan finde på at præsentere mig for en snavset pik, så er du nok også dum eller ligeglad nok til at ignorere en kløe, blære, sår eller andre tegn på sygdom.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt så. Der fik jeg noget kvinde anatomi som jeg faktisk ikke anede en skid om. Har godt hørt det med at parfumeret sæbe hverken er godt for jer piger, eller for is mænd i de nedre regioner. :)

Men det skal så lige siges at jeg har aldrig dyrket sex med nogen uden at dillerdalleren lige er blevet vasket først. Det er a den (og nu kommer der en personlig ting som jeg ikke har fortalt nogen før) grund at jeg på mærkelig vil nemt danner "nakkeost", og det er selvom jeg dagligt går i bad. :lol: Vandfråseri vil nogen mene. :lol: Nej spøg til side. :)

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg elsker nok som de fleste andre piger de gæster der lige spørger om et bad inden seancen skal påbegyndes.. Jeg sørger også for at være ren og velduftende dernede.. Det kun fair den anden vej rundt.. Men jeg er sku nok en anelse eller meget konfliktsky så det at skulle afbryde en seance pga dårlig lugt er endnu ikke sket.. Jeg sørget bare altid for at have parfume på håndleddet eller i mellem tommel og pegefinger fordi så Kan man lige holde hånden tæt på ansigtet hvis der skulle være dårlig lugt.. Hahaha.. Jeg er sku for nervøs for at skabe en dårlig stemning til at ville bringe det på bane.. Medmindre der selvfølgelig er tale om længere seancer eller en gæst jeg kender..

Som modsætning til dette, er jeg de gange jer har besøgt Gormsgade, Daisyclub, og en del andre, blevet udstyret med et håndklæde og fulgt ud på badeværelset, meget hurtigt efter aftalen var indgået. Det har lige som ligget i luften at et indledende bad var en del af aftalen. Pigen er gået med og jeg har set at hun har vasket sig i de nedre regioner. Bad bliver også tilbudt som afslutning på besøget, som noget helt naturligt.

For mig er dette er god procedure, da alle er rene både før og efter chancen. Det forhindrer dog ikke overførsel af sygdomme, men gør oplevelsen mere hygiejnisk for begge parter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, den 1/1/2017 at 21:22:

Jeg synes helt sikkert at I mænd har præcis lige så meget krav på renlighed fra pigernes side, som de har fra jeres. Så ja, selvfølgelig, hvis du kommer ud til en pige der lugter/virker uren har du al ret til at bede hende om at gå ud og vaske sig, og på sin egen tid, tak. Hun burde faktisk skamme sig lidt, det er virkelig et lavmål af service i dette fag at være ren og ikke ildelugtende.

Hvis det lugter af fisk er det næsten 100% sikkert at det er skedekatar. Hvilket er en ganske ufarlig bakterie infektion der ikke rigtig gør noget andet end at lugte grimt, og som er meget nem at behandle.

However, min personlige livserfaring er at mange kvinder har en tendens til at være utroligt uvidende omkring deres egne kønsorganer, hvordan man holder dem rene og sunde, og især hvordan de ser ud og lugter/smager. Jeg tror det er et slags selvtillids problem, på den måde at langt de fleste kvinder jeg har snakket med om sådanne ting, selv synes at fisser generelt er grimme og ildelugtende og smager dårligt, og af den grund også har svært ved at sætte sig ind i hvad der gør en fisse tiltrækkende eller utiltrækkende for mænd. Og også netop fordi de selv synes at deres fisse er grim/ikke sexet, har en tendens til ikke at give den særlig meget opmærksomhed. På samme måde som man kan stå foran spejlet og prøve at finde et outfit, og vælge med vilje at overse de der ekstra 10 kilo man egentlig ville ønske man ikke havde.

Jeg havde f.eks. engang  noget kørende med en pige som lugtede ret ubehageligt dernede, selv kort efter bad. Da jeg gjorde hende opmærksom på problemet afslørede den følgende samtale at hun brugte sin (parfumerede) bodywash til at vaske sig i fissen, og decideret stod og stak sine indsæbede fingre op ind i fissen, for netop at prøve at gøre den ren og velduftende. 

MEN: bodywash, shampoo, håndsæbe og deslige er ikke lavet til at blive brugt i fissen og har en tendens til at skabe ubalance i den naturlige bakterieflora der er, og skal være, i en fisse. Hun skiftede, på min opfordring, til at bruge Vivag intimsæbe dernede og en uge senere havde hun en lækker, velduftende og meget velsmagende fisse ;)

Men jeg vil så generelt anbefale jer mænd bare at pakke sammen og skride hvis en gp virker uren. Diverse kønssygdomme kan også nemt få en fisse til at lugte og smage grimt, og som udgangspunkt er vi professionelle piger jo i en lidt større risiko for at få sygdomme end de fleste ikke-professionelle piger er.

Og på samme måde; hvis jeg har en gæst der lugter urent gør jeg mig, efter han har vasket sig, lidt mere umage med at kigge på og undersøge ham for tegn på sygdomme, end jeg ville have gjort med en ren gæst. Dette ud fra den simple filosofi, at hvis du er så dum eller ligeglad at du kan finde på at præsentere mig for en snavset pik, så er du nok også dum eller ligeglad nok til at ignorere en kløe, blære, sår eller andre tegn på sygdom.

HØRT HØRT! :arrow:

Kunne ikke være mere enig. 

Vel skrevet og formuleret.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...