Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 Først og fremmest. GODT NYTÅR TIL JER ALLE. Der er et spørgsmål der lige er poppet op i mit hoved. Jeg var udsat for, godt nok ved at være nogle år siden, at jeg var hos en dansk GP i Århus. Lille lækker pige skal jeg hilse at sige, kan bare ikke huske hvad hun hed. At da tøjet er kommet a breder der sig en ikke så lækker eller dejlig lugt omkring hende. Tænker ikke nærmere over det da hun starter med at ta mig i munden. MEN.......da det så bliver min tur til at gi hende oralsex. Så finder jeg ud a hvad det er. Hun lugtede ikke så godt mellem hendes ben. Jeg valgte at tage tøjet på igen og gå. Jeg gad ikke en gang diskutere med hende om at få pengene, eller nogle a dem retur. Så mit spørgsmål er: Kan man godt, hvis det sker igen, tillade sig at be pigen om at gå ud og vaske sig? Og sige til hende, at det skal IKKE trækkes fra den tid jeg har bestilt?????? Og her vil jeg gerne høre nogle a jer GP'er hvad I siger til det. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 1. Januar, 2017 Det synes jeg man godt kan, om man så få det svar man forventer er ikke sikker men så tager man det derfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Januar, 2017 Hvorfor ikke bare gå igen ? Hvis en gæst lugtede dernede så ville han blive afvist prompte 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 2 minutter siden: Hvorfor ikke bare gå igen ? Hvis en gæst lugtede dernede så ville han blive afvist prompte Kan sagtens følge dig. Men når man (jeg) nu havde fået bygget en stemning og forventning op. Så er det svært bare at skride synes jeg. Nu tager jeg 9 ud a 10 gange et bad hos den GP jeg skal besøge. Så jeg ville ikke lugte dernede. Med mindre det er noget mærkeligt sæbe hun har. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. Januar, 2017 Hvis nu det er pga. hendes cyklus, skedekatar eller en kønssygdom, så hjælper det ikke en hujende fis at vaske sig. Man kan sikkert godt sige det på en pæn måde efterfølgende, mén jeg vil gætte på at hun allerede selv var helt bevidst om det og det handlede om noget andet end bare dårlig hygiejne? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 10 minutter siden: Kan sagtens følge dig. Men når man (jeg) nu havde fået bygget en stemning og forventning op. Så er det svært bare at skride synes jeg. Nu tager jeg 9 ud a 10 gange et bad hos den GP jeg skal besøge. Så jeg ville ikke lugte dernede. Med mindre det er noget mærkeligt sæbe hun har. Men tænk hvis hun fejlede noget ??? Så har du lige reddet dig en sygdom 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden: Hvis nu det er pga. hendes cyklus, skedekatar eller en kønssygdom, så hjælper det ikke en hujende fis at vaske sig. Man kan sikkert godt sige det på en pæn måde efterfølgende, mén jeg vil gætte på at hun allerede selv var helt bevidst om det og det handlede om noget andet end bare dårlig hygiejne? Ok. Ja så langt havde jeg jo ikke lige tænkt. Men tak for svaret. Og nej så hjælper det nok ikke noget at hun går ud og vasker sig. Men burde hun så ikke ha "sygemeldt" sig så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Januar, 2017 Varmemester skrev, Lige nu: Ok. Ja så langt havde jeg jo ikke lige tænkt. Men tak for svaret. Og nej så hjælper det nok ikke noget at hun går ud og vasker sig. Men burde hun så ikke ha "sygemeldt" sig så? Hun har nok brug for pengene 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 StudineMILF skrev, Lige nu: Men tænk hvis hun fejlede noget ??? Så har du lige reddet dig en sygdom Nu er det så ved at være en 18-20 år siden. Så nej, jeg fejler ikke noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 StudineMILF skrev, Lige nu: Hun har nok brug for pengene Faktisk også lidt en tanke jeg havde. Så er det jo en ren pengemaskine. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Januar, 2017 Varmemester skrev, Lige nu: Nu er det så ved at være en 18-20 år siden. Så nej, jeg fejler ikke noget. Varmemester, jeg taler om fremtiden. Hende den sidste afviste du jo klogt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden: Hvis nu det er pga. hendes cyklus, skedekatar eller en kønssygdom, så hjælper det ikke en hujende fis at vaske sig. Man kan sikkert godt sige det på en pæn måde efterfølgende, mén jeg vil gætte på at hun allerede selv var helt bevidst om det og det handlede om noget andet end bare dårlig hygiejne? Jeg er meget enig med dig, jeg har selv været meget aktiv i swingermiljøet igennem ca 15 år - og netop oplevet det flere gange, at det ikke ændrer sig om hun så tager et bad. Samtidig har jeg oplevet, at der er en overrepræsentation af "dårlig lugt" hos overvægtige piger, hvilket undrer mig noget... OBS: Jeg siger bestemt ikke at det er alle overvægtige - men bare en mærkbar overrepræsentation blandt disse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 3 minutter siden: Varmemester, jeg taler om fremtiden. Hende den sidste afviste du jo klogt nok. Fuck jeg er lost. Tror det er den champagne brandert der stadig hænger i kroppen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Januar, 2017 Varmemester skrev, Lige nu: Fuck jeg er lost. Tror det er den champagne brandert der stadig hænger i kroppen. Jeg har ingen tømmermænd for jeg holdt Nytår med mine forældre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 StudineMILF skrev, Lige nu: Jeg har ingen tømmermænd for jeg holdt Nytår med mine forældre. Skønt. Jeg er igang med opvasken nu. Synes jeg ikke er så sjovt, med alle de sprutrester. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Januar, 2017 Varmemester skrev, Lige nu: Skønt. Jeg er igang med opvasken nu. Synes jeg ikke er så sjovt, med alle de sprutrester. Lær mens du lever. Skal du oplæres ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 1 minut siden: Lær mens du lever. Skal du oplæres ? Ja livet er en stor læreplads. Hmm.. Oplæres i hvad???????????? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Ja livet er en stor læreplads. Hmm.. Oplæres i hvad???????????? Ikke at drikke så meget og passe på dig selv mht alle dine sexbesøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 StudineMILF skrev, for 2 minutter siden: Ikke at drikke så meget og passe på dig selv mht alle dine sexbesøg Det med at drikke. Det gør jeg mig nu heller ikke så meget i. Eller jo, men det er kun til festlige lejligheder. Det med sexbesøg. Der har jeg lært nu, at det med at skal ha prøvet så mange som mulige. Glem det.... Det handler om kvaliteten hos den eller dem man vælger man vil se mere end en gang. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Januar, 2017 Varmemester skrev, for 1 minut siden: Det med at drikke. Det gør jeg mig nu heller ikke så meget i. Eller jo, men det er kun til festlige lejligheder. Det med sexbesøg. Der har jeg lært nu, at det med at skal ha prøvet så mange som mulige. Glem det.... Det handler om kvaliteten hos den eller dem man vælger man vil se mere end en gang. Helt enig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Januar, 2017 Varmemester skrev, 1 time siden: Nu er det så ved at være en 18-20 år siden. Så nej, jeg fejler ikke noget. Eller også har du reddet dig en ukendt kønssygsom med en utrolig lang inkubationstid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 1. Januar, 2017 Jeg elsker nok som de fleste andre piger de gæster der lige spørger om et bad inden seancen skal påbegyndes.. Jeg sørger også for at være ren og velduftende dernede.. Det kun fair den anden vej rundt.. Men jeg er sku nok en anelse eller meget konfliktsky så det at skulle afbryde en seance pga dårlig lugt er endnu ikke sket.. Jeg sørget bare altid for at have parfume på håndleddet eller i mellem tommel og pegefinger fordi så Kan man lige holde hånden tæt på ansigtet hvis der skulle være dårlig lugt.. Hahaha.. Jeg er sku for nervøs for at skabe en dårlig stemning til at ville bringe det på bane.. Medmindre der selvfølgelig er tale om længere seancer eller en gæst jeg kender.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 1. Januar, 2017 Der med ikke ment at man ikke skal sige noget.. For man kan sagtens tillade sig det.. Jeg er bare for dårlig til at gøre det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 1. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: Der med ikke ment at man ikke skal sige noget.. For man kan sagtens tillade sig det.. Jeg er bare for dårlig til at gøre det.. Afviser du ikke gæster som lugter dernede pga høflighed ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 1. Januar, 2017 (edited) @JenniferRomantica har det noget med din størrelse at gøre at du ikke "tør" sige fra? Redigeret 1. Januar, 2017 af Varmemester 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg