Hop til indhold
Guest Diver1974

zeniab brændte mig af

Recommended Posts

Guest Diver1974

Havde en aftale med zeniab fra sugardaters.dk. Havde forsøgt gennem længere tid at få en aftale på plads. Hun kunne ikke, når jeg kunne og omvendt. Men så lykkedes det - troede jeg da.

Dagen før, da jeg skulle ind at se om hun havde sendt adressen, som aftalt. Viste det sig at hun havde blokeret mig.

Er der andre der har oplevet lign. med hende? Eller er det blot mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ikke ud til hun er der mere, så der er nogle flere hun har gjort det ved, også blev hun nød til at slette sig profil, pga dårlig score, bare en tanke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
The_Man skrev, for 4 timer siden:

Ser ikke ud til hun er der mere, så der er nogle flere hun har gjort det ved, også blev hun nød til at slette sig profil, pga dårlig score, bare en tanke

Hun er her da: https://sugardaters.dk/show?alias=zeniab

Så hvis I ikke kan se hende er I blokerede.

Iøvrigt synes jeg ofte at de søde små lam er ret pirrelige, har sågar oplevet at blive blokeret et par gange efter at jeg efter anmodning har åbnet for billeder men ikke nået at sende en besked; så bøvet mener jeg trods alt heller ikke jeg ser ud. Og har en del gange oplevet at blive blokeret efter at jeg har sendt en besked med et pænt/neutralt indhold.

Trunten her kunne jeg sagtens tænke mig at have kontaktet, men med disse oplevelæser fra jer, no way.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, den 2/1/2017 at 20:43:

Hun er her da: https://sugardaters.dk/show?alias=zeniab

Så hvis I ikke kan se hende er I blokerede.

Iøvrigt synes jeg ofte at de søde små lam er ret pirrelige, har sågar oplevet at blive blokeret et par gange efter at jeg efter anmodning har åbnet for billeder men ikke nået at sende en besked; så bøvet mener jeg trods alt heller ikke jeg ser ud. Og har en del gange oplevet at blive blokeret efter at jeg har sendt en besked med et pænt/neutralt indhold.

Trunten her kunne jeg sagtens tænke mig at have kontaktet, men med disse oplevelæser fra jer, no way.

Fuldstændig enig, mange blokerer og anmelder negativt lige så snart de får mulighed for det. Det viser sig ofte ved de helt unge, og fortæller jo lidt om, at de måske lige skulle vente lidt med at komme på SD.

I øvrigt sjovt, som der ALTID er nogen som straks kan/skal fortælle om gode oplevelser, hos dem man anmelder lidt mindre godt, eller er blevet brændt af, af.... Forstår det ikke helt, verden er bare lille :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogen som kan fortælle lidt om oplevelsen hos hende ? er det GFE  ? hun må være lidt pro for det lader til at der efterhånden har været nogen "sugardates" igennem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende en gang, og det bliver forhåbentlig ikke den eneste gang.

Sød og snakkesalig, varm og dejlig GFE sex, blød og lækker OG berøringsvillig krop, sødt og charmerende ansigt.

Om hun har en del igennem, det ved jeg ikke. Det virkede ikke sådan, hun tog det stille og roligt. Alene hendes geografiske placering, som er temmelig langt ude på landet besværliggør det, vil jeg tro.

/Tenderness

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diver1974 skrev, den 30/12/2016 at 19:39:

Havde en aftale med zeniab fra sugardaters.dk. Havde forsøgt gennem længere tid at få en aftale på plads. Hun kunne ikke, når jeg kunne og omvendt. Men så lykkedes det - troede jeg da.

Dagen før, da jeg skulle ind at se om hun havde sendt adressen, som aftalt. Viste det sig at hun havde blokeret mig.

Er der andre der har oplevet lign. med hende? Eller er det blot mig?

Jeg kender ikke pågældende sugarbabe, men jeg har to gange opleveret at pigen pludselig er forsvundet midt i en seriøs samtale på sugardaters.dk. Jeg tror simpelthen at folk ved en fejl får klikket på blokér, jeg har selv blokeret nogen ved en fejl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lotte66
Diver1974 skrev, den 30/12/2016 at 19:39:

Havde en aftale med zeniab fra sugardaters.dk. Havde forsøgt gennem længere tid at få en aftale på plads. Hun kunne ikke, når jeg kunne og omvendt. Men så lykkedes det - troede jeg da.

Dagen før, da jeg skulle ind at se om hun havde sendt adressen, som aftalt. Viste det sig at hun havde blokeret mig.

Er der andre der har oplevet lign. med hende? Eller er det blot mig?

 

6banditten skrev, den 12/4/2017 at 10:43:

Jeg har også besøgt hende et par gange

Men det er slut ....

tror hun har en del igennem og uden gummi 

Hvordan kan du udtale dig om ting  du ikke ved noget om...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Lotte66 skrev, for 17 timer siden:

 

Hvordan kan du udtale dig om ting  du ikke ved noget om...

Lotte, med mindre du er ovnnævnte sugarbabe, så skriver vedkommende jo at han har besøgt hende - det giver ham vel grundlag for at udtale sig :-)

Hvis du ikke er omtalte sd, så ved du da mindre end 6 banditten gør !

Del dette indlæg


Link til indlæg
6banditten skrev, den 12/4/2017 at 10:43:

tror hun har en del igennem og uden gummi 

Jeg tænker da også - ligesom Lotte, uanset om hun er Zeniab eller ej - at det er et temmelig ukvalificeret postulat. Det vil være fair nok at fortælle om sin egen oplevelse, at man selv i givet fald har dyrket sex uden gummi, men det er ikke fair at fyre sådant et generaliserende postulat af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen personlige erfaringer med Zeniab, men jeg kender godt hendes profil og jeg kender Sugardaters og det generelle niveau godt nok til at vide at hun ikke fortjener negativ omtale.

Jeg er næste helt sikker på at Diver1974 er blevet blokeret ved en fejl, hvis der ikke har været en årsag.

Det er ikke rimeligt at sige at det er at blive brændt af. Både du og pigen må have mulighed for at aflyse. Du er kun blevet brændt af, hvis du var kørt efter det eller have fået info nogle timer før, men det er ikke at blive brændt af at vide besked dagen før, medmindre det er det helt store setup med hotel osv, men det må jeg generelt fraråde til piger man ikke har mødt.

Om Zeniab tilbyder sex uden gummi ved jeg ikke, men det er jo ikke noget at man skal skrive medmindre man er meget sikker, og jeg synes at det er utydeligt om 6banditten selv skal en tur forbi Klinikken for Kønssygdomme for en test efter samværet. 

Jeg har hørt at det et populært soveværelsesbordel med rimelige priser. Kordegnen spørger om det er GFE, og det kommer lidt an på, hvad du mener med GFE,men her siger min underretning at du nok skal gå efter noget andet, hvis du lægger vægt på kærestelignende oplevelser, men samme underretning siger at du får fuld valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lotte66
Lotte66 skrev, den 15/8/2017 at 17:00:

 

Hvordan kan du udtale dig om ting  du ikke ved noget om...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diver1974 skrev, den 30.12.2016 at 19:39:

Havde en aftale med zeniab fra sugardaters.dk. Havde forsøgt gennem længere tid at få en aftale på plads. Hun kunne ikke, når jeg kunne og omvendt. Men så lykkedes det - troede jeg da.

Dagen før, da jeg skulle ind at se om hun havde sendt adressen, som aftalt. Viste det sig at hun havde blokeret mig.

Er der andre der har oplevet lign. med hende? Eller er det blot mig?

Jeg har besøgt hende i sommeren 2019, god sex og hygge. jeg havde en tid hos hende en måned senere, 4 timer før besøget blev jeg afvist og blokeret. Hun er stadig aktiv på sugardaters.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du tidligere besøgt Zeniab ? Hun er ret ustabil !!!!!! Et godt råd til alle der vil besøge Zeniab der har fået en aftale med hende:  Gør som hende  "aflys og blokere hende"  Der er andre sugardaters der vil tjene penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...