Hop til indhold

Esbjerg og omegn

Featured Replies

Skrevet

Hej eg brødre 

hvor finder jeg det bedste massage sted p.t gerne med bj eller fp. Håber der er nogle der sidder med gode kort på hånden derude ;-))

Skrevet

Kom frisk, håber også på at kunne høste erfaring fra andre. :)

Citat

Skrevet

Hmmm... Denne tråd bør løftes over i "Efterlysninger"...

Når det handler om "fuld pakke" er der efter min mening ikke så mange gode tilbud i Esbjerg for tiden. Sandsynligvis er Asian Bodycare på Nørregade en mulighed, men du skal være heldig med hvilke piger der er der lige for tiden. Jeg har ikke været der i et stykke tid, så der kan jeg ikke hjælpe.

Hvis du kan "nøjes med B2B eller et godt HJ mikset med rigtig god massage, vil jeg anbefale Moon i Tarp. Ikke mindst Yaya er en skøn og ferm kvinde. 

De øvrige steder har jeg kun gamle, og ikke så gode erfaringer fra - hverken hvad angår kvaliteten af massage eller de øvrige oplevelser ;-)

Skrevet
Professoren skrev, den 31/12/2016 at 14:47:

Hmmm... Denne tråd bør løftes over i "Efterlysninger"...

Når det handler om "fuld pakke" er der efter min mening ikke så mange gode tilbud i Esbjerg for tiden. Sandsynligvis er Asian Bodycare på Nørregade en mulighed, men du skal være heldig med hvilke piger der er der lige for tiden. Jeg har ikke været der i et stykke tid, så der kan jeg ikke hjælpe.

Hvis du kan "nøjes med B2B eller et godt HJ mikset med rigtig god massage, vil jeg anbefale Moon i Tarp. Ikke mindst Yaya er en skøn og ferm kvinde. 

De øvrige steder har jeg kun gamle, og ikke så gode erfaringer fra - hverken hvad angår kvaliteten af massage eller de øvrige oplevelser ;-)

Hvem giver B2B og HJ hos Moon? :-)

Skrevet
den nysgerrige skrev, for 8 timer siden:

Hvem giver B2B og HJ hos Moon? :-)

Hvis man er god ven af huset er det muligt.

Det er for de få stamkunder.

Jeg har været der over 10 gange uden at andet end massage. 

Med hensyn til fp er nørregade og borgergade nok der, der er størst chance for at opleve noget. Afhængig af pigen.

Skrevet
danishprince1 skrev, for 4 minutter siden:

Hvis man er god ven af huset er det muligt.

Det er for de få stamkunder.

Jeg har været der over 10 gange uden at andet end massage. 

Med hensyn til fp er nørregade og borgergade nok der, der er størst chance for at opleve noget. Afhængig af pigen.

Har skam også været der RIGTIG mange gange, de er enormt gode til og massere! Har også fået tilbudt HJ, men det var ligesom det stoppede igen... B2B har jeg dog aldrig fået tilbud om

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.