Hop til indhold
Nis

De bedste steder i København og omegn

Recommended Posts

Guest Hobie
Chuck skrev, den 8/24/2017 at 15:16:

Yes Borende X

Andrea er på Listen :o)

Andrea er på alle fronter et super besøg. Glad, smilende imødekommende og kroppen er mere end almindelig dejlig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobie skrev, for 10 timer siden:

Andrea er på alle fronter et super besøg. Glad, smilende imødekommende og kroppen er mere end almindelig dejlig!

Ahh..

Bare navnet vækker minder til barndommen..:

andrea-haandukke-stor-dr.jpg

Måske man skulle prøve..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 24/8/2017 at 18:45:

Håber, det snart vi lykkes for dig at få en tid med Laura. - Nu er det et års tid siden jeg sidst kneppede med hende. Hun er - som du selv har erfaret på mail og sms - uhyre sød og nem at kommunikere med - også når I står i lokalet - nøgne og klar til de tættere forviklinger. -

Når jeg har lavet aftaler med hende, har jeg været flere dage forud med bestillingen, men det måske ikke muligt for dig at være så langt forud i kalenderen. - Det med naboerne, der kan høre din telefonsamtale, må du se bort fra. Det kan gøres kort og kryptisk. - Jeg går ud fra, du har en mobil-telefon. Du må da kunne gå udenfor i en park og ringe kontrol til Sexyclub - eller hvor du nu forsøger at træffe hende. Held og lykke.

Jeg har 25 års erfaring fra denne branche... og har aldrig mødt en som hende. Så har jeg ikke sagt for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nis skrev, for 2 timer siden:

Jeg har 25 års erfaring fra denne branche... og har aldrig mødt en som hende. Så har jeg ikke sagt for meget.

Velkommen i klubben. - Måske skulle man lige aflægge hende et besøg igen - bare for at holde fornemmelsen af hende vedlige - og tjekke kussehårenes længde.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nis skrev, for 2 timer siden:

Det er den måde hun suger folk ind til sig..

Når det er sagt så er det lettest når man har besøgt den samme pige et par gange..og Laura har jo spredt sig ud over Sexyclub, Sexysecret, Romantica..

Saseline på Romantica er "en Laura i forklædning"..Susy på Amager er også god, Amanda Doll Seductiongirls har en vild mis..Emily er den søde skolepige..Stella Pussygalores kunne også blive en pige på "Laura niveau"

Det er klart at man bliver suget ind når pigen både er søde, dejlig og giver den der GFE som er svær at finde..

Ærgeligt at sådan "Naboens Datter" piger ikke holder GB..:(

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, den 30/9/2017 at 12:14:

Det er den måde hun suger folk ind til sig..

Når det er sagt så er det lettest når man har besøgt den samme pige et par gange..og Laura har jo spredt sig ud over Sexyclub, Sexysecret, Romantica..

Jeg tror, det har primært at gøre med, at hun er vanvittig god til det hun laver. Jeg har endnu ikke oplevet, at hun havde en dårlig dag. Plus at hun er sindssyg sød at snakke med. Jeg kunne blive ved.

Det hun også formår, det er at jeg går ud hver gang og tror at jeg får en hel særlig service hos hende - men det gør de fleste andre vist også :-) Fint med mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren skrev, den 29.12.2016 at 12:56:

Hej Nis 

tak for din "rundtur" og som mekka skrev så er det fint at få indtryk om stedet med seng bad o.s.v. End alene pigerne jeg deler din opfattelse, af PG der vel efterhånden er det ældste Lux sted, jeg var også glad for det nu lukkede fancy babes på Jagtvej tæt på ungdomshuset...he he 

Ja Fancy babes var et ekstremt dejligt sted at besøge, og med den flotteste internetside ever, helt enig der alkoholiker..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael_ skrev, den 21.1.2021 at 19:45:

Ja Fancy babes var et ekstremt dejligt sted at besøge, og med den flotteste internetside ever, helt enig der alkoholiker..

Ehmnn.. Har du lige svaret Alko på en næsten 5 år gammel tråd? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm..

Godt nok er Pussygalores flyttet fra Frederiksberg til Lyngbyvej, men jeg må sige at jeg ikke er fan af dets nye placering. Dørtrin lige ud for busstoppestedet mod Kbh og et stort spejlet vindue på facaden, hvor et papir på vinduet: " Gå bare ind"

Desuden er det lige ved et trafikknudepunkt/lysregulering,  hvor folk, når de holder for rødt, kan iagttage et rend af folk ud og ind af døren (når folk har fri og om aftenen). Holdepladsen foran brugtes af MC køreskole, varebiler og folk der skulle kigge på kort i de 10 min. jeg måtte vente da der var kø..:ph34r:

Så var deres gamle placering på Finsensvej bedre i en lukket baggård og et fint sterinlys prydede facaden.

Nå..Man er nok bare lidt neurotisk og med tanke på hvad der venter bag døren er det ikke så slemt...

Og hey: Sex er det mest naturlige behov efter mad og søvn.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 13 timer siden:

Hmm..

Godt nok er Pussygalores flyttet fra Frederiksberg til Lyngbyvej, men jeg må sige at jeg ikke er fan af dets nye placering. Dørtrin lige ud for busstoppestedet mod Kbh og et stort spejlet vindue på facaden, hvor et papir på vinduet: " Gå bare ind"

Desuden er det lige ved et trafikknudepunkt/lysregulering,  hvor folk, når de holder for rødt, kan iagttage et rend af folk ud og ind af døren (når folk har fri og om aftenen). Holdepladsen foran brugtes af MC køreskole, varebiler og folk der skulle kigge på kort i de 10 min. jeg måtte vente da der var kø..:ph34r:

Så var deres gamle placering på Finsensvej bedre i en lukket baggård og et fint sterinlys prydede facaden.

Nå..Man er nok bare lidt neurotisk og med tanke på hvad der venter bag døren er det ikke så slemt...

Og hey: Sex er det mest naturlige behov efter mad og søvn.

Er Pussygalores ikke bare flyttet til de tidligere lokaler for SMS-planet? Og i mellemtiden er busholdeplads blevet opgraderet en del?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...