Hop til indhold
cykelpikken

**Ny Latina Wellness Relax massage**24hours**

Recommended Posts

Jeg har her i det nye år forsømt dette forum lidt og det beklager jeg da jeg kan se der har været et par spørgsmål. Men heldigvis er der så andre der har kunne svare. Og selvom jeg tror alle har fået svar så vil jeg da gerne lige for en god ordens lige svare, selvom det vel egentlig bare bliver at gentage andres svar.

Hun har også præsenteret sig som Nataly for mig men jeg ved ikke noget om tidligere forhold i Holbæk.

Jeg har også besøgt hende på Søborg Hovedgade, rimelig diskret og hun formår at gøre det hyggeligt selvom lejligheden ikke rigtig er indrettet. Det er så 3 forskellige steder på 3 forsøg på en måneds tid. Så det er lidt svært at sige noget om hvor hun holder til, men et sted i Kbh.

Og ved dette besøg for ca 1,5 uge siden var servicen stadig helt i top, ja vel egentlig bedre end før, men jeg tror også det giver en hel del at have været der flere gange og behandlet hende pænt.

Nu skal jeg bare lige få plads til et besøg i denne uge og så er 2017 skudt rigtig godt i gang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
cykelpikken skrev, for 45 minutter siden:

Jeg har her i det nye år forsømt dette forum lidt og det beklager jeg da jeg kan se der har været et par spørgsmål. Men heldigvis er der så andre der har kunne svare. Og selvom jeg tror alle har fået svar så vil jeg da gerne lige for en god ordens lige svare, selvom det vel egentlig bare bliver at gentage andres svar.

Hun har også præsenteret sig som Nataly for mig men jeg ved ikke noget om tidligere forhold i Holbæk.

Jeg har også besøgt hende på Søborg Hovedgade, rimelig diskret og hun formår at gøre det hyggeligt selvom lejligheden ikke rigtig er indrettet. Det er så 3 forskellige steder på 3 forsøg på en måneds tid. Så det er lidt svært at sige noget om hvor hun holder til, men et sted i Kbh.

Og ved dette besøg for ca 1,5 uge siden var servicen stadig helt i top, ja vel egentlig bedre end før, men jeg tror også det giver en hel del at have været der flere gange og behandlet hende pænt.

Nu skal jeg bare lige få plads til et besøg i denne uge og så er 2017 skudt rigtig godt i gang :D

står det i forhold til snablen?

cykelmyggen-og-minibillen.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i tirsdags i en lejlighed på Søborg hovedgade. Min oplevelse ligner meget det som cykelpikken skriver. Hun er en smuk pige som minder om Shakira. 

Jeg bestilt 1 time body to body for 1100. Massagen var rigtigt god og body to body afsluttedes I en 69. Numren er fantastisk og hun har en blød men samtidigt veltrænede krop. Lejligheden er ren og pæn med mulighed til bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scania skrev, den 26/1/2017 at 20:33:

Det nye billedet - nr 2 -er af hende :P. Tror det er taget nyligt, samme tøj og frisyr som når jeg mødte hende.

Det er også taget i DK (se kontakterne), så det lyder troværdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den ‎30‎-‎01‎-‎2017 at 09:23:

Det er også taget i DK (se kontakterne), så det lyder troværdigt.

Den med kontakten, havde jeg ikke set - Bebop har gode øjne:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at hun nu er rykket til Amager - har nogen set på forholdende der og måske ved cirka hvor det er?

//Geo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spurgte for et stykke tid siden, hvor den skønne kvinde befandt sig??

Ingen svar - så jeg tog sagen i egen hånd.

Vi er på Amager - et vældigt diskret og nydeligt sted - ikke langt fra Kongelundsvej.

Besøgte denne dejlige kvinde og oplevede igen hendes total lækre massage m.m.

Kan kun anbefales.

//Geo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner.

Er der slet ikke nogen der besøger denne dejlige kvinde??:)

Kunne da være interessant med nogle kommentarer eller anmeldelser - blot for at høre om i oplever det samme dejlige kick, som flere af os andre har gjort!!

God weekend herfra:D

 //Geo

Del dette indlæg


Link til indlæg
geo skrev, for 13 timer siden:

Slet ingen respons??:shock:

//Geo

Ud af de sidste 10 indlæg (før dette) har du skrevet de 5. Det er vel også en slags respons.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
geo skrev, for 49 minutter siden:

Bebop - du er skarp;)

Men hører da gerne om andres oplevelser. :-)

Hvad er det der gør din dag bedre af, at andre besøger hende? :huh: Du kan da ikke blive ved med at efterlyse andres oplevelser, med mindre du får 10% i rabat....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...