Hop til indhold
Guest trille8700

Webcam model?

Recommended Posts

Guest trille8700

kan alle og enhver oprette en erhverskonto?

I min bank betaler jeg i forvejen for og have min konto, og tror da det vil koste extra og have sådan en konto

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, for 19 minutter siden:

kan alle og enhver oprette en erhverskonto?

I min bank betaler jeg i forvejen for og have min konto, og tror da det vil koste extra og have sådan en konto

Ja, forudsat at du har et firma og opretter en erhvervskonto i Danske bank. Du behøver ikke være kunde i forvejen. Jeg kan ikke huske, om der var et oprettelsesgebyr, men mindste pakke koster ikke noget at bruge lige nu. Det gjorde den, da jeg fik min, men nu trækker de ikke noget. Du skal ringe til erhvervsafdelingen, så sender de diverse papirer med alm post som du skal udfylde og sende retur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700

til mobilpay 

min private email der kan mine kunder se mit fulde navn, hvilket jeg ikke er interesseret i

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, for 1 minut siden:

til mobilpay 

min private email der kan mine kunder se mit fulde navn, hvilket jeg ikke er interesseret i

OK - ved ikke helt hvordan man fikser det. Men du vil have firmanavnet "Trille8700" sammen med et telefon nummer synligt, så dit rigtige navn og personlige telefon nummer ikke kommer frem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700
denventende skrev, for 22 timer siden:

OK - ved ikke helt hvordan man fikser det. Men du vil have firmanavnet "Trille8700" sammen med et telefon nummer synligt, så dit rigtige navn og personlige telefon nummer ikke kommer frem

ja det er det jeg vil

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, for 31 minutter siden:

ja det er det jeg vil

Som privat person vil det ikke være muligt at skjule navn og identitet. Men hvis du opretter et firma, og laver et firmanavn sammen med et nyt tlf. nummer vil det være det som bliver synligt, overfor dine kunder.

Som jeg forstår dig så er du ikke moms registreret i dag.

PS. arbejder du i Horsens

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...