Vikingekongen 130 Skrevet 27. December, 2016 Kære Brødre og Søstre Skal fejre nytår alene og påtænker at tage over grænsen - og finde et Sylvesterevent - Har kig på Dolce Vita - meeeen har set lidt blandede anmeldelser , så er samtidig rimelig åben , hvis nogen har har forslag her i DK eller som har planer om andre steder i Tyskland . det eneste krav er dog at det er til fornuftig pris ... jeg kører fra Sønderjylland enten fredag eller lørdag - der er plads i bilen .... Hvorfor ikke slutte og starte nytåret på the Best Way possible. Alle forslag er velkommen - sgu lidt skod at være single and horny - Tal til mig brødre og søstre - og jeg vil høre jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 28. December, 2016 Det er en glimrende ide Hr. Konge. Bare lige med at finde det rigtige sted. Det bliver nok svært at samle ret mange om det, da det er ret utraditionelt for de fleste. Mange piger bruger årstiden til at holde lang ferie hos familien, så regn ikke med der er det samme antal piger som normalt - Man kan holde lidt øje med hvor mange piger der møder ind til dagligt, i hvert fald, på FKK Harmony's hjemmeside. Det kan godt give et fingerpeg om hvem og hvor mange af pigerne der møder op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 28. December, 2016 Total club Osnabrück. Ikke så sindsygt langt væk. Og vil du prøve en skinger sindsyg, så er det hende her: http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/neu-roxana/ Vær venligst sød ved hende, hun prøver så hårdt at give dig en god oplevelse. Du kunne også prøve hende her:http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/adina/ Finder du nøglen til hendes intellekt så er det den sødeste og mest kærlige pige du kan forestille dig, men tag dig agt hun ser lige igennem dig og kan læse dine tanker. Har du lyst en en kvinde, der uden problemer, også kl. 5 og det vel og mærke uden make up, spiller lige op til enhver Bondbabe, jammen så er da hende her: http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/michel/ Er du klar til at gå all-in, så prøver du til her: http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/neu-maya/ Berømt og berygtet som få. Skulle du stadigvæk have energi, så forkæl dig selv: http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/wp-content/uploads/ngg_featured/Alina2281-150x150.jpg Hun styre slagets gang du skal bare følge med. PS hvis jeg på nogen mulig måde hører, at du ikke har været sød ved hende, så skal jeg sateme spænde enhver muskel i min 67 kg. krop og gå lige i flæsket på dig. SUPER GODT NYT ÅR TIL ALLE MÅ DET BRINGE GLÆDE, GODT HUMØR OG VELVÆRE. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 28. December, 2016 Fedt indlæg - Jens ser absolut interessant ud - er dog mere til frodige kvinder og ikke så meget de små rumænere . Bare rolig , du behøver ikke tæske mig - jeg behandler dem. Altid godt og blidt - som en tidligere makker sagde til efter besøg på fantasy - hvor jeg fik nogle søde smil tilbage fra et par piger - " du gør sgu noget ved dem - du giver dem kærlighed " 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 28. December, 2016 Vikingekongen skrev, for 2 minutter siden: Fedt indlæg - Jens ser absolut interessant ud - er dog mere til frodige kvinder og ikke så meget de små rumænere . Bare rolig , du behøver ikke tæske mig - jeg behandler dem. Altid godt og blidt - som en tidligere makker sagde til efter besøg på fantasy - hvor jeg fik nogle søde smil tilbage fra et par piger - " du gør sgu noget ved dem - du giver dem kærlighed " Hej Vikingekongen, Tak for respons, kunne være vi skulle mødes til fælles klub besøg, så kan vi da udveksle, tips og trix, er selv meget opmærksom på at en værelses tur skal være til alles fornøjelse ellers gider jeg sku ikke. PS har selv haft de vildeste oplevelser med frodige kvinder. Netop på denne klub var indtil for ganske nyligt en pige, nærmere kvinde, ved navn Angela ca. 15 kg for meget, men det var lige som om lille Jens ikke kunne se denne overvægt, uanskønt hvor gennem knaldet jeg har været, har lille Jens altid været kamp klar med denne kvinde, vi har nu også været sammen mange gange. Til yderlige info: http://www.sportpark-wulfterturm.de/ ligger 2 minutters gang fra klubben. Super værelser, bemærk ingen morgenmad på dette hotel, ca. 10 minutters gang væk ligger to bagere, den ene med udmærket cafe. Klubben har både enkelt værelser men også stort fælles bollerum som ofte bruges til gangbang. Dette rum bliver nu bygget om til værelser. Så jeg er sikker på at klubben fortsætter under de nye regler når de kommer næste år. Udemærket mad på klubben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 28. December, 2016 Sender lige en pm - og frodige kvinder - mener ikke tykke men lidt sul på kroppen og gerne store bryster - de gør en glad helt ind i jertet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 28. December, 2016 Nytårs aften på Totalclub osnabruck kan ikke anbefales. Da jeg prøvede det for år tilbage var der så mange mennesker i klubben at der ikke var plads nogen steder. Pigerne var jaget vildt, nogle mænd stod ved trappen og ventede på at pigerne kom tilbage efter bad. Hvilket betød at pigerne var på hele dagen næsten uden pauser. Flere at gæsterne var fulde og opførte sig ikke særligt godt hverken over for pigerne elller over for de andre gæster. Har besøgt klubben et par gange siden, da jeg godt kan li klubben og konceptet. Og her var der mere ro på så pigerne kunne nå at få en kop kaffe og en smøg mellem rummene. Hvilket gav glader piger og bedre sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vikingekongen 130 Skrevet 28. December, 2016 Nytårsknaldet er aflyst fra min side - goder slet ikke det kødmarked nupper nok en håndtrold og en pils istedet / lidt trist måske, men sååern er det. tak oralis for dine input Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 4. Januar, 2017 Vikingekongen skrev, den 28-12-2016 at 19:45: Nytårsknaldet er aflyst fra min side - goder slet ikke det kødmarked nupper nok en håndtrold og en pils istedet / lidt trist måske, men sååern er det. tak oralis for dine input Jeg håber det var en god pils du fik Vikingekonge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg