Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom jeg hjem efter virkeligt dejligt og afslappende besøg.
Aldrig har jeg oplevet så fed og afslappet naturlig stemning som med MissX. 

Vi startede med lidt snak, et glas vand og en cigaret, hvorefter jeg gik ned på hende og slikkede hendes virkeligt dejlige og veldrejede fisse. Det virkede virkeligt som om hun nød det, og stønnede også frækt!

Så fandt hun forvarmet olie frem og smurte både hendes bryster og min pik ind, og så fik den ellers end tur imellem hendes store velsiddende patter.

Hun , hun fik en SKØN ridetur og vi sluttede i doggystyle med en finger i røven på hende: virkeligt dejligt!

De sidste 15 minutter fik jeg en udemærket rygmassage :)

Varmeste anbefaling til missx, og jeg skal helt klart besøge hende næste gang jeg er i aalborg :) 

Stedet er ok diskret, ikke at det er noget jeg går vildt meget op i, forstår egentligt heller ikke dem der gør. Rank pande og smil til verden. 

1300,- for 45 minutter synes jeg også var OK. 

Hun sagde også at hun var travl. Men se om i  kan få en aftale inden 30 december hvor hun holder en lille pause :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Allan37 skrev, for 57 minutter siden:

Link?

Tager dig under 2min at søge på AL eller google. Hendes navn + Lokation står i titlen. Lazy much?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, 1 time siden:

Tager dig under 2min at søge på AL eller google. Hendes navn + Lokation står i titlen. Lazy much?

 

Sikke dog et svar: MissX

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 19 timer siden:

Tager dig under 2min at søge på AL eller google. Hendes navn + Lokation står i titlen. Lazy much?

Kan du holde dig selv ud!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonytony skrev, for 11 timer siden:

Hej, passer hendes billeder? 

Ja hendes billeder passer 100% har selv besøgt hende og hun har en rigtig smuk lille mis der er dejlig og slikke ;) 

så se du bare efter og komme afsted og god oplevelse med hende alle pengene værd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest toffe

Kan kun stemme i. MissX er fantastisk! og jeg vil påstå hun ser bedre ud i virkeligheden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Argh miss x 

havde lige regnet med jeg skulle ringe til hende her kl.10 da hun åbner for telefonen der :( 

så tjekker jeg lige hendes profil igen og så har hun ændret den nu først til man kan booke en tid fra kl.12 :( 

det syntes jeg ik ret godt om for havde ellers lige planlagt og kunne besøge hende her til middag men det er gået i vasken nu ØV OS syntes det er lidt dårlig still.. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kom frisk skrev, for 19 minutter siden:

Argh miss x 

havde lige regnet med jeg skulle ringe til hende her kl.10 da hun åbner for telefonen der :( 

så tjekker jeg lige hendes profil igen og så har hun ændret den nu først til man kan booke en tid fra kl.12 :( 

det syntes jeg ik ret godt om for havde ellers lige planlagt og kunne besøge hende her til middag men det er gået i vasken nu ØV OS syntes det er lidt dårlig still.. :( 

En GP kan vel også komme ud for uforudset ting og har også et live uden for sengen, så fint at hun opdaterede annoncen, istedet for bare ikke at tage tlf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tholars skrev, for 7 minutter siden:

Hvor centralt i Aalborg befinder hun sig? Og hvor diskret er stedet? :)

Hun ser sød ud!

I en lejliged i området ved Nordkraft og det er meget diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sød og dejlig ung kvinde, helt naturlig og ublufærdig. Lige min type. Jeg byttede rundt på gadenavnene og blev derfor lidt forsinket. Det tog hun med godt humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest toffe

Kan så hilse og sige i aldrig nogen sinde skal tro på hvad hun siger hvis hun spørger om penge på forskud. hun snørrede mig for små 1000kr..

Del dette indlæg


Link til indlæg
toffe skrev, for 1 time siden:

Kan så hilse og sige i aldrig nogen sinde skal tro på hvad hun siger hvis hun spørger om penge på forskud. hun snørrede mig for små 1000kr..

Hvordan gik det til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest toffe

Tjah, har besøgt hende 2 gange, første gang ½ time anden gang 1 time. Vil sige vi havde det rigtig godt sammen begge gange og der var lidt snakken frem og tilbage. En par dage efter skrev hun at hun havde migræne og manglede penge på sit kort og ikke rigtig kunne overskue noget og om jeg gad overfører lidt under 1000kr for at dække en regning da hun ikke rigtig vidste hvad hun ellers lige skulle gøre. Fik hendes rigtig navn så jeg kunne slå hende op på facebook og hendes konto nr osv. Tænkte at jeg nok godt kunne stole på hun ville give dem til mig i kontanter ellers give mig et besøg for dem ellers.

Tænkte ikke videre over om hvorvidt hun rent faktisk havde penge på kontoen da jeg tænkte det nok var lidt mærkeligt hvis hun gik til banken med en masse kontanter hver uge.

Derefter var der ingen kontakt og hun gider ikke svare på noget længere.

Så ja hun valgte at spille på at jeg synes hun var en dejlig dame :  /

Redigeret af toffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...