kanonkongen 34395 Skrevet 26. December, 2016 Glædelig jul allesammen. Ja kan se Tuborg, nu vil sælge øl sex er det god humor eller en ommer. ?? God 2 juledag aften til jer. KK 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brøndby Skrevet 26. December, 2016 Hun har da tilsyneladende alt for meget tøj på . En smule erotisk måske, men sexet ??? Ehhhhh....... NEJ !!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. December, 2016 Brøndby skrev, for 21 minutter siden: Hun har da tilsyneladende alt for meget tøj på . En smule erotisk måske, men sexet ??? Ehhhhh....... NEJ !!!!! Hej brøndby. Ja det har hun da ved ikke om et, øl mærkat er sexet. God aften. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brøndby Skrevet 26. December, 2016 kanonkongen skrev, for 34 minutter siden: Hej brøndby. Ja det har hun da ved ikke om et, øl mærkat er sexet. God aften. KK Nu drikker jeg Tuborg af en speciel grund : Jeg drikker ikke Carlsberg så længe de er hovedsponsor for FCK ( og OB ) Og så røg denne tråd vist out off topic ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. December, 2016 Den ser da meget god ud Guld farve, en flot silhuet og dugperler, det kan da kun kaldes en "glædespige" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 27. December, 2016 Øl er aldrig godt og nogle gange føre det til sex, så Jow guldpigen er en glædespige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 27. December, 2016 (edited) Hej @Alkoholikeren og @holstebronx Glædelig jul. Jeg kommer i tanke om, den video Tuborg lavede for mange år siden. At hver gang manden tog en slurk at sit øl, Blev pigen kønnere og kønnere. Er det sådan jeg skal forstå jer (ironi kan forkomme). God aften KK Redigeret 27. December, 2016 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. December, 2016 kanonkongen skrev, for 24 minutter siden: Hej @Alkoholikeren og @holstebronx Glædelig jul. Jeg kommer i tanke om, den video Tuborg lavede for mange år siden. At hver gang manden tog en slurk at sit æl, Blev pigen kønnere og kønnere. Er det sådan jeg skal forstå jer (ironi kan forkomme). God aften KK Hmm... Ja måske det er en version 2.0 af den reklame 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 162 Skrevet 2. Januar, 2017 Dåsen er pæn men det er bare en skam at hun smager så forbandet dårligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 2. Januar, 2017 Sutter Tuburg Guld uden gummi? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Januar, 2017 gerog skrev, for 13 timer siden: Sutter Tuburg Guld uden gummi? Du må ihvertfald gerne komme i dåsen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 3. Januar, 2017 Brøndby skrev, den 26-12-2016 at 22:16: Nu drikker jeg Tuborg af en speciel grund : Jeg drikker ikke Carlsberg så længe de er hovedsponsor for FCK ( og OB ) Og så røg denne tråd vist out off topic ? Ved du ikke at det er Carlsberg som ejer Tuborg, og at begge dele laves på det samme bryggeri i Fredericia. i øvrigt er denne pige ret gammel. Jeg kan huske hende som barn i 60'erne og hun har flere varianter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg