Hop til indhold
der gute mand

Pas på hende !!!!

Recommended Posts

Hej alle

Besøgte Deea sidste uge i Slechwig og det var nok mit livs forskrækkelse..... Kommer ind og aftaler en halv time med fransk natur.

 Hun forlanger 70 euro får 80 og her skulle jeg allerede have lugtet faren... men tager tøj af og hun kommer ind og begynder at rive i banditten.

1 minut efter kommer en mand brasende ind i værelset og råber at jeg har kikket forkert på hende.

Jeg skal forlade lokalet omgående ellers bliver jeg gennembanket, det kan godt være jeg ik fik sex men aldrig har mit hjerte banket så meget. tøj på og på vej ud fik jeg lige en ordentlig en på hovedet af manden.

Så hold jer væk fra hende her  

MVH Der gute mand

https://sexnord.net/profile/21874

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak for den og tak for at du tog en for holdet, i mere end en forstand

Del dette indlæg


Link til indlæg
der gute mand skrev, for 2 timer siden:

på vej ud fik jeg lige en ordentlig en på hovedet af manden.

Her burde du jo nok have tilkaldt politiet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
der gute mand skrev, for 2 timer siden:

Hej alle

Besøgte Deea sidste uge i Slechwig og det var nok mit livs forskrækkelse..... Kommer ind og aftaler en halv time med fransk natur.

 Hun forlanger 70 euro får 80 og her skulle jeg allerede have lugtet faren... men tager tøj af og hun kommer ind og begynder at rive i banditten.

1 minut efter kommer en mand brasende ind i værelset og råber at jeg har kikket forkert på hende.

Jeg skal forlade lokalet omgående ellers bliver jeg gennembanket, det kan godt være jeg ik fik sex men aldrig har mit hjerte banket så meget. tøj på og på vej ud fik jeg lige en ordentlig en på hovedet af manden.

Så hold jer væk fra hende her  

MVH Der gute mand

https://sexnord.net/profile/21874

Hvorfor i alverden fandt du dig i den behandling? Hvorfor anmeldte du det ikke til politiet? Det havde fået voldsmanden bag tremmer og pengene tilbage i dine lommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Ja det skulle jeg have gjort men jeg var så chokkeret at jeg ville bare væk og tja begynde med en masse med det tyske politi... tror ikke jeg som dansker vil få meget ud af det....Han var samtidig en del større end mig:-(

Mvh

Der gute mand

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
der gute mand skrev, for 3 timer siden:

Hej

Ja det skulle jeg have gjort men jeg var så chokkeret at jeg ville bare væk og tja begynde med en masse med det tyske politi... tror ikke jeg som dansker vil få meget ud af det....Han var samtidig en del større end mig:-(

OK - men havde du nu anvendt adressen + hendes navn i din overskrift - så havde flere måske en chance for at undgå det pågældende sted fremover. NB. jeg har besøgt sted en enkelt gang, men jeg fandt baggården og opgangen noget skummelt og beskidt - nærmest et sted for stiknarkomaner - ellers pænt indenfor, men jeg valgte nu at gå igen, da den pågældende piges priser lå over normalen - og det syntes jeg ligesom ikke omgivelserne kunne bære.

PS. du må gerne selv indrapportere og bede moderatorerne ændre overskriften til noget mere anvendeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
der gute mand skrev, den 26/12/2016 at 12:04:

Hej alle

Besøgte Deea sidste uge i Slechwig og det var nok mit livs forskrækkelse..... Kommer ind og aftaler en halv time med fransk natur.

 Hun forlanger 70 euro får 80 og her skulle jeg allerede have lugtet faren... men tager tøj af og hun kommer ind og begynder at rive i banditten.

1 minut efter kommer en mand brasende ind i værelset og råber at jeg har kikket forkert på hende.

Jeg skal forlade lokalet omgående ellers bliver jeg gennembanket, det kan godt være jeg ik fik sex men aldrig har mit hjerte banket så meget. tøj på og på vej ud fik jeg lige en ordentlig en på hovedet af manden.

Så hold jer væk fra hende her  

MVH Der gute mand

https://sexnord.net/profile/21874

Deea er i Flensborg denne uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...