der gute mand 32 Skrevet 26. December, 2016 Hej alle Besøgte Deea sidste uge i Slechwig og det var nok mit livs forskrækkelse..... Kommer ind og aftaler en halv time med fransk natur. Hun forlanger 70 euro får 80 og her skulle jeg allerede have lugtet faren... men tager tøj af og hun kommer ind og begynder at rive i banditten. 1 minut efter kommer en mand brasende ind i værelset og råber at jeg har kikket forkert på hende. Jeg skal forlade lokalet omgående ellers bliver jeg gennembanket, det kan godt være jeg ik fik sex men aldrig har mit hjerte banket så meget. tøj på og på vej ud fik jeg lige en ordentlig en på hovedet af manden. Så hold jer væk fra hende her MVH Der gute mand https://sexnord.net/profile/21874 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. December, 2016 Tak for den og tak for at du tog en for holdet, i mere end en forstand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 26. December, 2016 Tak for advarslen. Jeg vil se om jeg kan advare på sexnord.net 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 26. December, 2016 der gute mand skrev, for 2 timer siden: på vej ud fik jeg lige en ordentlig en på hovedet af manden. Her burde du jo nok have tilkaldt politiet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 183 Skrevet 26. December, 2016 der gute mand skrev, for 2 timer siden: Hej alle Besøgte Deea sidste uge i Slechwig og det var nok mit livs forskrækkelse..... Kommer ind og aftaler en halv time med fransk natur. Hun forlanger 70 euro får 80 og her skulle jeg allerede have lugtet faren... men tager tøj af og hun kommer ind og begynder at rive i banditten. 1 minut efter kommer en mand brasende ind i værelset og råber at jeg har kikket forkert på hende. Jeg skal forlade lokalet omgående ellers bliver jeg gennembanket, det kan godt være jeg ik fik sex men aldrig har mit hjerte banket så meget. tøj på og på vej ud fik jeg lige en ordentlig en på hovedet af manden. Så hold jer væk fra hende her MVH Der gute mand https://sexnord.net/profile/21874 Hvorfor i alverden fandt du dig i den behandling? Hvorfor anmeldte du det ikke til politiet? Det havde fået voldsmanden bag tremmer og pengene tilbage i dine lommer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knast66 26 Skrevet 26. December, 2016 Hun ser sgu ellers ok ud på billederne. Var hun også det in real life? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
der gute mand 32 Skrevet 26. December, 2016 Hej Ja det skulle jeg have gjort men jeg var så chokkeret at jeg ville bare væk og tja begynde med en masse med det tyske politi... tror ikke jeg som dansker vil få meget ud af det....Han var samtidig en del større end mig:-( Mvh Der gute mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
der gute mand 32 Skrevet 26. December, 2016 knast66 skrev, Lige nu: Hun ser sgu ellers ok ud på billederne. Var hun også det in real life? Ikke helt men en lille nips Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 26. December, 2016 der gute mand skrev, for 3 timer siden: Hej Ja det skulle jeg have gjort men jeg var så chokkeret at jeg ville bare væk og tja begynde med en masse med det tyske politi... tror ikke jeg som dansker vil få meget ud af det....Han var samtidig en del større end mig:-( OK - men havde du nu anvendt adressen + hendes navn i din overskrift - så havde flere måske en chance for at undgå det pågældende sted fremover. NB. jeg har besøgt sted en enkelt gang, men jeg fandt baggården og opgangen noget skummelt og beskidt - nærmest et sted for stiknarkomaner - ellers pænt indenfor, men jeg valgte nu at gå igen, da den pågældende piges priser lå over normalen - og det syntes jeg ligesom ikke omgivelserne kunne bære. PS. du må gerne selv indrapportere og bede moderatorerne ændre overskriften til noget mere anvendeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 27. December, 2016 der gute mand skrev, den 26/12/2016 at 12:04: Hej alle Besøgte Deea sidste uge i Slechwig og det var nok mit livs forskrækkelse..... Kommer ind og aftaler en halv time med fransk natur. Hun forlanger 70 euro får 80 og her skulle jeg allerede have lugtet faren... men tager tøj af og hun kommer ind og begynder at rive i banditten. 1 minut efter kommer en mand brasende ind i værelset og råber at jeg har kikket forkert på hende. Jeg skal forlade lokalet omgående ellers bliver jeg gennembanket, det kan godt være jeg ik fik sex men aldrig har mit hjerte banket så meget. tøj på og på vej ud fik jeg lige en ordentlig en på hovedet af manden. Så hold jer væk fra hende her MVH Der gute mand https://sexnord.net/profile/21874 Deea er i Flensborg denne uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg