Hop til indhold

Recommended Posts

Har nu flere gange oplevet dårlige oplevelser hos Seductiongirls og seneste i torsdags, hvor jeg kl. 10:30 bookede tid hos Anna til kl. 13:00.

Velforberedt og klar ringede jeg på døren kl. 12:58, hvor døren blev åbnet og beskeden var, at Anna ikke tog flere gæster denne dag :wacko:

Tidligere har jeg oplevet, at der er dobbeltbooket og man bliver sat til at vente. Har engang ventet i 40 min., hvorefter jeg skred med uforrettet sag.

Det er dårlig stil hos Seductiongirls og jeg overvejer meget kraftigt, at komme der mere, der er sgu efterhånden så mange andre rigtig gode GP.

God jul til alle brødrene ;)

Redigeret af Eromann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sørgerligt at høre, det plejede at være et super godt sted. Men der er en god ting, hvis man bliver brændt af hos seduction girls, så kan man lige spadsere over til mansions girls I stedet, der er nogle temlig lækre GP der holder til der :P

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd, før Anna er en dejlig pige. Har kun mødt henne en gang, og hon var lidt sød og blyg først. Men det slutede med at hon lå og skakade i orgasme, sen efteråå var hon riktigt sød når vi låg og nussede resten af tiden. Girl next door, om noen:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eromann skrev, for 5 timer siden:

Har nu flere gange oplevet dårlige oplevelser hos Seductiongirls og seneste i torsdags, hvor jeg kl. 10:30 bookede tid hos Anna til kl. 13:00.

Velforberedt og klar ringede jeg på døren kl. 12:58, hvor døren blev åbnet og beskeden var, at Anna ikke tog flere gæster denne dag :wacko:

Tidligere har jeg oplevet, at der er dobbeltbooket og man bliver sat til at vente. Har engang ventet i 40 min., hvorefter jeg skred med uforrettet sag.

Det er dårlig stil hos Seductiongirls og jeg overvejer meget kraftigt, at komme der mere, der er sgu efterhånden så mange andre rigtig gode GP.

God jul til alle brødrene ;)

Enig. Jeg kan så tilføje at hvis man som jeg, har besøgt Tiffany flere gange, så slipper man for det klassiske bøvl med klinikken, da hun selv sikre sig, at hendes stamgæster bliver behandlet særledes godt, uanset om hun er på Pussy eller seduction.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

jeg har også dårlig erfaring med Seduction. jeg ringede en gang og bookede tid hos en pige. Da jeg så mødte op, var tiden givet til en anden. og telefondamen var ikke ligefrem venlig.  hun sagde, at det jo ikke var til at vide med sikkerhed, om man dukkede op..?? Underforstået: Det var helt bevidst at hun  havde lavet en dobbelbooking.

det er snart to år siden. og jeg har ikke været der siden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derudover har jeg oplevet at pigerne på seduction har nogle fotos som er stærkt photoshoppede. Jeg kommer nok heller ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, for 9 timer siden:

Derudover har jeg oplevet at pigerne på seduction har nogle fotos som er stærkt photoshoppede. Jeg kommer nok heller ikke igen.

Hende her syntes jeg var dejlig.

Se min anmeldelse af hende herinde..

http://seductiongirls.dk/pigerne/serafina

Dog enig i at billederne er lidt Photoshop' ede..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kneppet Anna sammen med Tiffany - aldeles upåklageligt. Carolina og Isabella knepper også dejligt - foruden en håndfuld flere piger. Jeg mindes ikke at være blevet "snydt" med dobbelt-bookning eller lignende.- Om billederne ligner pigerne, ved jeg ikke rigtig. De siger mig ikke så meget. Men med pigerne ved hånden har det været rigtig fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har frekventeret seductiongirls gennem en ca. 8 års tid og jeg har kun oplevet god service fra både telepiger og piger. Jeg har besøgt en del og synes de har givet mig god sex hver især men nogle bedre end andre. Hvilket vel er en individuel smagssag. 

Et godt råd eller tre: book, bekræft besøg hos telepigen inden aftalt tid og kom ca. 5-10 min før aftalt tid. Hvis man følger dette og bliver afvist så kunne det skyldes pigen har set på videoovervågningen at der er for tætte relationer måske ! Jeg siger ikke det er aktuelt her. Det kunne også være en svipser som sker på alle arbejdspladser -Der er også en del der bevidst har aldersgrænser for at beskytte deres hemmelige bijob i forhold til omgangskreds. Det vel fair nok de tager deres forholdsregler. Jeg gad da heller ik stå i den pinlige situation når døren gik op.

Hvis man venter lang tid så klag med det samme. Alle pigerne bruger Photoshop i større eller mindre grad, de fjerner deres tusser så onkel, brormand og daddy ikke genkender deres lille uskyldige engel :P

Nu når vi er igang så er de alle 21 år og holder den alder gennem mange år - NOT ;)

Nogle er måske for kreative med alder,kg og photoshoppet former men det jo business og man kan jo som kunde pænt takke nej tak - det har jeg gjort flere gange bare ikke hos seduction

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest skak
PS44 skrev, for 1 time siden:

Jeg har frekventeret seductiongirls gennem en ca. 8 års tid og jeg har kun oplevet god service fra både telepiger og piger. Jeg har besøgt en del og synes de har givet mig god sex hver især men nogle bedre end andre. Hvilket vel er en individuel smagssag. 

Et godt råd eller tre: book, bekræft besøg hos telepigen inden aftalt tid og kom ca. 5-10 min før aftalt tid. Hvis man følger dette og bliver afvist så kunne det skyldes pigen har set på videoovervågningen at der er for tætte relationer måske ! Jeg siger ikke det er aktuelt her. Det kunne også være en svipser som sker på alle arbejdspladser -Der er også en del der bevidst har aldersgrænser for at beskytte deres hemmelige bijob i forhold til omgangskreds. Det vel fair nok de tager deres forholdsregler. Jeg gad da heller ik stå i den pinlige situation når døren gik op.

Hvis man venter lang tid så klag med det samme. Alle pigerne bruger Photoshop i større eller mindre grad, de fjerner deres tusser så onkel, brormand og daddy ikke genkender deres lille uskyldige engel :P

Nu når vi er igang så er de alle 21 år og holder den alder gennem mange år - NOT ;)

Nogle er måske for kreative med alder,kg og photoshoppet former men det jo business og man kan jo som kunde pænt takke nej tak - det har jeg gjort flere gange bare ikke hos seduction

lige mine ord

super venlige telefonpige og piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sku også slutte mig til dem som stort set kun har haft positive besøg på stedet. Kun en enkelt gang for ca 2 år siden mødt en tele der var ret så irritable... Tror nu ikke det havd enoget med mig at gøre, men det var en underlig måde at blive modtaget på.. Det gjorde dog intet da jeg gladelig blev modtaget af GP'en... Alle kan jo have en skod dag på job...

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der har besøgt http://seductiongirls.dk/pigerne/celina/ - jeg overvejer meget at besøge hende :-)

Celina har jeg ikke besøgt. Hun ser ellers lækker ud. - Men jeg foretrækker, at pigerne også vil kysse. Hos Seduction står det tydeligt markeret, om pigerne kysser, og om de tunge-kysser. - Hvis det ikke er en mangel for dig, synes jeg, du skal stige ombord.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest glædelig baghjul til alle..

Til opretteren, så har vi ikke haft mulighed for at undersøge dette helt til bunds, da vi ikke kontakter vores piger i disse juledage.

Men kan forstå på tlf damen, at det er rigtigt at du har haft en bestilt tid på Anna, og at den ikke er blevet overholdt, vi afventer så Anna's side af historien.

Men som en anden har rådet og som vi også råder til på vores hjemmeside, er altid at bekræfte sin bestilte tid, gøres dette ikke, så slettes tiden og andre bestillinger tages ind, dette gør vi netop for at prøve at undgå fusere, for jo dem er der mange af desværre og også fordi det kan ske pigen bliver syg, forhindret eller pludselig må forlade vagten, og så går i gæster ikke forgæves..

Til det andet, at du har ventet en anden gang 40 min, nu står der ikke om det er med bestilt tid og i tilfælde at det er det, så skriv venligst til vores mail og klag, jeg kan jo desværre ikke vide alt hvad der sker i huset 24/7, medmindre i gæster informerer mig og ellers kan der intet gøres ved evt problemer.

Så i stedet for at sidde og samle sammen, så skriv til mig og jeg vil undersøge hvad der er sket og hvorfor...

Godt nytår fra Mammasan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grayninja, vi plejede ikke, vi er stadig et godt sted som altid og som skrevet, er der problemer, burde man kontakte mig.

Canelo saul alvarez, der er altid flere sider af en historie, man burde se på alle de gode der også er herinde.

Lemac, Anna er nemlig en dejlig og sød pige, som vi er meget glade for i vores hus.

Thevoice, det er ligegyldigt om det er første eller 10 gang, alle besøg skal være tilfredsstillende

Lowmax, hvis du ikke har bekræftet din tid, ja så er det med sikkerhed, at den bliver givet til en anden. Pigerne er der jo ikke kun for deres blå øjnes skyld og desværre rammer det nogle seriøse, at useriøse syntes det er sjovt at lave falske bookninger, vi gør dog alt hvad vi kan for at forhindre dette. 

Jimbo, ja pigernes billeder er photoshoppede, for at fjerne alt hvad der er af kendetegn, det er for deres sikkerhed, for flere lever stadig et dobbeltliv og har et privatliv de gør alt for at beskytte, vi gør dog vores for at fotografen ikke overredigerer, men det er nu pigerne der hyrer ham og bestemmer i sidste ende.

Pigeforskeren, vi takker mange gange og mener selv vi har samlet de bedste piger under vores tag.

Ps44, der kan være flere årsager til afvisning, som du også påpeger her, og som vi også skriver på vores hjemmeside, der er altid en årsag. Argh flere af pigerne har dog haft et par fødselsdage, siden de startede :P og ellers har du ret i dine råd, klag hvis du ikke er tilfreds, men sørg for den er begrundet.

Skak, takker mange gange.

Hamderchr, lige præcis, vi alle kan have gode og dårlige dage, husk på pigerne er stadig mennesker af kød og blod og med følelser ( kommer måske bag på nogen ) men vi alle gør vores bedste for at få det hele til at spille.

Veludrustenkbh, du får også et stort tak herfra.

aarhussyd, du kan roligt smutte forbi Celina, hun er en rigtig dejlig pige, vi er utrolig glade for i vores lille hus og nej Celina kysser ikke, brug vores søg knap og så kommer alle de kysseglade piger op. 

Fiskermanden, ved ikke hvad der lige trykket dig på sidebenene, med den kommentar, men ja det er dejligt med opbakning fra gæster, der syntes vi gør det godt, det er der vel intet galt i eller skal det helst være dårligt.

En glædelig baghjul og et knaldgod nytår til jer alle ;)

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Seductiongirls
Manglede noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Seductiongirls, syntes det er god stil lige at give direkte og sobert svar til alle kommentarer i tråden, det har jeg respekt for. God bag jul til dig/jer også. Alligevel mange år siden jeg har været forbi SG, det skulle være man skulle aflægge et besøg, om ikke så bare for at checke om de stadig har den store runde seng :D

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax

"Lowmax, hvis du ikke har bekræftet din tid, ja så er det med sikkerhed, at den bliver givet til en anden."

Tak Seduction, for svaret. så forstår jeg bedre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 1 time siden:

Hvor er det gode julehumør? ;) I skal ikke skære alle over en kam :rolleyes:

 

Godt Nytår <3

Må dine bryster sitre af fryd ved idel at blive krammet og gramset og suttet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun gode erfaringer med SG men nu er der selvfølgelig og kun en bestemt jeg plejer at besøge der....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...