Hop til indhold
Guest FrækkeMand

Miss Ea blev min julegave fra mig selv

Recommended Posts

Guest FrækkeMand

https://annoncelight.dk/profile/Miss-Ea

Svende. Hende her er anmeldt flere gange, men I skal ikke snydes. Helt tilfældigt så jeg er hun var i Vejle i dag. Havde luret en del på hendes profil, samt de fine anmeldelser herinde.

Aftalen kom nemt i hus og tiden oprandt. Passede perfekt med arbejde, distance, og tids nok til at komme hjem til fruen. 

Telefondamen tog venligt imod, så ind på værelset, ét minut senere kom EA ind...Sikke en krop, sikke et smil.. Hurtigt bad, og så ind til Ea igen. Alt foregik i er lækkert adstadigt tempo med tungekys, kæle, føle-røre, og jeg gik langsomt på opdagelse i denne drøm af en krop. Tror jeg brugte 10-15  på at slikke hende over det hele... Mums for en æstetisk ferskenmis. Derefter UG blov til mig uden hænder...Hætte på, og så langsom elskov i missionæren. Nu kommer det bedste: hun er så stram, så ikke engang en petit jomfru på 18 år kan være med!!! Det er helt vildt!!! Nød bare følelsen af total stram omsluttelse!!! Ingen over, under eller ved siden af! (Ikke at jeg knalder piger på 18 -:) )

Kom efter lang tid hvor jeg trak nydelsen i langdrag...Så meget hyggelig snak.. Kunne ikke runde 2, var helt tømt :-)

Alle pengene og tiden værd!! 

Kære Ea, du er en sjælden diamant..Mmmmmmmm :-)

Smider lutter 11-taller din vej, efter den gamle skala, hihi.

Tak fordi I læste med, og book Miss Ea hvis I skal ha den totale kæresteoplevelse. 

God jul, svende og damer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Har aldrig mødt kvinden, men skrevet lidt med hende i anden sammenhæng.
Helt igennem sød og rar person, med en tilgang til mange ting som andre ku lære noget af :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand

Ja, det er også helt vildt - så flotte ægte bryster ser man næsten aldrig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækkeMand skrev, for 6 timer siden:

https://annoncelight.dk/profile/Miss-Ea

Svende. Hende her er anmeldt flere gange, men I skal ikke snydes. Helt tilfældigt så jeg er hun var i Vejle i dag. Havde luret en del på hendes profil, samt de fine anmeldelser herinde.

Aftalen kom nemt i hus og tiden oprandt. Passede perfekt med arbejde, distance, og tids nok til at komme hjem til fruen. 

Telefondamen tog venligt imod, så ind på værelset, ét minut senere kom EA ind...Sikke en krop, sikke et smil.. Hurtigt bad, og så ind til Ea igen. Alt foregik i er lækkert adstadigt tempo med tungekys, kæle, føle-røre, og jeg gik langsomt på opdagelse i denne drøm af en krop. Tror jeg brugte 10-15  på at slikke hende over det hele... Mums for en æstetisk ferskenmis. Derefter UG blov til mig uden hænder...Hætte på, og så langsom elskov i missionæren. Nu kommer det bedste: hun er så stram, så ikke engang en petit jomfru på 18 år kan være med!!! Det er helt vildt!!! Nød bare følelsen af total stram omsluttelse!!! Ingen over, under eller ved siden af! (Ikke at jeg knalder piger på 18 -:) )

Kom efter lang tid hvor jeg trak nydelsen i langdrag...Så meget hyggelig snak.. Kunne ikke runde 2, var helt tømt :-)

Alle pengene og tiden værd!! 

Kære Ea, du er en sjælden diamant..Mmmmmmmm :-)

Smider lutter 11-taller din vej, efter den gamle skala, hihi.

Tak fordi I læste med, og book Miss Ea hvis I skal ha den totale kæresteoplevelse. 

God jul, svende og damer.

 

God anmeldelse. Hun ser godt nok lækker ud. Hvor meget må man slippe for alt godt fra menukortet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea

Smiler sødt <3 blir jo hel genert <3 fornøjelsen var absolut på min side <3 og håber vi ses i det nye år <3 og go jul til og godt nytår <3 og tak f det flotte 11 tal eft gammel skala <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Ea skrev, for 6 minutter siden:

Smiler sødt <3 blir jo hel genert <3 fornøjelsen var absolut på min side <3 og håber vi ses i det nye år <3 og go jul til og godt nytår <3 og tak f det flotte 11 tal eft gammel skala <3

Du ser godt nok også fræk ud. Gad sgu godt besøge dig. Er specielt vild med dine hvide jeans du har <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
Tass skrev, den 23/12/2016 at 15:58:

Har aldrig mødt kvinden, men skrevet lidt med hende i anden sammenhæng.
Helt igennem sød og rar person, med en tilgang til mange ting som andre ku lære noget af :!:

Tak og glædelig jul <3 håber vi mødes i det nye år <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
Zar skrev, den 24/12/2016 at 17:07:

Du ser godt nok også fræk ud. Gad sgu godt besøge dig. Er specielt vild med dine hvide jeans du har <3

Du gir bar et kald så finder vi da en dag <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rytterf89

Kan desværre ikke finde hende på linket. Vil vildt gerne se billeder af skønheden!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
Rytterf89 skrev, den 27/12/2016 at 13:16:

Kan desværre ikke finde hende på linket. Vil vildt gerne se billeder af skønheden!!

Miss-Ea.. så finder du foto der <3 og ha li en fortsat fantastisk dag !

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 51 minutter siden:

Er det ikke frække Ida der er på nogle af billederne? 

Jo. De to turnerer og terroriserer Hovedlandet sammen fra tid til anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 27 minutter siden:

Jo. De to turnerer og terroriserer Hovedlandet sammen fra tid til anden.

Mener jeg læste at frække Ida var kørt galt, og som hun skrev skulle holde benene samlet nogle uger :D hun er på min to do liste. De lange stænger er frække. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
klinikfuckers skrev, den 17/1/2017 at 21:19:

Hvor r d skønt m så mange dejlige anmeldelser og nysgerrige omkring min sexede kusine @Miss Ea:) J også Pave stolt af hende!!!B) 

D rigtigt drenge, at vi arbejder sammen, og ka jo kun tilslutte mig jer: Ea r vidunderlig fræk i sengen, d ka j i hvert fald skrive under på;)

D bli'r vel i familien:P

 

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
klinikfuckers skrev, for 14 timer siden:

Kom så på gæstevisit til Nordjylland :P

D gør vi faktisk en del søde, den har bare lige været på stand-by grundet en bilulykke, men vi r så småt igang igen ;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 4 timer siden:

D gør vi faktisk en del søde, den har bare lige været på stand-by grundet en bilulykke, men vi r så småt igang igen ;) 

 

 

Ok er det i Støvring?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
klinikfuckers skrev, for 5 timer siden:

Ok er det i Støvring?

Jeps, men vi da åbne for andre ideer per PB ;) Faktisk MEGET åbne!!! 

Ea r desværre ik disponibel t at svare, så j svarer på begges vejne (gør vi altid -et spørgsmål om tillid ;))

Kys KF :P 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...