Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi winner på Trøjborg den anden dag,  blev lukket ind af et meget petit og smuk thai pige som fulgte mig ind i massage rummet.  Jeg ventede lidt alene før en anden thai kom ind,  hun var yngre og som udgangspunkt også lækker nok, med et frækt smil og et glimt i øjet. Jeg bestilte 60 minutters masage og hun sagde at jeg kunne tage plads på briksen.  Hun gik igen og kom tilbage nok 5 minutter senere, hvor jeg i  ligget nøgen og ventet.  Jeg kommer normalt på Aroma for massage hvor Pia er rigtig grundig.  Og i forhold til Pia var "Oi"  ikke helt så dybde gående selv om jeg svarede "Hard"  da hun spurgte "soft,  medium or hard"  men det var ikke dårligt og pigen var sød og rar. 

Efter en tid blev jeg vendt om og hun masserede tættere og tættere på kalorius,  og til sidst spurte hun og "you want extra service"  hun tilbød hj, bj eller sex.  Jeg valgte sex for 700 extra.  Hun fik pengene og smuttede igen i nogle lange minutter,  det var lidt irriterende men hvad jeg var godt tændt på det tidspunkt. Hun skruede op for musikken og tog sit tøj af,  hun var en lille smuk thai pige men med dobbelt så meget maveskind som normalt,  det var lidt synd og tog lidt mit fokus i starten.  Men banditten var klar og frakken kom på.  Hun red mig helt ok men kunne ikke lave øjenkontakt og smilede kun kort til en hvis man fjernede hendes hår så man kunne se ansigtet,  det var nedtur jeg bare har brug for den forbindelse til pigen under agten.  Ud over det var hun iskold,  altså hun måtte virkelig fryse,  eller sådan føltes hendes krop mod min.  Jeg besluttede at der ikke var grund til at trække det i langdrag og fik en fin lille  orgasme med Oi på toppe.  Hun hoppede hurtigt af og fik sit tøj på,  næsten som om hun var flov over sin krop.  Så tog hun kondomet og jeg fik en lidt for kort vask med en wetnap.  Og så smuttede hun ud af rummet.  Jeg klarede det sidste selv og fik mit tøj på.  På vej ud lå den første thai pige der lukkede mig ind på en sofa under et tyndt tæppe og frøs også,  der var sku heller ikke særligt varmt der nede,  men jeg er af den støbning der aldrig fryser så jeg havde nok bare ikke lagt mærke til det før til sidst. 

Redigeret af sleipnir

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse sleipnir :)

Det lader til at aroma trænger til at få kigget varmesystemet efter. Jeg gider ikke ligge og fryse når jeg skal have massage....

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, for 27 minutter siden:

God anmeldelse sleipnir :)

Det lader til at aroma trænger til at få kigget varmesystemet efter. Jeg gider ikke ligge og fryse når jeg skal have massage....

det lader til at du skal læse indlæget endnu engang StevenDK! det er nok ikke Aroma der trænger til tjek af varmesystemet :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
pioneermandem skrev, for 3 timer siden:

det lader til at du skal læse indlæget endnu engang StevenDK! det er nok ikke Aroma der trænger til tjek af varmesystemet :huh:

Jeg har altså aldrig haft det for koldt hos Winner, hverken i massagerummet eller i Forrummet

i øvrigt har de varmeblæser i alle rum, hvis man vil have det varmere, det er bare at tænde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pioneermandem skrev, for 4 timer siden:

det lader til at du skal læse indlæget endnu engang StevenDK! det er nok ikke Aroma der trænger til tjek af varmesystemet :huh:

Ups... sådan kan det gå når man læser for mange indlæg :huh:

Tak for korrektionen pioneermandem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den ‎22‎-‎12‎-‎2016 at 23:42:

 På vej ud lå den første thai pige der lukkede mig ind på en sofa under et tyndt tæppe og frøs også,  der var sku heller ikke særligt varmt der nede,  men jeg er af den støbning der aldrig fryser så jeg havde nok bare ikke lagt mærke til det før til sidst. 

Ah ... så er det næppe koldere dernede ... Normalt spørger de om man fryser og så bliver man dækket med håndklæder hvis man gør og der bliver sat mere varme på. At du ikke har opdaget det før til sidst skyldes sgu nok bare at der ikke har været så koldt, men at du mener der må være koldt når pigen ligger med tæppe over sig ... Thaierne ligger næsten altid med et tæppe eller en dyne over sig når de ikke har kunder. Det er helt normalt at de gør det. Og jeg har aldrig oplevet at der har været for koldt dernede og jeg er sgu kommet der en del siden de åbnede.
Og er du en type der aldrig fryser så vil du formentlig bare generelt være varmere end pigen hvorved hun virker kold mod din hud ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 12/29/2016 at 02:14:

Ah ... så er det næppe koldere dernede ... Normalt spørger de om man fryser og så bliver man dækket med håndklæder hvis man gør og der bliver sat mere varme på. At du ikke har opdaget det før til sidst skyldes sgu nok bare at der ikke har været så koldt, men at du mener der må være koldt når pigen ligger med tæppe over sig ... Thaierne ligger næsten altid med et tæppe eller en dyne over sig når de ikke har kunder. Det er helt normalt at de gør det. Og jeg har aldrig oplevet at der har været for koldt dernede og jeg er sgu kommet der en del siden de åbnede.
Og er du en type der aldrig fryser så vil du formentlig bare generelt være varmere end pigen hvorved hun virker kold mod din hud ...

Jeg kom som kunden nummer 1 den dag, så det kan være de normalt har haft mere tid til at varme op når du kommer der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 6 timer siden:

Jeg kom som kunden nummer 1 den dag, så det kan være de normalt har haft mere tid til at varme op når du kommer der. 

Jeg er kommet flere gange som den første om morgenen og har stadig ikke oplevet at der har været koldt ... men det er sgu også lidt pudsigt at det først er til sidst hvor du ser hende ligge med et tæppe at du får opfattelsen af at der har været koldt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Buttman76 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg vil gerne vide hvor man kan finde fah for tiden ?? Hun var tidligere hos winner. 

Det kan du i Thailand. Hun er hjemme med to års indrejseforbud i DK.:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 32 minutter siden:

Det kan du i Thailand. Hun er hjemme med to års indrejseforbud i DK.:x

Ohh tak for info.  Hun var min favorit i Århus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SteenA

Var hos Winner i onsdags formiddag. Nok den bedste thaimassage jeg endnu har fået.:) Nam, tror jeg hun hedder. Hun har meget styr på, hvor de ømme punkter er og er fantastisk til at behandle dem med tryk og massage. Det gjorde ind i mellem ondt. Men det var det, der skulle til, Hun snakker dansk og spurgte, om det var ok, der kom en pige til. Selvfølgelig. Hun var også god både til det hårde og blide oliemassage.Fantastisk med fire hænder, der kæler for ens krop, Og pirringen manglede heller ikke. Nok også den bedste pirring jeg har oplevet. Fik HJ - jeg plejer at ville noget mere, men det her var bare så lækkert. Jeg kom næsten alt for hurtigt. Bagefter fortsatte massagen lige så intens , hårdt og blidt og leg med den lille. Længe siden jeg har været så afslappet i kroppen, og længe siden jeg har sovet så godt (natten til torsdag).

Nam, er en sød og naturlig pige med et dejligt smil. Alder? Et sted mellem 20 og 28 år vil jeg tro. 

Pris: standard. 

Jeg kommer helt sikkert igen og det snart.:)

 PS. Lidt kølig i lokalet da jeg kom. Men der blev skruet op for den store radiator, så varmen indfandt sig hurtigt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SteenA

RETTELSE, RETTELSE

Jeg har begået en utilgivelig fejl. Og beklager det meget. Har røde øre.

Det var ikke hos Winner jeg var. Det var hos  Somkids Thai Massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
SteenA skrev, den 27/1/2017 at 09:47:

Var hos Winner i onsdags formiddag. Nok den bedste thaimassage jeg endnu har fået.:) Nam, tror jeg hun hedder. Hun har meget styr på, hvor de ømme punkter er og er fantastisk til at behandle dem med tryk og massage. Det gjorde ind i mellem ondt. Men det var det, der skulle til, Hun snakker dansk og spurgte, om det var ok, der kom en pige til. Selvfølgelig. Hun var også god både til det hårde og blide oliemassage.Fantastisk med fire hænder, der kæler for ens krop, Og pirringen manglede heller ikke. Nok også den bedste pirring jeg har oplevet. Fik HJ - jeg plejer at ville noget mere, men det her var bare så lækkert. Jeg kom næsten alt for hurtigt. Bagefter fortsatte massagen lige så intens , hårdt og blidt og leg med den lille. Længe siden jeg har været så afslappet i kroppen, og længe siden jeg har sovet så godt (natten til torsdag).

Nam, er en sød og naturlig pige med et dejligt smil. Alder? Et sted mellem 20 og 28 år vil jeg tro. 

Pris: standard. 

Jeg kommer helt sikkert igen og det snart.:)

 PS. Lidt kølig i lokalet da jeg kom. Men der blev skruet op for den store radiator, så varmen indfandt sig hurtigt..

 

Hej Steen
Lyder som en gremragende oplevelse. :-) Ved du om det er muligt at få mere end HJ ved hende Nam? (-:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mindet
SteenA skrev, den 27/1/2017 at 09:47:

Hun var også god både til det hårde og blide oliemassage.Fantastisk med fire hænder, der kæler for ens krop, Og pirringen manglede heller ikke. Nok også den bedste pirring jeg har oplevet. Fik HJ - jeg plejer at ville noget mere, men det her var bare så lækkert. Jeg kom næsten alt for hurtigt.

Var der også 4 hænder under HJ? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Buttman76 skrev, for 3 minutter siden:

Nogen der vil smide nummeret til winner massage :)

Thai-listen Vest.

Du har jo været "her" siden 2012?????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 1 time siden:

Thai-listen Vest.

Du har jo været "her" siden 2012?????

hvis du har nummeret er det næsten ikke lige så nemt at skrive det .... ?

ha lidt overskud og giv ud af... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 9 minutter siden:

hvis du har nummeret er det næsten ikke lige så nemt at skrive det .... ?

ha lidt overskud og giv ud af... :)

Har fundet det andetsted nu. Thai listen måtte jeg give fortabt over:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SteenA

Jeg skrev en rettelse, for det var ikke hos Winner jeg var men hos Somkids Tahi Massage.

Nummeret kan let slås op

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Buttman76 skrev, for 4 timer siden:

I know men jeg roder stadig rundt i den liste.:(

Winner 93 99 46 09

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...