knast66 26 Skrevet 22. December, 2016 Var forbi lørdag aften. Ringede i forvejen så det var bare at glæde sig. Bestilte FP til 1K Massage 3/6 , Pigen 6/6. Dansk/engelsk 1/6. Man bliver sgu altid lidt benovet over hvor godt thaierne kan se ud.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille hårde 118 Skrevet 22. December, 2016 En google søgning på adressen i den søde juletid og dit ønske om mere information vil gå i opfyldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 23. December, 2016 Er der virkeligt en Thai massage i Ålbæk. Jeg troede Frederikshavn var det nordligste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3307 Skrevet 23. December, 2016 (edited) Den glade murer skrev, for 21 minutter siden: Er der virkeligt en Thai massage i Ålbæk. Jeg troede Frederikshavn var det nordligste Nu findes der jo flere Ålbæk i landet, så jeg tro du skal rette blikket lidt med syd. Kan afsløre, at post nummeret er 6740 Redigeret 23. December, 2016 af Pite Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg