Nicolai97 7273 Skrevet 22. December, 2016 Hej venner ! Jeg har fundet denne profil: https://www.eroguide.dk/profile/FrækkeMelissa/ og det ser jo rigtig godt ud. Er intriseret. men jeg kan ikke finde nogen Melissa på bordelhulens hjemmeside. Er det så, forde hun hedder noget andet, eller hvad? Jeg har osse kigget i gamle anmeldelser, og der står noget om Melissa, nu Melanie. Der er så heller ikke nogen, der hedder Melanie på hulens hjemmeside. Er der kommet en ny Melissa til afveksling for den hidtidige, og har hun nu et andet navn. Er der nogen, der ved noget om hende. Om hun er sød, f.eks.??? Håber nogen kan hjælpe !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18096 Skrevet 22. December, 2016 Jeg mener at kunne genkende hendes billeder derinde fra.. Men om hun er stoppet eller har skiftet navn og billeder er jo ikke til at sige.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 26. December, 2016 Milde Moses ! Det går fra ond til værre. Nu virker linket heller ikke længere, forde ejeren af profilen ikke har et aktivt abonnement. Jeg må nok anse slaget som tabt og finde på noget andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg