Hop til indhold

Recommended Posts

@Brasil lover Tak for nogle gode anmeldelser og kommentarer. Lyder som om, du har tjek på de der skønheder:-) Selv er jeg også helt vild med de smukke, skønne og frække latinoer, som er så søde at komme på vores bredegrader og forkæler os i denne kolde vintertid!! Har selv mødtes med en i DK for så 1 år senere møde hende i Brasilien ifm noget forretningsrejse:-) WHAT A WEEK!!!!!

Nå - men hvem kan du anbefale i øjeblikket?? Jeg er faktisk mest til massage med afslutning..

P

Del dette indlæg


Link til indlæg

@dklook, sjovt at du skriver; jeg stod faktisk og kiggede på nogen af dine indlæg om massage i går, da det også mest er det jeg kigger efter :) . Tænkte at jeg skulle have fat i nogen anbefalinger af dig. Jeg har ikke været hos specielt mange forskellige, da jeg først nu er gået i panikalderen - he he. Så når vi taler om fantastisk massage med fantastisk afslutning - altså en fantastisk totaloplevelse, så kan jeg kun anbefale Emily fra denne tråd og Crystal, som ikke må være i DK foreløbig. 

Jeg har også været forbi noget thai halløj, men det er for anstrengt efter min smag.

Men jeg har da Graziela på to do listen samt det her luksusmassage, du har anbefalet og så er StudineMILF også røget lidt i søgelyset, da massage jo godt kan sammenlignes med forspil. Der er dog også noget finansiering som skal findes, så det går nok lige lidt før der kommer reviews på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
dklook skrev, for 16 minutter siden:

@Brasil lover https://www.thehoneyposse.com kan jeg klart anbefale. Det er ikke Brasilien du møder, men dejlige danske kvinder, som virkelig kan deres kram og som har fået etableret et flot og indbydende "gentlemans place".. GO FOR IT:-) 

Thai er SLET ikke mig.

Du kan jo altid sende en PM for udveksling af gode ideer.

P

De har endda et lille tilbud her i januar på en times Lingam - yeah :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...