Hop til indhold
fræk6

Julia Heimdalsgade 1a 30 min 350kr

Recommended Posts

Gør det gør det.....

 

Jeg troede det var løgn 30 min for 350kr har besøgt Heimdalsgade 5-6 gange før og oplevet at billeder og piger ikke stemmer overens - men tilbuddet lokkede mig - så jeg tog af sted.

Servicen var helt i top fransk uden, sex i alle de stillinger der kan tænkes, ingen fake stønnen, hun er levende - spurgte selv om at skifte stilling hvis jeg havde lyst. Blev til sidst suttet uden, og kom ud over hende, måtte tage kondom på igen og knalde hende. 

 

Var der et sted mellem 30-35 min en sød snaksaglig pige. Bestemt ingen hastværk. - Jeg skal aldrig betale 800-1000 kr til den service.

 

JA JEG SKAL AFSTED IGEN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lover 100% det var pengene værd - rigtig sød pige, rigtig god sex - og prisen tja jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige til det - overvejede på et tidspunkt om jeg blev filmet :-) (det er jeg nu sikker på jeg ikke blev) køber bestemt 1 time dag eller i morgen :-) skynd jer inden jeg er der igen....

 

Dog vil jeg sige hun ikke lige er min type - men hun vinder i service,sød,sex og pris i den rækkefølge - jubii det er blevet jul igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Hmm måske jeg skulle tage til Ålborg og få lettet juletrykket ;-)

Hvor længe bliver hun der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 1 time siden:

Hmm måske jeg skulle tage til Ålborg og få lettet juletrykket ;-)

Hvor længe bliver hun der?

Hej 

 

nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, men turen hjem er med et stort smil....

 

Jeg håber jeg kan komme derind i morgen, så skal jeg spørge hende, hvor længe hun bliver, men tro hun skal hjem og holde jul..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latino skrev, for 4 timer siden:

Billigt ja, men ville aldrig give så lidt. Håber der bliver givet nogle drikkepenge.

Du er da velkommen til at tage andre steder - forstår ikke lige dit kloge input til denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...