Romantikeren 1263 Skrevet 21. December, 2016 (edited) Har en lille niche som jeg deler med meget få, og endnu færre på min egen alder. Klassisk musik, dvs. alt musik der ikke er pop og Mainstream det holder jeg simpelthen ikke ud ikke frivilligt i hvert fald, men det er bare mig der er specielt skruede sammen. Heldigvis for det da . Nogen skal jo være det. hende her falder jeg lidt i svimer over, også er vi endda jævnaldrene også er hun smuk og hamrende godt begavet musikalsk det kan tydeligt høres, selvom mange nok vil stå af efter få takter. Det er da jo ikke noget galt i man er forskellige steder i klangens univers. Ligesom man er forskellige steder i sit liv, eller sin karriere eller sin rolle forældre eller bedsteforældre jeg kunne blive ved. man er hverken dum eller klog hvis man ikke lige kan føle hendes musik. Jeg kan tror jeg nok jeg ved ikke om jeg forstår det, det gør jeg nok ikke det er fascinerende. Dette er ikke skrevet på en eftermiddag som jeg mistænker meget popmusik er. Helen Grime en smuksak har jeg ret, og lidt alvorsfuld, men også med en speciel glød fra en speciel kvinde, https://www.google.dk/search?q=Helen+grime&biw=1280&bih=626&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjswO_L9YTRAhXFiywKHcVfDu0Q_AUIBigB#imgdii=HCVf06qhsoda0M%3A%3BHCVf06qhsoda0M%3A%3B3I5O2CkZP-WFqM%3A&imgrc=HCVf06qhsoda0M%3A hende vil da gerne drikke kaffe med selvom jeg ikke drikker kaffe og måske mere end det høhø, Tålmodighed kærer Watson. man er vel en dannede mand Redigeret 21. December, 2016 af Romantikeren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg