Angelina Angel 1766 Skrevet 20. December, 2016 Håber i kan lide dem 51 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 20. December, 2016 Super Flotte 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
booob 207 Skrevet 20. December, 2016 Du er en smuk pige på flotte billeder! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blowme 6 Skrevet 20. December, 2016 Hvor i landet kan man møde denne frækkert ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 20. December, 2016 Du er godt nok ikke særlig grim 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 228 Skrevet 20. December, 2016 Mums kunne da godt ske man snart skulle besøge dig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 20. December, 2016 Hold nu fast du er hot. Som jeg skrev i den anden tråd. Tør sku ikke møde dig. Bukker i støvet. God jul og flotte flotte billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigLivingDildo 24 Skrevet 20. December, 2016 Damn Girl, det er nogle flotte og frække billeder Ser frem til at se dig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 20. December, 2016 Blowme skrev, for 2 timer siden: Hvor i landet kan man møde denne frækkert ? Som hun skriver: Prøv hendes website - men her er den. - Den indeholder ganske vidst ikke hendes nye billeder, men nogle lidt "brugte". - Men de giver også - synes jeg - et rimelig troværdigt indtryk af bl.a. hendes brystparti, som hun - retfærdigvis - selv er temmelig stolt af. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/angelina/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylon81 301 Skrevet 21. December, 2016 Wow ser godt ud . Du er smuk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 21. December, 2016 Smuk smuk kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olddick 83 Skrevet 21. December, 2016 Lækre billeder. Jeg synes du er smukkere i virkeligheden -:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. December, 2016 Meget flotte billeder Angelina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 21. December, 2016 Mange mange tak for de søde ord alle sammen! Jeg er selv meget glad for udfaldet Blowme skrev, for 12 timer siden: Hvor i landet kan man møde denne frækkert ? Jeg arbejder i kbh, Helsingør og vojens 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 21. December, 2016 Vel osse i Randers?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 21. December, 2016 (edited) Randers er kun som gæstevisit D 23. December Redigeret 21. December, 2016 af Angelina Angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 21. December, 2016 Pigeforskeren skrev, for 10 timer siden: Som hun skriver: Prøv hendes website - men her er den. - Den indeholder ganske vidst ikke hendes nye billeder, men nogle lidt "brugte". - Men de giver også - synes jeg - et rimelig troværdigt indtryk af bl.a. hendes brystparti, som hun - retfærdigvis - selv er temmelig stolt af. http://www.seductiongirls.dk/pigerne/angelina/ Fortsat kommentar: Ja, nu har Angelina ændret billederne på Secuctions hjemmeside også. - Man savner lidt de forrige billeder med hendes kropslige nøgne herligheder. Men heldigvis har man vel gemt dem på sin computer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
valter1000 100 Skrevet 22. December, 2016 Fantastiske billeder, men hvor er det dog synd at de er blevet over-redigeret. Ved dog at du er meget smukkere i virkeligheden. Hele din personlighed er total væk efter redigering. Kunne være sjovt at se de uredigerede billeder og så lave en afstemning om hvad folk synes bedst om. Blot et par venlige ord herfra. Valter1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 22. December, 2016 valter1000 skrev, 1 time siden: Kunne være sjovt at se de uredigerede billeder Tror ikke hun synes det er særlig sjovt at "gamble" med sin anonymitet, da hun jo har fået redigeret billederne for at få fjernet sine personlige kendetegn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 22. December, 2016 (edited) valter1000 skrev, for 3 timer siden: Fantastiske billeder, men hvor er det dog synd at de er blevet over-redigeret. Ved dog at du er meget smukkere i virkeligheden. Hele din personlighed er total væk efter redigering. Kunne være sjovt at se de uredigerede billeder og så lave en afstemning om hvad folk synes bedst om. Blot et par venlige ord herfra. Valter1000 Jeg ved godt de er over-redigerede men hvis de ikke var det, så ville alle vide hvem jeg er - nu ved jeg ikke om du har besøgt mig, men jeg er meget tatoveret og det er en udfordring for fotograferne at redigere mine billeder Mit udtryk og personlighed ligger meget i mine kunstværker på min krop, også derfor jeg har valgt en mere rå billede serie denne gang så folk kan få en fornemmelse af hvem jeg er Så nej jeg synes bestemt ikke det kunne være særlig sjovt med nogen afstemning herinde om mine rå billeder, især ikke hvis min far eller bror skulle sidde på den anden side og bedømme med jer Dog er jeg glad for at de er så vellignende denne gang og han ikke også har fjernet mine kurver Redigeret 22. December, 2016 af Angelina Angel 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg