Hop til indhold
Hanki panky

Besøg hos Frk Sabine ;-)

Recommended Posts

Var forbi hos Sabine idag til engang massage med super fransk. 

Det var et super besøg ;-) Hun giver en rigtig god massage ikke for hårdt og ikke for blødt. Så der var ikke noget at klage over. 

Da turen så kom til lille mand så begyndte det sku at blive spændene. For det må jeg sige det Franske skulle heller ikke så tosset :-) 

Så hun er da en anbefaling værd ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

jep hun kan godt anbefales, har ikke mødt under det her hendes nye navn , men da hun hed noget andet  men navnet er da også ligegyldig, den gode sex er jo det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellers en pige der er skrevet meget dårligt om. Det blev så slemt at hun blev nødt til at skifte kunstnernavn fra Foxi til Sabine.

Der kan læses mere om hende på

Trådstarteren "Alm pli" er åbenbart blevet slettet herfra efter den omgang. Sådan går det åbenbart når man er kritisk. Jeg synes man tydeligere og tydeligere kan se en tendens :)

Redigeret af NellX

Del dette indlæg


Link til indlæg

NellX Vi er så småt ved at gedigent trætte af dine antydninger af urent trav fra moderatorerne. Enten stopper det - eller også stopper du - er det helt klart og tydeligt ?

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener vist "Enten stopper der - eller også stoppes du - ..."

Så længe I har to profiler, en som moderator, og en som almindelig bruger, så vil der være spekulationer og antydninger. De forsvinder ikke.

Jeg forstår forøvrigt ikke hvorfor du blander dig i en ganske fredelig tråd med endnu en meget frisk positiv anmeldelse fra en ligeså frisk og ny bruger. Det er meget normalt med disse anmeldelser og det er jo dem eroguide.dk ønsker og . Hvorfor deltager du med moderator knipplen i denne tråd? Der er jo slet ikke brug for dig.

Fis af pomfrit ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frk.sabine
NellX skrev, for 14 timer siden:

Ellers en pige der er skrevet meget dårligt om. Det blev så slemt at hun blev nødt til at skifte kunstnernavn fra Foxi til Sabine.

Der kan læses mere om hende på

Trådstarteren "Alm pli" er åbenbart blevet slettet herfra efter den omgang. Sådan går det åbenbart når man er kritisk. Jeg synes man tydeligere og tydeligere kan se en tendens :)

Sig mig lige en gang. Hvem.tror du lige du er ??

Du har i hvert falde ikke styr lektien !

Hvis du i det mindste havde læst på lektien,inden du udtaler dig om mig.

1. Hvis du læste på lektien .ligger der et opslap herinde.

Hvor jeg, skriver en offentlig meddelse, hvori jeg beskriver. At jeg skifter Foxi navnet ud.

Da jeg er træt af, at blive forvekslet med foxy. Hver vagt som foxi. Blev jeg kontaktet. Af Foxy kunder mv.

Samt skkkehedsmæssigt. Iform a min familie. Og mange andre grunde !

Jeg skifter sku ikke navn pga. 2 dårlige anmeldelser. Hvor den ene af dem, faktisk var løgn . Han bestilte en tid kl.12. Hjemme hos mig.

Han kom ikke og forlangte at vores aftale pludselig skulle foregå i Aalborg.!!

Så nr.2.dårlig.anmeldelse. som Foxii. Var der ingen hold i.

 

Manden med alm pli. ,.som du så fint har smækket op her, 

Ny.i branchen som jeg var der,.skrev jeg undskyld.for at.dobbeltbooke. mv.

Og han har skrevet til mig efterfulgt.

Jeg står ved og lærer af mine fejl!

DU.er ikke perfekt. Jeg er ikke perfekt. Ingen er perfekte !

Mennesker laver fejl hele livet.

Kunsten er at stå ved sine fejl samt lære af dem...

 

Hvis du søger lidt mere. Kan du finde mit opslag, båede offentlig undskyldning.

Og opslaget hvor jeg beskriver

HVORFOR JEG SKIFTER NAVN.

Som aldeles ikk er pga en dårlig anmeldelse . Helt ærligt ! Hvem fanden tror du du er .

Læs dog på lektien.

Slå frk.sabine op. Og læs dog alle de anmeldelser jeg har fået på kort tid. Fordi jeg har lært af mine fejl. Som ny i branchen !

Du må godt nok ha et kedeligt liv da.

Føler med dig ..

God jul til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frk.sabine
dallevalle skrev, den 22/12/2016 at 07:36:

jep hun kan godt anbefales, har ikke mødt under det her hendes nye navn , men da hun hed noget andet  men navnet er da også ligegyldig, den gode sex er jo det samme

Jamen tak ven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
frk.sabine skrev, for 45 minutter siden:

DU.er ikke perfekt. Jeg er ikke perfekt. Ingen er perfekte !

Mennesker laver fejl hele livet.

Kunsten er at stå ved sine fejl samt lære af dem...

kanon indstilling @frk.sabine at tage ved lære at sine erfaringer, og tage dem til efterretning samt indrømme dem er noget mange piger kunne lære at i denne branche, og generelt i det hele taget...har fulgt med på sidelinjen angående din promovering, og har fået en kæmpe respekt for din attitude...håber at på et eller andet tidspunkt at kunne opleve en hyggestund med dig... pas godt på dig selv ;)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frk.sabine
NellX skrev, for 14 timer siden:

Ellers en pige der er skrevet meget dårligt om. Det blev så slemt at hun blev nødt til at skifte kunstnernavn fra Foxi til Sabine.

Der kan læses mere om hende på

Trådstarteren "Alm pli" er åbenbart blevet slettet herfra efter den omgang. Sådan går det åbenbart når man er kritisk. Jeg synes man tydeligere og tydeligere kan se en tendens :)

        Så sent som i forgårs. Blev jeg igen forvekslet med 30årige foxii. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frk.sabine
Grækeren skrev, for 41 minutter siden:

kanon indstilling @frk.sabine at tage ved lære at sine erfaringer, og tage dem til efterretning samt indrømme dem er noget mange piger kunne lære at i denne branche, og generelt i det hele taget...har fulgt med på sidelinjen angående din promovering, og har fået en kæmpe respekt for din attitude...håber at på et eller andet tidspunkt kunne opleve en hyggestund med dig... pas godt på dig selv ;)

Tak, for lidt opbakning(;samt de pæne ord.:)

Præcis, er det bestemt mange som kunne lære 

Du er mere end velkommen, her hos mig ii det Nordjyske (:

Du vil ikke fortryde en hyggestund .., med miiiigh<3<3"

Elsker denne branche, og hygge

med mine gæster. Vil du slet ikke være i tvivl om

Citat

Må du og dine kære, få en dejlig julaften

 

IMG_20161122_173208.jpg

Redigeret af frk.sabine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frk.sabine
NellX skrev, for 13 timer siden:

Du mener vist "Enten stopper der - eller også stoppes du - ..."

Så længe I har to profiler, en som moderator, og en som almindelig bruger, så vil der være spekulationer og antydninger. De forsvinder ikke.

Jeg forstår forøvrigt ikke hvorfor du blander dig i en ganske fredelig tråd med endnu en meget frisk positiv anmeldelse fra en ligeså frisk og ny bruger. Det er meget normalt med disse anmeldelser og det er jo dem eroguide.dk ønsker og . Hvorfor deltager du med moderator knipplen i denne tråd? Der er jo slet ikke brug for dig.

Fis af pomfrit ;)

 

Hvorfor blander du dig dog i en fredelig positiv tråd !

Med negative  udtalelser om folk du ikke kender. Med udtalelser som du tydeligvis ikke har styr på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
frk.sabine skrev, for 15 timer siden:

Hvorfor blander du dig dog i en fredelig positiv tråd !

Med negative  udtalelser om folk du ikke kender. Med udtalelser som du tydeligvis ikke har styr på.

tror ikke han kan læse hvad du skriver , hvis du kikker længere oppe , kunne jeg forestille mig , at han er sat uden for døren, af brandslukkeren ,

men håber du har haft en god jul, og fået nogle gode gaver

håber at kunne ses engang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser sagen har frk.sabine været ærlig, hvilket man sjældent ser i denne verden. Det bør hun have ros for.

Jeg vil under alle omstændigheder ikke være bange for at give hende en chance.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, den 12/25/2016 at 12:25:

Som jeg ser sagen har frk.sabine været ærlig, hvilket man sjældent ser i denne verden. Det bør hun have ros for.

Jeg vil under alle omstændigheder ikke være bange for at give hende en chance.

Hun har været uærlig hele vejen igennem. Det er derfor hun har rigtig dårlig omtalte bl.a på talk2us.dk

Redigeret af Meier

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 indlæg på talk2us. Som er et barnligt forum med meget lille aktivitet, bortset fra nogle dumme tilsvininger 

Hvilke andre fora henviser du til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 1 minut siden:

1 indlæg på talk2us. Som er et barnligt forum med meget lille aktivitet, bortset fra nogle dumme tilsvininger 

Hvilke andre fora henviser du til? 

Helt enig her. talk2us har gang i mange ting MEN bare intet der har med sandheden og gøre. Nu får jeg nok også en tur derovre for denne kommentar :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og stort set ingen annoncer. Det er for nemt at gennemskue hvad det sammenrend er skabt til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...