ungaalborg 0 Skrevet 18. December, 2016 hej som overskriften siger, så vil gerne se hvor billigt jeg kan få en udløsning i Aalborg, høre hvad andre har af erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13997 Skrevet 18. December, 2016 ungaalborg skrev, for 16 minutter siden: hej som overskriften siger, så vil gerne se hvor billigt jeg kan få en udløsning i Aalborg, høre hvad andre har af erfaringer Billigere kan det vist ikke gøres: https://annoncelight.dk/showad/220238 og du får endda penge i hånden. Den her kræver lidt den anden vej, men hvis det skal være billigt https://annoncelight.dk/showad/217225 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 19. December, 2016 ungaalborg skrev, for 54 minutter siden: hej som overskriften siger, så vil gerne se hvor billigt jeg kan få en udløsning i Aalborg, høre hvad andre har af erfaringer Det billigste er nok, at du selv spiller den af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 19. December, 2016 Er du venstre eller højre hånd ? Hånden, rund om din ven. op og ned et par gange, og den kommer, vuppi det er billig Jeg forstår ikke du og andre går kun efter pris, og derved i tit får en øv oplevelse. Spar da op, jeg og andre piger samt flere af vores gæster spare op , til hvad vi vil have, for at få det bedste, om det er tøj, en rejse, en bil eller sex skal det da været kvalitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 19. December, 2016 En billig måde, køb et stykke lever og sæt det i klemme i døren, pikken ind og kør til den sprøjter, bagefter smider du leveren på panden og vupti aftensmad.. . billigt billigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13997 Skrevet 19. December, 2016 sydfyr43 skrev, for 55 minutter siden: En billig måde, køb et stykke lever og sæt det i klemme i døren, pikken ind og kør til den sprøjter, bagefter smider du leveren på panden og vupti aftensmad.. . billigt billigt. Er det ikke dyresex? - og dermed ulovligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 835 Skrevet 19. December, 2016 Jernsvinet skrev, for 3 timer siden: Er det ikke dyresex? - og dermed ulovligt Eller måske nekrofili ? Dyret er jo dødt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13997 Skrevet 19. December, 2016 ungaalborg skrev, for 17 timer siden: hej som overskriften siger, så vil gerne se hvor billigt jeg kan få en udløsning i Aalborg, høre hvad andre har af erfaringer Min erfaring er, at hvis man køber noget billigt - ender man ofte med at måtte købe 2 gange Men du kan jo se denne tråd: og høre om hun ikke snart er i Ålborg igen. Forvent dog evt. en efterregning hos lægen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 977 Skrevet 20. December, 2016 (edited) Gp behøver ikke at byde ind, jeg har været hos flere af jer, der også skriver her på siderne, i er måske ikke billige, giver måske ofte en god service - jeg har også været ved de "billige" gp - jeg finder lige så ofte god/bedre service hos dem. Når man læser med her på siden udtrykker i jeg ofte, når nogle har haft en dårlig oplevelse - at det ville i aldrig gøre osv.... lad være med at skrive hvad i villle og ikke ville.... Yd det i aftaler med en gæst jeg henvender mig ikke til dig Gp der er fair i pris og ydelse du er ok... men fordi man sidder her og spille klog i bagspejlet ser ikke god ud. ps. Det er ok bare at læse mit indslag - i behøver ikke spilde krudt på at skrive på det. Hellere gode anmeldelser gode/dårlige så vi ved hvem vi skal besøge Redigeret 20. December, 2016 af fræk6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. December, 2016 ungaalborg skrev, den 19/12/2016 at 00:27: hej som overskriften siger, så vil gerne se hvor billigt jeg kan få en udløsning i Aalborg, høre hvad andre har af erfaringer Den billigste udløsning, du kan få, er, hvis du selv river den af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 21. December, 2016 (edited) "River den af". Et udtryk jeg altid har undret mig lidt over. Og så har jeg i øvrigt altid forsøgt at undgå at rive den af og sat en dyd i at lade den blive siddende under og efter. Men billigt er det. Specielt hvis fantasien hjælper en derudaf. Jo flere stimulancer jo dyrere. Redigeret 21. December, 2016 af Pele10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 25. December, 2016 Vendelboen skrev, den 19. december 2016 at 17:25: Eller måske nekrofili ? Dyret er jo dødt Warm Apple pie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 6. Januar, 2017 For guds skyld ikke varm. Kun lidt over stuetemperatur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 6. Januar, 2017 På Mallorcabar er der nogle grøndlanske piger som gør næste hvad som helt for en drink. Det er dog uden tænder og tror ikke de kan stå op for længe... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wishbone32 Skrevet 6. Januar, 2017 Liderbukken skrev, for 5 timer siden: For guds skyld ikke varm. Kun lidt over stuetemperatur. Ja hvordan forklarer man en skoldet diller, grattet ind i tærte til sin læge eller på skadestuen AalborgLook skrev, for 5 timer siden: På Mallorcabar er der nogle grøndlanske piger som gør næste hvad som helt for en drink. Det er dog uden tænder og tror ikke de kan stå op for længe... Er det personlig erfaring, eller kommer der snart en anmeldelse af en af damerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 6. Januar, 2017 wishbone32 skrev, for 9 minutter siden: Ja hvordan forklarer man en skoldet diller, grattet ind i tærte til sin læge eller på skadestuen Er det personlig erfaring, eller kommer der snart en anmeldelse af en af damerne Fortalt af en jeg kender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 7. Januar, 2017 AalborgLook skrev, den 6/1/2017 at 11:40: På Mallorcabar er der nogle grøndlanske piger som gør næste hvad som helt for en drink. Det er dog uden tænder og tror ikke de kan stå op for længe... He he. Læste det allerførst som, at der på MALLORCA var nogle grønlandske piger. Og undrede mig derfor meget over, hvad grøndlandske piger lavede på Mallorca... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg