Hop til indhold
Guest 91tr

dansk øl

Recommended Posts

Guest 91tr

Daw,

Jeg ved ikke om dette er den rigtige hjemmeside, men nu prøver jeg sku'. I kan vel andet end at knalde... Jeg skal holde julefrokost for gutterne, og har besluttet mig for at øl og snaps skal være dansk. Klassisk dansk. ikke noget import, og karlsmart stads. Jeg tænker 3 snaps og 6 øl. Hvilke ville i servere?

Mine bud:

Rød ålborg, Jubilæums snaps, Porse snaps

Alm. Carlsberg, Wibroe Årgangsøl, Gammel Carlsberg, 47, Thisted Økologisk Humle, Elephant øl.

Hvad ville i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 91tr
Fisseslikkeren skrev, for 1 minut siden:

Høkersnaps, Jubilæum og Brøndum.

Thisted øko, Ale nr. 16 fra Refsvindinge, Hancock pilsner, Ceres Royal og Tuborg Classic.

Hancock! hvordan ku' jeg glemme den

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 91tr
Fisseslikkeren skrev, Lige nu:

Husk det skal være den rigtige størrelse!

kan den ikke kun fåes som 0,7??? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Harald Jensen akvavit ville jeg supplere med, limfjordsporter vil gå fint til finker og sylten, og supplere med Barunsteins pokal og Master brew, supplement til din egen liste....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rød ålborg, Jubilæums snaps, Porse snaps

er da vist ikke danske mere. Ikke nok med at det blev udenlansk ejeret er produktionen i Aalborg lukket ned.

Og i visse ølbryggerkredse bruges "råfrugt", som dækker over alt muligt udenlandsk, der kan gå i gæring.

Var det iøvrigt ikke dansk landbrug der gerne ville have lov til at bruge noget mere gødning, så de kunne lave noget korn, som kan bruges til brygning.

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...