Hop til indhold

Recommended Posts

Pedro74 skrev, for 18 timer siden:

Undskyld men jeg synes faktisk at det er ret alvorligt det i skriver om i denne tråd. 

Hvis der er en mindreårig pige, et barn, der bliver tvunget til sex - så har vi pligt til at melde det, alene på mistanken. 

HansenOdense, jeg synes at det er fint at du beretter om det her og advarer ander, men jeg synes at du er forpligtet til at anmelde det. Du har også mulighed for at anmelde det til politiet anonymt over nette. 

Hvis du ikke vil anmelde det, så gør jeg det, men det ville være passende med flere detaljer - hvilken kolonihave foregår det i? 

Sexeren har også skrevet om stedet hvor du besøgte Meggi at det foregår under tvang, så det sted kan du anmelde i samme ombæring.

Det er ikke mit indtryk at Jesica er mindreårig, men at hun på grund af sin ringe størrelse ser yngre ud end hun er. Om hun på nogen måde bliver tvunget til at gøre det kan jeg ikke vurdere, men da jeg har set hende rende rundt alene udenfor kunne hun jo bare løbe sin vej. Det er mit indtryk at hun ikke bryder sig om sex med gamle mænd og det kunne måske forklare hvorfor hun ikke havde lyst til et besøg af Sexeren. Du har selvfølgelig lov at anmelde det hvis du mener der foregår noget ulovligt, men det kræver nok at de der rent faktisk har oplevet hende blive tvunget står frem i retten, for ellers tror jeg ikke at anklagen holder. Men jeg kan kun opfordre til at lade være med at besøge hende hvis man er det mindste i tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er lidt foruroligende, at ingen af de, som har oplevet pigen blive tvunget, har tænkt sig at anmelde det.

Se bort fra, at det ifølge straffeloven er strafbart ikke at anmelde en forbrydelse man har kendskab til, men det medmenneskelige aspekt burde da motivere rigeligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

HansenOdense  havde ringet til en pige, som i følge min viden var i Højbu-

men nej.

Nyborgvej uden for byen..

Vente, ringede, ventede, ringede, så kom de i bil.

En herre stod ud, bagdøren blev åbnet, en lille og forsagte pige stod ud.

Umuligt at aldersbestemme pigen, i det svage lys fra bilen.

Manden fulgte hende hen mod mig...

Jeg var ærligt ret nervøs, der var meget mørkt i området, så jeg takke nej, hurtigt ind i bilen.

Manden og pigen returnerede til bilen, og kørte  bort. det samme gjorde jeg..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexgladmand

Hmm en tanke på baggrund af denne tråd: Eroguides kvalitet afgøres af sine brugeres indlæg. Jeg overvejer at anbefale en forums type, der hedder anbefalinger, så vi i anmeldelser kan slippe for anbefalinger af piger, der end ikke har været besøgt, og hvis vi er heldige også slippe for at nogen piger bliver skudt noget i skoene, udelukkende for at fremme andre pigers popularitet.

Sexeren skrev, for 2 timer siden:

HansenOdense  havde ringet til en pige, som i følge min viden var i Højbu-

men nej.

Nyborgvej uden for byen..

Vente, ringede, ventede, ringede, så kom de i bil.

En herre stod ud, bagdøren blev åbnet, en lille og forsagte pige stod ud.

Umuligt at aldersbestemme pigen, i det svage lys fra bilen.

Manden fulgte hende hen mod mig...

Jeg var ærligt ret nervøs, der var meget mørkt i området, så jeg takke nej, hurtigt ind i bilen.

Manden og pigen returnerede til bilen, og kørte  bort. det samme gjorde jeg..

Sexeren

Se nu forsvandt tvunget til sex pludselig...

Sexeren skrev, den 12/19/2016 at 23:01:

jeg har også set den lille stakkels pige, synd for hende, bare at blive tvunget til sex..

altså en "overdrevet" tolkning af det oplevede, som kun kan skabe modvilje mod pigen samtidig med at der reklameres for en pige af samme petite bygning. Ovenikøbet en pige der styres af en mand som vedkommende tidligere har været efter, men de må jo have fundet en form for enighed siden at der nu anbefales så positivt. 

Sexeren skrev, den 12/19/2016 at 23:01:

 

Hvad med at se annoncelight..

Sophia i Kerteminde... 

Slank, lange ben , skøn pige.

 

og så endda et link yderligere...

 

Sexeren skrev, den 12/21/2016 at 20:30:

https://annoncelight.dk/showad/217923

her er lige et link til Kerteminde-

Sexeren

Ps god fornøjelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hørt!!

Nå, men hende den lille Jesica er en sød ung pige, på sikkert de 19 år som i hendes annonce står oplyst :) Hun smilte og virkede ret okay, glad og afklaret med mit besøg og hun gjorde hvad hun kunne for at gøre mig glad og udføre en service :) Klam lille hytte hun holder til i og ikke meget nærvær under selve akten, men er man ligesom jeg der godt kan lide at bruge lidt fantasi under selve akten, gør det ikke det helt store... Så til fyre der godt kan lide en ung, lille/petite kvinde fra et centraleuropæisk land til en billig penge, er hun et godt besøg værd :)

Udover at være lav og bygget klein, har hun faktisk former! en yderst smal talje, finde perky B-skåls bryster og en lille, dog feminin bagdel :)

 

I forhold til tvang, pres og anden form for overtalelse oplevede jeg ikke noget... Hun var fin, semi-imødekommende og virkede ikke til at være skidt med det vi aftalte og lavede sammen. Men ja, jeg er også en utrolig pæn, soigneret ung herrer med flot mørkt hår, selvtillid og en gennembrændende karisma :) Og står det helt slemt til med dig, kan du altid give hende 200,- kr. drikkepenge inden selve akten i håb om større "glæde" fra hendes side af.

Glæ'lig jul!! <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexgladmand skrev, for 11 timer siden:

Hmm en tanke på baggrund af denne tråd: Eroguides kvalitet afgøres af sine brugeres indlæg. Jeg overvejer at anbefale en forums type, der hedder anbefalinger, så vi i anmeldelser kan slippe for anbefalinger af piger, der end ikke har været besøgt, og hvis vi er heldige også slippe for at nogen piger bliver skudt noget i skoene, udelukkende for at fremme andre pigers popularitet.

Se nu forsvandt tvunget til sex pludselig...

altså en "overdrevet" tolkning af det oplevede, som kun kan skabe modvilje mod pigen samtidig med at der reklameres for en pige af samme petite bygning. Ovenikøbet en pige der styres af en mand som vedkommende tidligere har været efter, men de må jo have fundet en form for enighed siden at der nu anbefales så positivt. 

og så endda et link yderligere...

 

 

De piger jeg anmelder her på EG, har jeg alle besøgt og dyrket lagen gymnastik..!!!

Jeg har ikke reklameret eller  anbefalet  piger som jeg ikke har besøgt..

Jeg har været steder hvor pigen ikke faldt i min smag, hvor jeg så er gået igen..

Har kommenteret andres indlæg, hvor jeg selv har forladt stedet, af den ene eller anden grund,  uden sexagter.

Manden der fulgte pigen hen mod mig, havde hånden på ryggen, nærmest skubbede hende frem mod mig.

Så det så ikke særligt velvilligt, frivilligt ud..

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...