Hop til indhold

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 33 minutter siden:

Desværre ser det endnu ikke ud til at have fået konsekvenser, da hun stadig har sin profil https://www.eroguide.dk/profile/SweetMama/ herinde :evil:

Men hun er måske af moderatorerne blevet bedt om at komme med en god forklaring og en undskyldning til https://www.eroguide.dk/forum/profile/27706-iscenesat-virkelighed/

Slap nu af :D 

Denne tråd findes, det må da være negativ omtale nok af hende ! 

Det er blevet et kedelig og ej hyggeligt sted herinde...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
holstebronx skrev, den 20/12/2016 at 21:40:

Slap nu af :D 

Denne tråd findes, det må da være negativ omtale nok af hende ! 

Det er blevet et kedelig og ej hyggeligt sted herinde...  

Hvor har du ret holstebronx ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMama skrev, den 19/12/2016 at 14:24:

Tusinde tak for den søde besked Cyber :-) Jeg syntes nu også at vi hyggede os rigtig godt. Det var en skam ja, at der var blevet så varmt i soveværelset. 

Men jeg håber da at se dig igen en anden gang, så vi kan få gjort vores frække aften, helt færdig ;-)

Mange kys og kram Line :wub:

Undskyld jeg spørger. Men jeg er forvirret. Kan ikke se de billeder folk taler om. 

Line hedder du i denne anmeldelse og Julie på den side6 profil du reklamere med på din eg profil. 

Jeg ser ingen sammenhœng? Vil du forklare mig det smarte i flere navne?

dette skal ikke forståes negativt men jeg er forvirret ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, den 15/2/2017 at 08:41:

Undskyld jeg spørger. Men jeg er forvirret. Kan ikke se de billeder folk taler om. 

Line hedder du i denne anmeldelse og Julie på den side6 profil du reklamere med på din eg profil. 

Jeg ser ingen sammenhœng? Vil du forklare mig det smarte i flere navne?

dette skal ikke forståes negativt men jeg er forvirret ☺

Bare rolig..tror ikke du er den eneste der er forvirret. på trods af at jeg har forsøgt at se de omtalte billeder ud fra de forskellige links, kan jeg stadig ikke se dem, og hendes profil her på eg er de heller ikke på. Men noget ser jo ud til at de billeder der har været at se, ikke har været hendes egne, men derimod huggede billeder fra nettet, og det bør hvis det er rigtigt straffes, for er da ikke noget i denne branche der er mere fake end at bruge andres billeder fra nettet. FØJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterph skrev, for 15 timer siden:

Hun skulle vel ikke have en tattoo på den ene skulder?

Det har alle piger efterhånden - det straks sværere at finde en uden :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun har en tatovering på skulderen - men skynd dig. hun er der kun i et par dage endnu og så måske væk definitivt

 

Redigeret af Stabilizer
personlige oplysninger slettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMama
TrineMuz skrev, den ‎15‎-‎02‎-‎2017 at 08:41:

Undskyld jeg spørger. Men jeg er forvirret. Kan ikke se de billeder folk taler om. 

Line hedder du i denne anmeldelse og Julie på den side6 profil du reklamere med på din eg profil. 

Jeg ser ingen sammenhœng? Vil du forklare mig det smarte i flere navne?

dette skal ikke forståes negativt men jeg er forvirret ☺

Vi er 2 piger som har dette sted den ene er mig og den anden er Julia. Og nogle gange, spørger tidligere kollegaer om de må låne lejligheden i en uge eller to.

Så grunden til at der bliver skiftet navne, er som end bare fordi det er en privat lille klinik. Man kan også se, at når der er en anden pige er der også andre billeder.

Så det er skam ikke fordi jeg nogle gange hedder et og nogle gange noget andet . Det er bare hvis der er en anden pige end mig der arbejder, at der er et andet navn ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMama skrev, for 9 timer siden:

Vi er 2 piger som har dette sted den ene er mig og den anden er Julia. Og nogle gange, spørger tidligere kollegaer om de må låne lejligheden i en uge eller to.

Så grunden til at der bliver skiftet navne, er som end bare fordi det er en privat lille klinik. Man kan også se, at når der er en anden pige er der også andre billeder.

Så det er skam ikke fordi jeg nogle gange hedder et og nogle gange noget andet . Det er bare hvis der er en anden pige end mig der arbejder, at der er et andet navn ;-) 

Så i er flere piger om at dele en konto? Må man det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...