Hop til indhold
Meier

XXX, Anmeldelse af et ikke-besøg

Recommended Posts

Nu fik moderatoren desværre ødelagt indlægget ved at anonymiseret de prostituerede og flytte den til Generel . Når jeg sletter og flytter så er det fordi det skal være sådan, ikke for at du skal gentage bedriften . Der er også flere jeg aldrig ville spilde penge på men også nogle jeg godt ville.

Da jeg ikke besøgte XXX og YYY dem er der ikke sket noget som nødvendiggør de anonymiseres. De er helt uskyldige. Jeg gad dem bare ikke og årsagen er angivet. Andre har sikkert andre grunde til hvorfor de heller ikke ville besøge dem.

Et par ældre gammlekendte velour ryttere har også givet deres besyv med i Generel.

Og til Prinz Knud. Jeg køber en service af en prostitueret. Kan hun ikke levere så udskiftes hun med en anden. Hun interesserer mig ikke- kun servicen. Det kunne ligeså godt være en fysioterapeut eller skomager. Det har intet med noget menneskesyn at gøre.

Kinky Jill skrev, den 16/12/2016 at 10:38:

En mulighed, du kan vel været dagen første gæst :-) 

Vi er jo nogle med et arbejde der skal passes. Så medmindre min favorit åbner kl 7 så går det ikke.

Mvh

PS. Og så fatter jeg ikke nogle kunder slikker fisse på prostituerede. Betaler man for at servicere en prostitueret der sandsynligvis er ligelad? Der er vel en stor risiko få en eller flere mænds pubeshår på tungen? God fornøjelse

 

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meier skrev, for 22 minutter siden:

PS. Og så fatter jeg ikke nogle kunder slikker fisse på prostituerede. Betaler man for at servicere en prostitueret der sandsynligvis er ligelad? Der er vel en stor risiko få en eller flere mænds pubeshår på tungen? God fornøjelse

 

Fair nok. Derfor spørger jeg altid inden sexkøb, om hun har været sammen med nogle makkere der ikke barberer Thomas Eje. Hvis hun har, så går jeg igen. Jeg elsker, når sex er en to-vejs-ting. Jeg kan næsten ikke få jern på, hvis jeg ikke slikker fiss'. Sådan er vi så forskellige, men tanken om spytrester og pubeshår kommer slet ind i midt hoved. Når jeg er i gang, så handler det kun om kuskus.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meier skrev, for 20 timer siden:

Havde haft kig på XX. Tilfældigvis var jeg i Århus samme dag som hun var på Randersvej 5. Kan lige blæse 500 Kr af på hende, tænkte jeg. En intens blow af Ida mm ....

Læste hendes annonce igen og så tænkte jeg.... Det gider ikke jeg sgu da ikke.

Har andre tænkte det samme? Det virker pludseligt for ulækkert.

Dagen efter var det YY jeg overvejede. Gad alligevel heller ikke. Mon det skyldes at det er den samme bolsje alle andre har eller kan sutte på hvis de vil? Eller er det fordi man tænker der nok har været ca 10 pikke før man kommer til? Det er sgu klamt.

Er glad for at jeg ikke gad .

 

Det er jeg også:D

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydefyren skrev, for 9 timer siden:

På ét punkt må jeg tage hatten af for @Meier: at han trods alt holdt pikken indenfor bukserne istedet for at besøge én af pigerne med forudindtaget meget negativ holdning, der kun ville kunne medføre en negativ oplevelse både for ham selv og pigen, for med det indlæg han hér har lavet ville han uden tvivl fise hjem og sable pigen ned i en meget negativ anmeldelse. Der er i forvejen mange, der gennem tiden har lavet den type anmeldelser, hvor det der har været galt med besøget har været gæstens attitude og arrogante holdning på forhånd over for pigen!

Præcis mine tanker så er glad for han sprang over.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder og tænker om du er en sur røv der ikke kunne få en tid eller blev afvist i døren og føler din mandlighed fik et knæk.

eller en konkurrent der har ondt i rumpetten. ( Det er jo set mere end een gang herinde)

Jeg er rigtig glad for at du ikke blev en gæst hos mig da jeg uden tvivl var blev sablet ned på alle plan.

At du syntes at min ydelse er ulækker må hvile på dine skulder for jeg er glad og tilfreds med at tilbyde sut med slug og det er ALLE mine gæster også, så i og med du blev væk var der bare plads til endnu en gæst hos mig ud af rigtig mange den dag, også den dag.

 

 

 

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 16/12/2016 at 18:33:

 

 

Ja jeg forstår det ikke selv.. Hvis "hans" formål med indlægget var et emne om at fortryde køb af sex eller sådan, og uskyldige, hvorfor så nævne jeres navne? Forstår det ikke.. Eller rettere det gør jeg egentlig.. for som jeg læser "hans" indlæg så virker det mere som om forsøg på at skabe lidt "drama". Men måske læser jeg bare "hans" indlæg forkert. Men tydeligt at "han" ikke har meget tilover for GPs. Så man kunne jo undre sig hvorfor "han" overhovedet spilder sin tid herinde så :P

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt at jeg ikke kan se knappen "indrapporter indlæg" i min Browser.

Er der ikke en der kan anmelde Meier´s seneste indlæg. Det strider mod reglerne at nævne pigerne i den sammenhæng som tråden ligger op. Og... ja der vil være mange der tolker det som personlige angreb

EDIT

Ok jeg fandt det alligevel og har nu anmeldt det

 

Redigeret af TheVoice
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kausten skrev, den 16/12/2016 at 18:42:

 Forstår det ikke.. Eller rettere det gør jeg egentlig.. for som jeg læser "hans" indlæg så virker det mere som om forsøg på at skabe lidt "drama". Men måske læser jeg bare "hans" indlæg forkert. Men tydeligt at "han" ikke har meget tilover for GPs. Så man kunne jo undre sig hvorfor "han" overhovedet spilder sin tid herinde så :P

Dette er et forum for kunder og ikke for prostituerede.

Dette er ikke en fanklub. Moderatorer og regulære brugere - specielt dem der færdes på Generel - synes at tro det.  Igen en dårlig ide at flytte indlægget fra Anmeldelser til Generel Debat. Vi har fået rosset med!

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meier skrev, for 1 minut siden:

Dette er et forum for kunder og ikke for prostituerede.

Dette er ikke en fanklub. Moderatorer og regulære brugere - specielt dem der færdes på Generel - synes at tro det.  Igen en dårlig ide at flytte indlægget fra Anmeldelser til Generel Debat. Vi har fået rosset med!

Det ændre nu ikke på, at der er et regelsæt du skal overholde, og det gør du ikke i denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meier skrev, for 4 minutter siden:

Dette er et forum for kunder og ikke for prostituerede.

Det her er et forum for folk, der rent faktisk har noget at bidrage med. Hvad dine private overvejelser er om at besøge prostituerede, det kan du gerne skrive om i Generel debat eller Hyggesnak, men du kan ikke skrive det under anmeldelser. En anmeldelse kræver som udgangspunkt, at man har set, prøvet eller i det mindste kontaktet en pige. Dine betragtninger om "forsuttede bolsjer" i forbindelse med navngivne piger du ikke har mødt, det minder mere om personangreb end konstruktivt bidrag til Eroguide.

  • Synes godt om 16

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...