Hop til indhold
Vikingekongen

Nytår på Harmony

Recommended Posts

Kære svende

I et år hvor single livet blev en realitet og det faktum at nytår skal fejres alene - har fået mig til at planlægge at holde nytår syd for grænsen.

opleve livet på Harmony og tage en overnatning - - fik en fed pris på under 500 DKK på booking . Com - under 10 km fra Harmony 

tænker at det kunne være sjovt at møde brødre enten på hotellet eller på Harmony - - hey vi er jo i samme syndige båd .

i er meget velkomne til at skrive vedr . Samkørsel eller andet .

- har booket på Gasthaus zur linde 

indgang på Harmony er 80 euro - blot til info - håber at at mødes med 1 eller 2 herfra.

smid gerne en pm - så finder vi ud af noget ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Har overvejet det. Men sidste år var alle de gode piger på ferie eller også skulle de holde nytår privat. 

Skal på harmony i morgen, og planen var at forhøre mig om hvilke piger man kan forvente der er i klubben nytårsaften. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vikingekongen skrev, for 18 minutter siden:

Ser frem til at høre lidt mere :)

http://www.saunaclub-harmony.com/news/silvester-party-2016/2017.html

25 sexy Damen skulle der være til at sørge for et økologisk nytårsknald :)

Ellers skulle der bl.a. være fyrværkeri, gratis cocktail, Waffelstand (må være isbod?) Champagne, live DJ (kan jeg som regel godt undvære, da de har det med at overdøve festen med for høj musik) og så kommer der en kok og laver mad "in live" - så man kan nok få bøffen, som man gerne vil have den :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Jernsvinet skrev, den 15/12/2016 at 21:26:

Jeg spurgte til hvem der ville være i klubben nytårsaften. Og pigen i  receptionen mente der pt var 12 tilmeldt, hun kunne dog ikke lige finde listen. Hun nævnte nogle stykker. Men det var kun 2 af dem jeg kendte. (Ada og Claudia)

Ingen af de piger jeg talte med inde i klubben havde planer om at arbejde den dag.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

det trækker op til en aflysning herfra - både Ada og Claudia har jeg været sammen med og mener ikke de hører til de bedste oplevelser - Ada er ude efter ekstra - forlangte 40 for kys og Claudia kan virkelig bære pågående - tror hellere man må komme i tænkeboks - tak til Broder Oralis ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 15/12/2016 at 21:26:

Ellers skulle der bl.a. være fyrværkeri, gratis cocktail, Waffelstand (må være isbod?) Champagne, live DJ (kan jeg som regel godt undvære, da de har det med at overdøve festen med for høj musik) og så kommer der en kok og laver mad "in live" - så man kan nok få bøffen, som man gerne vil have den :P

Øhh? Økologisk er det ikke når man ikke må sprøjte? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vikingekongen skrev, den 20/12/2016 at 05:56:

Hej 

det trækker op til en aflysning herfra - både Ada og Claudia har jeg været sammen med og mener ikke de hører til de bedste oplevelser - Ada er ude efter ekstra - forlangte 40 for kys og Claudia kan virkelig bære pågående - tror hellere man må komme i tænkeboks - tak til Broder Oralis ;)

Al den tid jeg er kommet på Harmony har Ada været en af mine favoritter, hun har altid kysset helt vildt også under sex. Taler vi om den samme person?

Min Ada har brunt meget krøllet hår. Ikke den første man ser efter hvis man går efter udseendet; men helt sikkert en af mine top tre piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gungner skrev, for 42 minutter siden:

Øhh? Økologisk er det ikke når man ikke må sprøjte? :huh:

Nej, jeg mente at man godt kan knalde nytåret ind uden brug af forurenende kemikalier :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Næe, sådan har jeg nu heller ikke oplevet Ada. Hun er et rigtigt godt knald til rimelige penge, men det kan da være hun har forandret politik. Det er et stykke tid siden jeg har haft fornøjelsen. Derimod synes jeg at Claudia er for klisterende og svær at slippe af med igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Gungner skrev, for 9 timer siden:

Al den tid jeg er kommet på Harmony har Ada været en af mine favoritter, hun har altid kysset helt vildt også under sex. Taler vi om den samme person?

Min Ada har brunt meget krøllet hår. Ikke den første man ser efter hvis man går efter udseendet; men helt sikkert en af mine top tre piger.

Jeg har også kun gode oplevelser med Ada, og hun forsøgte ikke at lave mere salg. 

Men Eda har jeg ikke gode erfaringer med. Ved ikke om Ada og Eda er blevet forvekslet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...