Hop til indhold
Lady Cherie

Det er nok bare mig....

Recommended Posts

Er der nogen piger som ikke modtager albinoer? 

Kan man få SARS af sorte kys? 

Lægger bjørne æg? 

Hvorfor er der kun et monopoltilsyn? 

Redigeret af Plantard

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Gerog.....den syntes jeg ikke vi har debatteret....?

Orv tænk at få lov til at voldtage Mel Gibson eller Brad Pitt....VOUUUUUUUUUUiiiii....

Jeg er allerrede våd i trussen:lol:

Har vi heller ikke, skulle bare se om du var vågen... :D

.... Pas på vandskade, med de tanker der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 4 timer siden:

Jamen det er jo den der:

Hvorfor er der nogle piger der ikke tager imod mørkglødet herre?

Hvordan med sygdomme /fransk uden? (hyper klassiker)

Klassiker vi ikke er kommet til endnu:

Betaler pigerne skat?

Står der rockere bag?

Betales der beskyttelsespenge?

Hvor tit kommer politiet?

Hvor tit kommer der en du kender?

Kan pigen have et forhold ved siden af?

 

Kom selv med andre klassikere....som vi straks må debattere....vi kan jo komme ud i en agurke-jule-svær-tid :D

Måske vi skal oprette et leksikon for nye brugere hvor de kan slå alle de klassiske spørgsmål op....når nu søgemaskinen til alle vores fantastiske svar....er så svære at finde!

:D:D:D 

 

Kom nu ikke med for gode ideer til spørgsmål!!! Hvorfor bringer du i det hele taget op???

Jeg fatter nada... eller er det bare mig???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, at der er mange, der ikke er klar over, at der er en søgefunktion - eller osse ka' de ikke hitte u' a' at bruge den.

Det kan osse være, at de synes, det er for besværligt...

Men ellers giver jeg Chérie ret - det er nogle gange en anelse enerverende at se de samme spørgsmål igen og igen herinde.

Ikke mindst fordi, der lige har været et godt svar på spørgsmålet! Hvad skete der for det?

Jeg kan dog godt forstå den dér med, at nye brugere ikke har set spørgsmålene før - men der er somme tider ikke ret langt imellem de enslydende spørgsmål/strenge.

Generelt har jeg dog aldrig fattet - og det gælder osse i andre fora, bl. a. facebookgrupper - at nogen, der sidder med en smartphone eller en computer, overhovedet kan finde på at stille et spørgsmål, som man hurtigere ville kunne få svar på ved hjælp af google end ved at sidde og vente på svar på forummet.

Men i addition til Chéries oplæg kunne jeg dog godt undre mig over: hvordan kan det være, at alle de nye herinde uden at ha' set de gamle strenge og uden at ha' haft noget at gøre med forummet overhovedet før indtil for nylig af sig selv sjovt nok finder på at stille de samme spørgsmål?

Hvorfor er det, at alle uafhængigt af hinanden lige netop undrer sig over det samme??? :o

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 8 minutter siden:

Kære ven

Jeg siger det bare ik! :D:D:D 

 

Jeg kender til proppenge. Skal vi bytte info?  :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 48 minutter siden:

Jeg kender til proppenge. Skal vi bytte info?  :)

Yep proppenge er en afgift hoteller og selskabslokaler med alkohol og sodavandssalg tager, hvis kunden medbringer egne drikkevarer, til et bestilt arrangement, eller blot medbringer det og drikker det istedet for at købe det på stedet, afgiften er normalt listepris fratrukket 10 % eksempelvis så jeg nogle have en hel flaske snaps med i Hansens familiehave på Frederiksberg, de købte en snaps, så de fik glas og efterfølgende fyldte de dem op med egen medbragt snaps pris i proppenge var listeprisen på 35 snapse fratrukket 10% en flaske regnes for 35 genstande.

 

Hvad er kasketpenge ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden:

Yep proppenge er en afgift hoteller og selskabslokaler med alkohol og sodavandssalg tager, hvis kunden medbringer egne drikkevarer, til et bestilt arrangement, eller blot medbringer det og drikker det istedet for at købe det på stedet, afgiften er normalt listepris fratrukket 10 % eksempelvis så jeg nogle have en hel flaske snaps med i Hansens familiehave på Frederiksberg, de købte en snaps, så de fik glas og efterfølgende fyldte de dem op med egen medbragt snaps pris i proppenge var listeprisen på 35 snapse fratrukket 10% en flaske regnes for 35 genstande.

 

Hvad er kasketpenge ?

Shhhhhh, nu har vi jo ikke noget at bytte med over for Cherie :D:D:D Vi får bare én på kasketten.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den ‎14‎-‎12‎-‎2016 at 20:19:

Gerog.....den syntes jeg ikke vi har debatteret....?

Orv tænk at få lov til at voldtage Mel Gibson eller Brad Pitt....VOUUUUUUUUUUiiiii....

Jeg er allerrede våd i trussen:lol:

Kan man stadig blive det i din alder? :lol::P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jvnl

Det er unge mænd på SU det ikke har råd til at besøge jer... Nåh, eller.. Er det bare mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange kommer man sikkert ikke ind på et forum for at læse gamle tråde, hvor svaret nemmere kunne findes på google.

Man kommer her nok mere for at snakke med i nye tråde. Derfor bliver der oprettet en ny.

Dog er vi så heldige at vi ikke behøver at læse med i dem, hvis vi ikke har lyst.
På den måde, kan dem der har lyst til at tage den igen, få sig en ny debat om emnet. Dem der syntes det er en gang eller 2 for meget kan jo fint oprette en tråd til at brokke sig over at de nye er "dumme" når de vil snakke om det samme som vi engang også ville snakke om.

Plads til alle, smart ik?

Redigeret af Max5000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...