Hop til indhold
Ferdinand

20 årig smuk pige laver GB i Århus på fredag

Recommended Posts

Sikken i kan i jyder...

Hun skal da være velkommen i det Storkøbenhavnske, hvis hun er på tur..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er desværre ikke på tur. Det er hendes første gang og ja, hun er et godt skår. Hvis det går godt på fredag kan det godt være hun vil lave et mere i Århus. 

 

Bh.

rescue 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold kæft, hun er lækker.

Hun skal da snart en tur til København for et GB herovre...lyder til at der er opbakning til det. :)

God fornøjelse til jer, der får en god start på weekenden i Århus. I wish...

Hilsen

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Larsl skrev, for 18 minutter siden:

Hold kæft, hun er lækker.

Hun skal da snart en tur til København for et GB herovre...lyder til at der er opbakning til det. :)

God fornøjelse til jer, der får en god start på weekenden i Århus. I wish...

Hilsen

Lars

Jeg er så frisk skulle hun kommer til Kbh :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne gang har jeg ikke mulighed for at deltage i Jylland :-( men hold nu op hvor ser hun lækker ud :P 

Håber virkelig hun laver noget mere på et andet tidspunkt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja..kom nu ud af busken..

Fortæl, Fortæl...:)

Sådan et godt skår til GB er efterhånden en sjældenhed!!

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved noget...?

Blev det overhovedet til noget??

Overvejer nemlig transport med Rødbillet.dk hvis det skulle gentage sig..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kom 5 fyre, der fik en rigtig god oplevelse., og tak fordi de dukkede op. Yasmin er ny i gamet, men gjorde det godt, og mit indtryk er, at det var nogle tilfredse fyre, der fik, hvad de var kommet for, men det kan de evt. selv kommentere på, hvis de har lyst.

Alle som en, havde meget svært ved at stå for dennne meget smukke unge kvinde.

Der skulle have været kommet 10 til GB, men som sædvanligt dukker kun 50 % op. En enkelt havde dog givet udtryk for at han var usikker på at kunne nå det.

Det er bare ikke godt nok, og totalt useriøst. 

Derfor ønskede Yasmin heller ikke at genneføre aftenseancen, hvor der var 5 tilmeldte, Hvis kun 2 dukkede op. Derfor blev det aflyst. Det skal så siges at der efterfølgende var mange om aftenen, der gerne ville deltage, men der var der blevet aflyst, og det var også noget sendt at melde sig til, når man har haft en uge til det.

Nå, men Yasmin har sagt hun gerne vil prøve det igen.Næste gang med en pige mere.

Bh.

Rescue51

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke kræve et depositum på 300 kr forudbetalt, som mistes hvis man ikke dukker op.

Det vil måske få færre til at melde sig til, men mon ikke at man på den måde lander på det antal, som så vitterligt dukker op på dagen.

Arrangøren kunne så lade det komme an på hvor mange der har betalt depositum 1 uge før, om de vil tilbyde en sceance nr 2 samme dag, og så give interesserede muligheden for at indbetale 300 kr den sidste uge op til dagen hvor gangbang afholdes.

Til gengæld kunne arrangøren påtage sig den risiko at for få tilmelder sig, men love at stille op uanset at antallet af tilmeldte som har betalt depositum er under det ønskede antal.

Som jeg ser det mangler pigerne at forpligtige mændene på en måde, så de selv påtager sig en lille risiko for at miste et mindre beløb, for at undgå alle de gange hvor kun halvdelen af mændene dukker op.

Det er ødelæggende for pigernes lyst til at stille op, at de gang på gang får den oplevelse at mandlige tilmeldte ikke er til at stole på.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Rescue51 skrev, for 4 timer siden:

Der kom 5 fyre, der fik en rigtig god oplevelse., og tak fordi de dukkede op. Yasmin er ny i gamet, men gjorde det godt, og mit indtryk er, at det var nogle tilfredse fyre, der fik, hvad de var kommet for, men det kan de evt. selv kommentere på, hvis de har lyst.

Alle som en, havde meget svært ved at stå for dennne meget smukke unge kvinde.

Der skulle have været kommet 10 til GB, men som sædvanligt dukker kun 50 % op. En enkelt havde dog givet udtryk for at han var usikker på at kunne nå det.

Det er bare ikke godt nok, og totalt useriøst. 

Derfor ønskede Yasmin heller ikke at genneføre aftenseancen, hvor der var 5 tilmeldte, Hvis kun 2 dukkede op. Derfor blev det aflyst. Det skal så siges at der efterfølgende var mange om aftenen, der gerne ville deltage, men der var der blevet aflyst, og det var også noget sendt at melde sig til, når man har haft en uge til det.

Nå, men Yasmin har sagt hun gerne vil prøve det igen.Næste gang med en pige mere.

Bh.

Rescue51

 

Øv det er ærgerligt - det er totalt dårlig stil ikke at møde op når man er tilmeldt - :"fatter ikke man kan være så ligeglad med andre!!!!

mht de sene tilmeldiger så handler det vel faktisk om at det er de rigtigt seriøse der ikke tilmelder sig før de ved de faktisk kan kommer. Personligt tilmelder jeg mig først når jeg ved jeg kan og hvis det er en hverdag hvor der arbejdes kan det jo være svært at vide om det bliver muligt .

depositum er en super ide - men det virker bedst når man er et kendt navn er branchen - personligt ville jeg aldrig betale et depositum til nogen jeg ikke "kender". 

Fx kg eller miss hell og andre af de kendte arrangører kan man jo godt betale til uden at blive snydt så det tør jeg godt men som ny er det nok svært :) men nu skulle der jo ikke være noget problem med at opkræve til næste event nå det er ude at hun er ægte nok 

held og lykke og håber at se jer i København :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er utrolig dårlig stil at skrive sig på og så ikke møde op. Personligt er jeg enig med Anders, jeg skriver også som regel mig på forholdsvis sent, netop for at være helt sikker på at jeg så også rent faktisk kan deltage. Det er forbandet ærgerligt for arrangørerne (og pigerne), som ellers gør et super godt stykke arbejde. Måske der skulle overvejes en blacklistning af useriøse tilmeldere, 1. gang et gult kort og 2. gang blacklisting? Det kan trods alt ikke være særligt svært lige at sende en SMS hvis man skulle blive forhindret alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder

JEG VILLE SÅ GERNE HAVE VÆRET MED !!!! 

Havde ikke tilmeldt mig, da der var julefrokost på jobbet osv. 

Tidspunkt - en fredag er bare perfekt !

Håber den skønhed kommer igen......:-) 

Glædelig Jul allesammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...