Hop til indhold
JanSkipper

Superfransk og sygdom spørgsmål

Recommended Posts

Hej. 

 

Jeg håber ikke, at jeg støder nogen. Dog har jeg den seneste tid læst rigtige mange anmeldelser, hvor mange mænd enten modtager superfransk, eller slikker pigen, kysser - and you name it. Jeg tænker umiddelbart, at der er en stor risiko for at få en helt masse sexsygdomme, da pigerne har været sammen med utrolige mange fyre. Hvorfor udsætter man sig selv for sådan en risiko? Eller er der noget, som jeg ikke ved endnu? Jeg håber på nogen seriøse svar. Beklager, hvis nogen føler sig stødt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig din undren og springer selv de steder over hvor der reklameres for sex uden kondom eller mega/superfransk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyder IKKE fransk UDEN kondom, men jeg elsker og kysse og blive slikket så her løber jeg klart en risiko, men igen kære JanSkipper når det så er sagt, så kan man jo også bare bure sig  inde og ikke gå udenfor en dør, hvis man vil undgå at fejle noget engang i livet.  Der er risiko for alt muligt og hvis man skulle fravælge ALT, så det altså svært og slappe af og nyde den tid man har på jorden. Måske du skulle finde dig en kæreste eller en bolleveninde. Her er risikoen nok lidt mindre. En sidste ting jeg vil sige er, at det ikke kun er hos en GPer du får noget. Der er da både mænd og kvinder som boller til højre og venstre, så mit råd til dig er: BRUG DIN SUNDE FORNUFT :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et godt opslag til debat... 

jeg knalder ikke UDEN :)  og har aldrig gjort.

men indrømmer jeg gerne tager øko-franks og elsker give kys og slik.    Jeg har været rundt de sidste 15 år... og der må siges der har været en inflation i GP'er (ikke på klinik) der yder service af forskellig karakter UDEN.  endda SEX uden.   

Valgte sidste år at blive tjekket for ALT sygdoms mæssigt og jeg mener ALT og var igennem den process kom ud på den anden side totalt frikendt... :)  dejligt.

så jeg bruger min sunde fornuft generalt, knalder aldrig uden,  men løber en eller anden form for risiko i øko franske varianter :)  dog været "heldig" so far . 

Vil også sige jeg undres meget over Sugarbabes ind imellem - som jeg har mødt 5 stykker af - og skønne og lækre,  der har jeg flere gange måtte insistere på kondom ifm knalde... og har sågar haft lange samtaler med een af dem om det og forsøgt at fortælle hvorfor det er vigtigt.

det var mit input.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nixotoo skrev, for 2 minutter siden:

Det er et godt opslag til debat... 

jeg knalder ikke UDEN :)  og har aldrig gjort.

men indrømmer jeg gerne tager øko-franks og elsker give kys og slik.    Jeg har været rundt de sidste 15 år... og der må siges der har været en inflation i GP'er (ikke på klinik) der yder service af forskellig karakter UDEN.  endda SEX uden.   

Valgte sidste år at blive tjekket for ALT sygdoms mæssigt og jeg mener ALT og var igennem den process kom ud på den anden side totalt frikendt... :)  dejligt.

så jeg bruger min sunde fornuft generalt, knalder aldrig uden,  men løber en eller anden form for risiko i øko franske varianter :)  dog været "heldig" so far . 

Vil også sige jeg undres meget over Sugarbabes ind imellem - som jeg har mødt 5 stykker af - og skønne og lækre,  der har jeg flere gange måtte insistere på kondom ifm knalde... og har sågar haft lange samtaler med een af dem om det og forsøgt at fortælle hvorfor det er vigtigt.

det var mit input.

 

 

var ikke for at forvirre debatten....    Økofransk og slik tager og giver jeg - nok mest fordi det i min verden er BEDRE og grundet min lange erfaring i denne aktivitet endnu ikke fået en kønssygdom endnu....   sku det ske en dag, så ved jeg også hvorfor og hvilken risk jeg har løbet, så vil næppe være overrasket. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er risikoen langt større hos en GP, da man på forhånd ved, at den pågældende person tilbyder superfransk eller sorte kys, som mange så sikkert har benyttet sig af. Dog er jeg helt med på, at det altid er forbundet med en risiko - uanset hvem er sammen med. Det er dog en helt anden debat. Problemet her er, at man kan lave en 'fejl', som KAN medfølge med en meget uheldig konsekvens i resten af dine dage. Derfor undrer det mig, at man udsætter sig selv for så 'stor' en fare pga. en midlertidig nydelse. Jeg siger ikke, at man skal fravælge alt, men lige i sådan en situation, så bør man tænke sig en ekstra gang, mener jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JanSkipper skrev, for 7 minutter siden:

Nu er risikoen langt større hos en GP, da man på forhånd ved, at den pågældende person tilbyder superfransk eller sorte kys, som mange så sikkert har benyttet sig af. Dog er jeg helt med på, at det altid er forbundet med en risiko - uanset hvem er sammen med. Det er dog en helt anden debat. Problemet her er, at man kan lave en 'fejl', som KAN medfølge med en meget uheldig konsekvens i resten af dine dage. Derfor undrer det mig, at man udsætter sig selv for så 'stor' en fare pga. en midlertidig nydelse. Jeg siger ikke, at man skal fravælge alt, men lige i sådan en situation, så bør man tænke sig en ekstra gang, mener jeg. 

man skal altid tænke og et eller andet sted gøre det op i HVAD HAR MAN at miste...    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyder intet andet en svensk og spansk uden kondom.! Alt andet er med.. Dog bliver jeg da også gerne slikket.. Jeg kan så også med næsten 100% garanti sige at jeg tror risikoen ved at slikke os som GP'er mindre end hvis du tager en hvilken som helst anden pige du ikke er i forhold med.. Vi bliver tjekket rimelig tit.. F.eks gå jeg til lægen hver anden måned hvis alt er forløbet efter planen uden problemer med gummi og hvis der er et uheld med kondomet så tager jeg til lægen 7-10 dage efter.. Jeg har heller aldrig fejlet noget.. 

Som du skriver er vi sammen med mange mænd.. Men vi er jo beskyttet ved alt andet end oralsex til os.. I hvertfald de steder jeg arbejder.. 

Oralsex og kys er generelt der hvor den mindste risiko ligger for seksuelt overførte sygdomme.. Pånær hvis man tænker på sådan noget som herpes.. Som andre siger brug den sunde fornuft.. Har pigen bylder og sår dernede så lad være med at slikke hende eller kysse hende.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kysser med pigen, så er der også god mulighed for at udveksle 'biologisk materiale'. Jeg har da fået raget et par forkølelser til mig i tidens løb på den måde :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
nixotoo skrev, for 3 minutter siden:

man skal altid tænke og et eller andet sted gøre det op i HVAD HAR MAN at miste...    

Dit helbred. Det er vel det vigtigste i sidste ende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Jeg tilbyder intet andet en svensk og spansk uden kondom.! Alt andet er med.. Dog bliver jeg da også gerne slikket.. Jeg kan så også med næsten 100% garanti sige at jeg tror risikoen ved at slikke os som GP'er mindre end hvis du tager en hvilken som helst anden pige du ikke er i forhold med.. Vi bliver tjekket rimelig tit.. F.eks gå jeg til lægen hver anden måned hvis alt er forløbet efter planen uden problemer med gummi og hvis der er et uheld med kondomet så tager jeg til lægen 7-10 dage efter.. Jeg har heller aldrig fejlet noget.. 

Som du skriver er vi sammen med mange mænd.. Men vi er jo beskyttet ved alt andet end oralsex til os.. I hvertfald de steder jeg arbejder.. 

Oralsex og kys er generelt der hvor den mindste risiko ligger for seksuelt overførte sygdomme.. Pånær hvis man tænker på sådan noget som herpes.. Som andre siger brug den sunde fornuft.. Har pigen bylder og sår dernede så lad være med at slikke hende eller kysse hende.. 

 

hvis pigen har bylder og sår....  så stay the fuck away også med pikkemanden...  haha :)    jeg ku i hvertfald ikke fedte rotten et sådan sted... ej okay lød måske en smule klamt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
JanSkipper skrev, for 11 minutter siden:

Dit helbred. Det er vel det vigtigste i sidste ende ?

ja jo... "live and let die"... 

jeg er forbi at få børn og været gift 2 gange...  skal ikke have mere af det EVER...   så jeg er on-my-own og står kun til ansvar for mig selv.    men hvis man står i livet og ønsker sig børn og kone så bør/skal man indstille alt aktivitet med GP'er/SB'er osv - og det være sig beskyttet eller ubeskyttet.   denne aktivitet kan ikke kombineres med familieliv -(i min verden).

man kan jo også blive forevigt ødelagt i knæet ved at stå på ski...  hvis man er uheldig.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Jeg tilbyder IKKE fransk UDEN kondom, men jeg elsker og kysse og blive slikket så her løber jeg klart en risiko, men igen kære JanSkipper når det så er sagt, så kan man jo også bare bure sig  inde og ikke gå udenfor en dør, hvis man vil undgå at fejle noget engang i livet.  Der er risiko for alt muligt og hvis man skulle fravælge ALT, så det altså svært og slappe af og nyde den tid man har på jorden. Måske du skulle finde dig en kæreste eller en bolleveninde. Her er risikoen nok lidt mindre. En sidste ting jeg vil sige er, at det ikke kun er hos en GPer du får noget. Der er da både mænd og kvinder som boller til højre og venstre, så mit råd til dig er: BRUG DIN SUNDE FORNUFT :)

Tror da ikke du skal regne med at risikoen for at pådrage sig en sygdom er mindre hvis man finder en kæreste eller bolleveninde? Altså hvis det er økosex? I min optik vil det da altid være mere sikkert med gummi, bolleveninde eller GP.




Men super topic, TS, og en af mine kæpheste :)

Jeg tilbyder heller ingen ydelser uden. Som et par af de andre piger, så modtager jeg dog fransk uden (hvis man kan sige det? :D )
Når jeg ingen ydelser tilbyder "uden" henvender jeg mig også til et segment af mænd, der er ligesindede hvad risikovillighed angår. Dermed mener jeg også, at risikoen for at pådrage sig et eller andet uønsket, er uendelig minimal. Bliver selvfølgelig løbende tjekket ved lægen, har aldrig haft nogle problemer ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catja skrev, for 34 minutter siden:

Tror da ikke du skal regne med at risikoen for at pådrage sig en sygdom er mindre hvis man finder en kæreste eller bolleveninde? Altså hvis det er økosex? I min optik vil det da altid være mere sikkert med gummi, bolleveninde eller GP.




Men super topic, TS, og en af mine kæpheste :)

Jeg tilbyder heller ingen ydelser uden. Som et par af de andre piger, så modtager jeg dog fransk uden (hvis man kan sige det? :D )
Når jeg ingen ydelser tilbyder "uden" henvender jeg mig også til et segment af mænd, der er ligesindede hvad risikovillighed angår. Dermed mener jeg også, at risikoen for at pådrage sig et eller andet uønsket, er uendelig minimal. Bliver selvfølgelig løbende tjekket ved lægen, har aldrig haft nogle problemer ;)
 

Hejsa :) 

Det er da ikke 100% sikkert med segmentet? 

Nogen besøger jo mange forskellige kvinder. 

Dig den ene uge, en thai den næste uge, en glædes pige som tilbyder super fransk den tredje uge, og så slutter de lige måneden af med et besøg hos en shemale hvor de tager ladningen i munden ;)  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tja, du kan også få influenza ved at tage bussen, eller få en maveinfektion ved at spise buffet. Man kan tage sine forholdsregler og håbe på det bedste. Så hvis du knalder uden gummi med en GP eller en ikke-fast sexpartner, jamen så er der en stor risiko for at blive smittet.

Du har også en stor chance for at få en sygdom af at kysse osv osv.

Risikoen for at blive smittet ved at give eller modtage oral sex uden beskyttelse er lav, medmindre du er langt nede i halsen (slimhindekontakt)

Jeg fravælger 9 ud af 10 gange piger som ikke tilbyder oral uden beskyttelse og kys, da oplevelsen så næsten er total ligegyldig for mig, den risiko tager jeg gerne.

Dog fravælger jeg alle piger, som reklamere med sex uden kondom.

 

Sutte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 1 time siden:

Hvis du kysser med pigen, så er der også god mulighed for at udveksle 'biologisk materiale'. Jeg har da fået raget et par forkølelser til mig i tidens løb på den måde :(

Ægte forkølelser eller gonokokbetingede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 23 minutter siden:

Ægte forkølelser eller gonokokbetingede?

Der er vel ingen grund til at hænge pestklokken om halsen blot på grund af en forkølelse ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Det har også tit undret mig at noget endelig tør løbe den riciko ved at droppe gummiet. 

Personligt gør jeg ikke andet end hj og spansk uden ellers er det på med regnfrakker også selv om man bliver tilbudt mere betaling eller jeg er sygdomsfri det godt for dig er svaret men den kommer stadig på når men modtager nu selv oral og kysser men bliver også tjekket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som andre påpeger så er der risiko ved alt. Selv føler jeg at det er den halve oplevelse hvis man ikke kysser mens man knalder. Ligeledes så har jeg svært ved at ikke smutte forbi de nedre regioner på en pige med min tunge, hvis man kan finde ud af hvad man laver dernede så får man ofte en bedre service bagefter. Superfransk er jeg bestemt fan af, men det sagt så er det ikke en dealbreaker for mig og sjældent noget jeg er villig til at smide mere end en hund efter.

Selv er jeg da bevidst om risikoen. Jeg bliver testet en gang i kvartalet for alt og det har jeg gjort i nogle år nu. Endnu har jeg ikke slæbt andet end et par forkølelser med mig hjem fra mine besøg hos GP'er eller one-nighters. Det sagt så har jeg ikke nogen jeg skal passe på derhjemme så mine fejltrin smitter ikke "uskyldige" hvis jeg en dag ikke skulle være uheldig (og hvis der kommer nogen derhjemme en dag, så regner jeg med at vinke denne hobby farvel).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan kun tilslutte mig din undren og springer selv de steder over hvor der reklameres for sex uden kondom eller mega/superfransk. 

ja godt emne jeg slikker gerne en kvinde der bruger man jo ikke nogen form for beskyttelse med den anden vej har manden  jo gerne et kondom på så jeg har også tit tænkt om man kan risikere nogen sygdomme ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
JanSkipper skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor udsætter man sig selv for sådan en risiko? 

Tænk dig om i 2 sekunder.

 

I øvrigt kan det samme spørgsmål stilles for kys eller oral til pigen. For så vidt også samleje med kondom ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Hvis vi er helt strikse og burger gummi både ved samleje og Fransk, så tror jeg chancen for af få en sygdom ude i byen er større, ved en amatør der dårligt nok ved hvordan et kondom skal påsættes.

Tjhaaa jeg kysser gerne med proff. pigerne, som ofte er bedre på ryggen, end en pige du lige har fundet i Baron Boltens gård.  

Har engang sjælden gang imellem fået øko fransk, uden at hverken det eller tungekys har givet mig sygdomme.

Til gengæld har fået lidt af hvert af amatør piger igennem livet.

Når man læser om det får homoseksuelle ikke hiv af at kysse hinanden, men det får sex kunder af at kysse en Proff. pige- Weird ?

Dog så gror Gonnoree´ vist meget godt i mundes slimhinder :angry:

Nå, men jeg har haft mange gode stunder hos - Trine, Monique, Cecille, Tina, Dya, et par Brune godter, Mercedes, Mira, Sia, Etc etc - Tak til jer alle for det gode håndværk og for hyggelige stunder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

  Har endnu aldrig besøgt en GP der tilbyder sex uden, hvor stor eller lille risikoen måtte være er i den sammenhæng lige meget for mig at se. Min tankegang blev blot skærpet da jeg læste en tråd hvor en herre skrev han deltog i GB uden kondom som HIV positiv :huh: Igen, risikoens størrelse er for mig at se ligegyldig i den sammenhæng... Seksuel omgang = kondom på.

  Der er uden tvivl en smitterisiko ved oralsex uden kondom. Men munden er os et af de stærkeste og mest afvisende elementer ved den menneskelige krop/åbninger. Den er sammen med spyt etc. designet til at håndtere rigtigt meget af kedelig art inklusiv bakterier mv. hvad har vi ikke alle sammen proppet i munden gennem tiden :mrgreen:
  Jeg personligt sætter grænsen ved sex, der skal kondomet på. Oralt har jeg intet problem med at modtage eller give økologisk. Jeg anser risikoen for at pådrage min krop noget negativt/skadeligt/farligt for at være langt større på en MC tur, end ved oral uden og det har jeg heller ikke tænkt mig at stoppe med (foregår i øvrigt os med sikkerheden i orden :P, kæft jeg glæder mig til foråret....)
  Jeg kan se en grund til bekymring hvis man besøger piger med manglende hygiejne, tvivlsom motivation eller måske endda tvang :( ikke hos danske prof kvinder der tar vare på dem selv og sætter grænser.
  Med det sagt, så sætter kvinden dagsordenen. Vil hun ha gummi på fra start, ja så er det sådan det bliver. Mine grænser skal ikke overskrides, så selvfølgelig overskrider jeg heller ikke hendes. (Undtaget de grænser man vil overskride sammen, men det er en helt anden snak om frække fantasier og muligheder :wub:)

  Det har været min tilgang i al den tid jeg har været aktiv seksuel, og har endnu aldrig fået ubudne gæster med hjem af nogen art. Faktisk har jeg aldrig kendt nogen eller hørt om nogen der er blevet smittet ved øko oral. Er det muligt? ja bestemt, men hvor stor er risikoen i realiteten?!? Findes der nogen statistikker? (reelt spørgsmål....)

  Det er min opfattelse at de danske glædespiger er ganske gode til at blive testet (de fleste..) men gæsterne desværre knap så gode. Hvornår har DU sidst været forbi lægen?? nu hvor emnet trods alt omhandler kønssygdomme mv.

  Holdningerne til dette emne er mange. Som udgangspunkt er det vigtigt at man respektere den enkeltes grænser og sørger for at blive testet engang imellem. Skulle det gå galt (uanset årsag) så mener jeg at man er FORPLIGTIGET til at kontaktet samtlige personer der >kunne< være blevet smittet (det inkludere dem med lav risiko), uanset køn, profession eller alder. Er listen på 50 personer, så let røven og kom i gang...

Vi skal ikke kun passe på os selv, men os hinanden.

  Venligst
Ham der glæder sig til det næste besøg hvor ALT foregår MED kondom. :wub:;):D

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...