Hop til indhold
Madsenpeter666

Clara-vojensdream-ikke som forventet

Recommended Posts

Clara - vojensdream - ikke som forventet
Billederne af Clara ser fantastiske ud, så tænkte, hende må jeg da lige prøve. Så jeg rullede hjemmefra ringede kl. 10 og tlf blev ikke taget. Jeg blev ved med at ringe og endelig blev den taget af tlf damen. Jeg spurgte om ikke de åbnede kl. 10 og hun svarede surt at hun jo ikke kunne gøre for at pigerne ikke kom til åbningstiden. Jeg fik bestilt en tid kl. 11 og jeg var meget spændt på endelig at skulle møde Clara . Jeg går ind, ringer på døren og en lidt sur dame åbner døren og spørger om det er mig, der har bestilt tid, hvortil jeg svarer ja med mindre , der er andre der lige har ringet. Hun siger at jeg bare kan gå ned og vente så skal Clara nok komme. Jeg har aldrig været der før, så jeg spørger hvor? Ja nede for enden og hun peger ned ad gangen. Jeg går derned smider mig i sofa og venter 5 min. på at Clara kommer. Da hun kommer ind ad døren tænker jeg , hold da op, hun er bestemt ikke 25, nok nærmere 35. Og billederne på hjemmesiden ligner overhovedet ikke. Vi aftalte en halv time, med græsk som afslutning, jeg betaler og hun siger at jeg kan gøre mig det behageligt. Hun går ud og jeg smider tøjet, ligger mig i sengen og venter.... 15 minutter venter jeg, det er bare alt for længe.... hun kommer ind iført bh og g-streng, havde håbet på en lidt mere fræk påklædning. De kondomer hun havde, var for det første alt for små og for det andet kunne de ikke holde, så der blev brugt mange, nok 10. Jeg måtte holde på det mens vi var i gang, var nervøs for at det ville smutte af eller gå i stykker. Jeg sagde til hende at jeg ikke turde det græske, og det forstod hun godt, så jeg fik pengene tilbage for det. Jeg vil sige at skulle jeg få lyst en anden gang, så bliver det ikke i Vojens ... den sure tlf dame var egentlig nok til at skræmme mig væk, men med udsigt til en lille stram... så tænkte jeg pyt. Når man endelig har fået taget sig sammen til at besøge en, som ser lækker ud på billederne og så bliver man så skuffet, så tænker man aldrig mere.... 

Kedelig og skuffende oplevelse...

  • Synes godt om 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Træls oplevelse for dig....men som du selv siger følg mavefornemmelsen, men du fik da refunderet penge for det manglende Græsk..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er en kedelig tendens at pigerne gør sig yngre end de er. Jeg så lidt kæk til en en gang du har været 22 år i flere år nu , og en anden du virker meget moden af din alder. Den første indrømmet det og sagde at jeg nok skulle ændre til de 23, hvorfor ikke ændre til den rigtige alder tænkte jeg. Og den anden forsøgte at overbevise mig om at det var den rigtige alder.

der er meget løgn og latin her, men nu er alderen jo ikke det væsentlig for mig, det var 2 skønne pige som jeg huskede det, det er hvordan hun er og hvordan jeg bliver taget imod.

Og telefondamer bærer over med dem, det er jo ikke dem der skal give dig alt det sjove, jeg plejer at give dem hånd høflig som jeg er

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Græskelskende Clara

Hej madsenpeter..

Er da ked af du har haft sådan en dårlig oplevelse, det var da ikke det du gav udtryk for da du forlod vojens.. Jeg syntes det er helt iorden du er utilfreds med mit udseende og mulige alder du syntes jeg er samt min påklædning.. Og rigtig kondomerne passede ikke så godt,selvom det var den store størrelse, virkelig beklageligt ;( men bliver da rigtig trist når du vælger at skrive usande historier  Du blev pænt fulgt ned på værelset og blev tilbudt noget at drikke samt så mindes jeg ikke du fik nogle penge tilbage, jeg tilbød det da vi ikke havde haft græsk men dem ville du have til gode til næste gang... Men søde dig der ligger 500 kr til dig  du kan komme og hente.. Jeg vil derud over lige nævne at min første tid er altid kl 11 da jeg kører fra sjælland og ønsker ikke at man skal sidde og vente mig,hvis der sker uventet ting på motorvejen. 

Jeg husker tydeligt dit navn du bookede under så der ligger en kuvert med 500 ( dem du ikke fik retur) hos televagten.

Vi piger nede hos vojensdream gør altid det yderste for at jer mænd skal have en dejlig oplevelse. Håber forsat i vil komme på frækt visit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man benægter den andens udtalelser og at der intet sandhed er, så er der en chance for at man føler sig truffet. ergo ved man inderste inde at kritikken er helt sand. Ikke at du føler dig truffet, eller jeg aner det vitterligt ikke, hvor skulle jeg vide det fra? Nogen kunne nok tænke den tanke At hun føler sig truffet.

Men meget betænksomt at du ikke bare snubber de 500 kroner, de er nok ikke alle der er som dig. bare ærgeligt bordet fanger, det er ikke min skyld at du fik kolde fødder. betalte en time hos en engang 1600 kroner det eneste jeg fik ud af det var et handjob og kunne ikke få banditten op at kører igen. og idioten sad blot og røg og gud hjælpe mig aftalte en ny tid med en anden kunde. Hun griner vist på vej ned til banken. Hun ville endda ikke stoppe da jeg bad hende om det...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Græskelskende Clara skrev, for 1 time siden:

Hej madsenpeter..

Er da ked af du har haft sådan en dårlig oplevelse, det var da ikke det du gav udtryk for da du forlod vojens.. Jeg syntes det er helt iorden du er utilfreds med mit udseende og mulige alder du syntes jeg er samt min påklædning.. Og rigtig kondomerne passede ikke så godt,selvom det var den store størrelse, virkelig beklageligt ;( men bliver da rigtig trist når du vælger at skrive usande historier  Du blev pænt fulgt ned på værelset og blev tilbudt noget at drikke samt så mindes jeg ikke du fik nogle penge tilbage, jeg tilbød det da vi ikke havde haft græsk men dem ville du have til gode til næste gang... Men søde dig der ligger 500 kr til dig  du kan komme og hente.. Jeg vil derud over lige nævne at min første tid er altid kl 11 da jeg kører fra sjælland og ønsker ikke at man skal sidde og vente mig,hvis der sker uventet ting på motorvejen. 

Jeg husker tydeligt dit navn du bookede under så der ligger en kuvert med 500 ( dem du ikke fik retur) hos televagten.

Vi piger nede hos vojensdream gør altid det yderste for at jer mænd skal have en dejlig oplevelse. Håber forsat i vil komme på frækt visit

Du nævner ikke noget med billeder og alder.
Er det korrekt at dine billeder ikke ligner virkeligheden?
Er din alder nærmere 35 end 25?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 44 minutter siden:

Hvis man benægter den andens udtalelser og at der intet sandhed er, så er der en chance for at man føler sig truffet. ergo ved man inderste inde at kritikken er helt sand. Ikke at du føler dig truffet, eller jeg aner det vitterligt ikke, hvor skulle jeg vide det fra? Nogen kunne nok tænke den tanke At hun føler sig truffet. 

Man kunne også bare ikke finde sig i at folk ikke fortæller historien som den er.. Hvis jeg fik en anmeldelse hvor der stod usandheder så ville jeg da også forsvarer mig selv.. Hvis du nu på dit arbejde blev anklaget for at stjæle fra kassen eller snyde så ville du nok også fortælle at det ikke passede.. Ville det være fordi der var sandhed i det.? 

Og truffet skal man vel altid føle sig når det nu handler om en.. 

Redigeret af JenniferRomantica
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Man kunne også bare ikke finde sig i at folk ikke fortæller historien som den er.. Hvis jeg fik en anmeldelse hvor der stod usandheder så ville jeg da også forsvarer mig selv.. Hvis du nu på dit arbejde blev anklaget for at stjæle fra kassen er snyde så ville du nok også fortælle at det ikke passede.. Ville det være fordi der var sandhed i det.? 

Og truffet skal man vel altid føle sig når det nu handler om en.. 

Ja du har helt ret, men det mener jeg så ikke er at føle sig truffet, men det måske dig der har ret. det er nok mere føle uretfærdigt behandlet, jeg tror der er forskel.

Ja selvfølgelig vil du forsvare dig selv 2 sjæle en tanke, sådan er det ikke altid man kan nemt misforstå hinandens signaler og hvad man siger og hvad man gør, fordi man ikke kender hinanden.

Jeg forstår så ikke hvorfor de ikke bare holder tingene for sig selv. hvis jeg skulle skrive om en dig eller en af dine kollegaer ville jeg aldrig nævne navnet. Har så aldrig mødt dig det har jeg stadigvæk til gode.:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da hellere ikke finde mig i at nogen snakker grimt om mig, eller sviner mig til, eller snakker om mig mens jeg er der, som om jeg ikke er der. snak dog til mig når jeg nu er her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 36 minutter siden:

 

Ja du har helt ret, men det mener jeg så ikke er at føle sig truffet, men det måske dig der har ret. det er nok mere føle uretfærdigt behandlet, jeg tror der er forskel.

Ja selvfølgelig vil du forsvare dig selv 2 sjæle en tanke, sådan er det ikke altid man kan nemt misforstå hinandens signaler og hvad man siger og hvad man gør, fordi man ikke kender hinanden.

Jeg forstår så ikke hvorfor de ikke bare holder tingene for sig selv. hvis jeg skulle skrive om en dig eller en af dine kollegaer ville jeg aldrig nævne navnet. Har så aldrig mødt dig det har jeg stadigvæk til gode.:) 

Altså jeg føler mig ALTID truffet når mit navn direkte bliver nævnt i en dårlig sammenhæng.. 

Jeg kan ikke udtale mig om hvordan eller hvad der er sket.. Eller hvad der decideret er gået galt.. Men det så også for sin hvis lige meget.. Det må være mellem Clara og TS.. Men hvis en af mine gæster havde noget at beklage sig over ville jeg gerne vide det fordi konstruktiv kritik er velkomment.. Så skulle du finde vej forbi mig og være utilfreds med mine ydelser så måtte du skam gerne sige det.. Vi arbejder i en branche hvor der er så mange forskellige ting der spiller ind.. Og ikke alt er i vores hænder.. Det tager to til en tango også den horisontale slags.. Hahaha.. Clara kan jo ikke rigtig gøre for at kondomerne ikke passer når hun har prøvet at garderer sig med at købe de store.. Og teledamens humør er hun heller ikke herre over.. Så det eneste der tilbage hvorvidt billederne stemmer og hendes alder.. Jeg ved at Clara var overordentlig populær her over på Sjælland.. Men man kan ikke passe ind i alles ønsker.. Og alderen er altid come si comme cą:P.. Hahaha.. Ikke at jeg siger det er tilfældet her overhoved..

Redigeret af JenniferRomantica
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Lad dog være med at afspore med alt det hønse fnidder, og hold til den konkrete oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Så man må kun skrive på Tråden hvis man giver trådstarter ret i kritikken ? 

Alt andet er fnidder i din optik? 

@Grækeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Så det eneste der tilbage hvorvidt billederne stemmer og hendes alder.. Jeg ved at Clara var overordentlig populær her over på Sjælland.. Men man kan ikke passe ind i alles ønsker.. Og alderen er altid come si comme cą:P.. Hahaha.. Ikke at jeg siger det er tilfældet her overhoved..

Når i har det sådan "come si comme ca" med jeres alder, så må i også finde jer i at det kan give hug i anmeldelser!

INGEN piger der læser med herinde, kan være i tvivl om at vi som kunder er trætte af at møde en pige der er +5 år ældre end forventet! Vi har dog forståelse for at den kan være et enkelt eller 2 år til siden af hensyn til identitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Så man må kun skrive på Tråden hvis man giver trådstarter ret i kritikken ? 

Alt andet er fnidder i din optik? 

@Grækeren

 

Hvad der må skrives er nu engang noget jeg ikke bestemmer...så ret lige kursen, prøv at læse oplevelsen med neutrale briller, og ikke med farvede....som måske er mere hæmmende, end fremmende...back2 story

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 8 minutter siden:

Når i har det sådan "come si comme ca" med jeres alder, så må i også finde jer i at det kan give hug i anmeldelser!

INGEN piger der læser med herinde, kan være i tvivl om at vi som kunder er trætte af at møde en pige der er +5 år ældre end forventet! Vi har dog forståelse for at den kan være et enkelt eller 2 år til siden af hensyn til identitet.

Den jokene smiley blev vist ikke opfanget.. Hehe.. 

Men noget der generelt også har undret mig er at alderen skal nævnes.. Med efterfølgende kommentarer omkring at alderen jo ikke er det vigtigste.. Hvorfor så nævne den.? Og hvis den ikke på et tidspunkt i udviklingen af dette fag har været vigtig så var der nok aldrig nogen der løj omkring alderen tænker jeg.. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg syntes trådstarter skal prøve igen. Alle ved at alderen skal tages med et gram salt..eller to.

Jeg har da før prøvet piger hvor første gang var det "Som at høre englene synge og Sct. Peter lukker en ind i Himmeriget" og anden gang var det mere en "WOW følelse"..

Jeg har også prøvet en hvor der bookes besøg efter frokost. Ved tungekys, kunne jeg fornemme hvad der havde været på menuen..

Der kan være gode og mindre heldige oplevelser i branchen. "You never know what you're gonna get"

 

 

Trods alt dette påstyr:

Håber at Clara fortsætter.

Redigeret af ppd
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Morisot

Det er selvfølgelig en lidt kedelig kultur i branchen, at der generelt bliver skruet en del ned for alderen i annoncerne. Jeg tror også de fleste med lidt erfaring som kunde i branchen er klar over,  at en annonce-alder i midten af 20'erne, ofte er kode for, at pigen godt kan have rundet 30. Det er en "forseelse" som ikke kun Clara gør sig skyldig i og nok mere er reglen end undtagelsen.

Uden at komme med et konkret bud, vil jeg også skyde Clara til at være ældre end 25. Billederne er absolut af hende og taget for nyligt, så lige der synes jeg absolut ikke , at der er noget at komme efter. Hvis man ikke har lavet en aftale om påklædning, så synes jeg, man skal være forsigtig med at kritisere hendes påklædning.

Har iøvrigt selv haft en positiv oplevelse med Clara og havde indtrykket af en meget service-minded pige, så din kritik overrasker mig en smule.

Lidt kedeligt med den dårlige oplevelse. Men trods alt herfra et stort tillykke med det kompliment du har fået på "størrelsen", hvis størrelse XL på kondomet var for lille til dig :-)

Redigeret af Morisot

Del dette indlæg


Link til indlæg

snupper gerne en tur med clara . hun er fandeme lækker . og har ikke hørt om utilfredse kunder før ..... underligt 

og syntes nu ikke hun ser ældre ud end 25 og er ligeglad om hun er det 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Branchen er desværre gjort sådan at vi er nødt til at regulere alderen nedad. Jeg sidder nogen gange med piger der er ældre end jeg selv som skriver 21 på deres profiler :shock: 

Fed kundeservice Clara! Og godt du tager dette med et smil, det er beundringsværdigt! Og husk der er altid 2 sider af en historie :) 

  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Græskelskende Clara
AalborgLook skrev, den 13/12/2016 at 10:54:

Du nævner ikke noget med billeder og alder.
Er det korrekt at dine billeder ikke ligner virkeligheden?
Er din alder nærmere 35 end 25?

syntes egentligt at min rigtige alder er irrelevant, hvis man kan lide den service jeg yder. Alder er kun et tal og i denne branche burde det være frækheden og servicen man skal måles på ;)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Græskelskende Clara skrev, for 3 timer siden:

syntes egentligt at min rigtige alder er irrelevant, hvis man kan lide den service jeg yder. Alder er kun et tal og i denne branche burde det være frækheden og servicen man skal måles på ;)   

Er på ingen måde enig. Enten oplyser man sin rigtige alder eller lader helt være med at oplyse en fake alder! 

Og hvad med dine billeder, er de også "vejledende"? 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest holgerdanske2015
Græskelskende Clara skrev, for 3 timer siden:

syntes egentligt at min rigtige alder er irrelevant, hvis man kan lide den service jeg yder. Alder er kun et tal og i denne branche burde det være frækheden og servicen man skal måles på ;)   

Hvis du mener kun er et tal, hvorfor så ikke bare skrive det rigtige.  Du modsiger jo dig selv, når du skriver en forkert alder i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Græskelskende Clara skrev, for 4 timer siden:

syntes egentligt at min rigtige alder er irrelevant, hvis man kan lide den service jeg yder. Alder er kun et tal og i denne branche burde det være frækheden og servicen man skal måles på ;)   

Kunne man ikke skrive primo, medio eller ultimo så man ved nogenlunde hvad man kan forvente? Så kan man ikke brokke sig over den med alderen i det mindste.

Og din alder er vel relevant i forhold til den helhedsoplevelse du leverer?

Du burde vel gå forrest med et godt eksempel,  ellers skrider jeres grundlag hos vojensdream.

Redigeret af NellX
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Græskelskende Clara skrev, for 4 timer siden:

syntes egentligt at min rigtige alder er irrelevant, hvis man kan lide den service jeg yder. Alder er kun et tal og i denne branche burde det være frækheden og servicen man skal måles på ;)   

Hæ hæ irellevant.... jeg vil da gerne vide hvad jeg skal betale rigtig mange penge for, jeg vil til enhver tid fortrække at have en ide om alder og udseende (ingen fake billeder) på den pige jeg skal besøge. 

Kender dog godt det med hvor meget man skal lægge til, udfra den opgivne alder :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...