Hop til indhold
Superblue

Ea der kører i midtjylland

Recommended Posts

Superblue skrev, for 11 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/216614

Hej

Er der nogen, der kender noget til Ea. Hun kører i området omkring Herning, Viborg og Silkeborg? 

Lyder som en typisk e-mail-snapper :wacko:

Hej frække fyr.
kører fra klokken 20 - hvis du er frisk og tænder på en fræk lolitatype som elsker rigtig ægte kærestesex eventuelt uden gummi .(Du er jo sygdomsfri som mig)
Jeg besøger dig i midtjylland. Jeg sutter rigtig godt og vil med glæde modtage din sperm på mine bryster eller i min lille fisse.
Jeg er en frisk pige på 23 vejer 50 kg og en fræk a skål
Priser.... 1 time hos dig i Herning. ..viborg silkeborg skive koster kr 1900. Vil du kneppe mig uden gummi koster det kr. 400 ekstra.
Jeg sender ikke billeder. Men du bliver ikke skuffet, hvis du er til en slank fræk pige med mørkeblond skulderlangt hår-.


Skriv på [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet med hende på den mail i nævner. Meget venlig og intet mistænkeligt..Vi kunne dog ikke lave en aftale. Så har ikke set hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet med hende, hun virker meget sød. Men synes bare det virker mærkeligt, at hun ikke har billeder på annoncen eller på mail, og at ingen herinde har anmeldt hende på trods af, hun har reklameret i flere måneder efterhånden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt så mødes jeg _aldrig_ med pige som jeg ikke har set enten et sted før, eller på et billede.

Ligesom jeg aldrig betaler andet end kontant ved mødet. Intet overført før. Uanset hvor lækker trunten så end er..

Redigeret af Zieram
tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...