arkibal 156 Skrevet 12. December, 2016 Jeg parkerede min bil i Teglværksgade uden nogen forhåndsaftale. Der ligger 4 thaimassage kliniker på rad og række, så jeg ringede til dem på skift, mens jeg gik op igennem gaden, for at høre om der skulle være en ledig tid med det samme. Jeg startede med Aromatic Sport's Thaimassage, hvor den nye indehaver Anne måske er den mest blændende skønhed i branchen overhovedet. Hun er tilmed rigtig god til at massere og taler fremragende dansk. De eneste ulemper er prisen, som er lidt over gennemsnittet – og så hendes gode begavelse, som ikke nødvendigvis er en fordel, når man skal have glæde af et handjob. Dette er i øvrigt vistnok den eneste ekstra ydelse, der tilbydes af Anne, i hvert fald når man som jeg er halvgammel og halvfed. Desværre var der fuldt optaget hos Aromatic, så jeg gik videre til Imperial Thai Massage i nabobygningen. Her blev jeg lukket ind af en slank, søvndrukken kvinde sidst i 30'erne med et lidt slidt ansigt, som var den eneste person i klinikken. Hun virkede sød nok og tilbød mig en halv times massage. Men da jeg bad om en time, indrømmede hun hviskende, at hun faktisk ikke kunne massere overhovedet. Hun var der åbenbart udelukkende for at tilbyde sex. Jeg takkede nej og spurgte også forgæves lidt længere oppe af gaden hos Ægte Thaimassage i nummer 22, inden jeg havnede hos Pi Mek der, hvor gaden skifter navn til Grønningen. Her blev jeg lukket ind af en køn ung pige kaldet Mint. Hun har en ganske velproportioneret krop, ikke ligefrem spinkel, men med gode kurver og en dejlig bagdel. Da Mint tilbød 45 minutters massage for 300, vidste jeg godt, at det nok ikke var massagen, som stod i højsædet her. Men hun var sød og tilpas snaksaglig og hun var god til at pirre de ædlere dele, mens jeg lå på maven og kvitterede med vellyde. Jeg fik en langt, god massage af pik og nosser, mens jeg forsigtigt mærkede på hendes former. Hun sluttede af med at slikke mine nosser, mens jeg kælede for hendes hår og kinder og gav hende smil og komplimenter. Det sidste kan jeg stærkt anbefale. De fleste bliver faktisk glade af komplimenter – og Mint endte med at stråle som en sol og gav mig adskillige knus og kys på munden – på trods af, at jeg bestemt hverken er ung eller smuk. Jeg betalte 600 og gik glad derfra efter 50 minutter. Mint fortalte i øvrigt, at kun i landet i endnu en måned. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 12. December, 2016 arkibal skrev, for 7 minutter siden: Jeg parkerede min bil i Teglværksgade uden nogen forhåndsaftale. Der ligger 4 thaimassage kliniker på rad og række, så jeg ringede til dem på skift, mens jeg gik op igennem gaden, for at høre om der skulle være en ledig tid med det samme. Jeg startede med Aromatic Sport's Thaimassage, hvor den nye indehaver Anne måske er den mest blændende skønhed i branchen overhovedet. Hun er tilmed rigtig god til at massere og taler fremragende dansk. De eneste ulemper er prisen, som er lidt over gennemsnittet – og så hendes gode begavelse, som ikke nødvendigvis er en fordel, når man skal have glæde af et handjob. Dette er i øvrigt vistnok den eneste ekstra ydelse, der tilbydes af Anne, i hvert fald når man som jeg er halvgammel og halvfed. Desværre var der fuldt optaget hos Aromatic, så jeg gik videre til Imperial Thai Massage i nabobygningen. Her blev jeg lukket ind af en slank, søvndrukken kvinde sidst i 30'erne med et lidt slidt ansigt, som var den eneste person i klinikken. Hun virkede sød nok og tilbød mig en halv times massage. Men da jeg bad om en time, indrømmede hun hviskende, at hun faktisk ikke kunne massere overhovedet. Hun var der åbenbart udelukkende for at tilbyde sex. Jeg takkede nej og spurgte også forgæves lidt længere oppe af gaden hos Ægte Thaimassage i nummer 22, inden jeg havnede hos Pi Mek der, hvor gaden skifter navn til Grønningen. Her blev jeg lukket ind af en køn ung pige kaldet Mint. Hun har en ganske velproportioneret krop, ikke ligefrem spinkel, men med gode kurver og en dejlig bagdel. Da Mint tilbød 45 minutters massage for 300, vidste jeg godt, at det nok ikke var massagen, som stod i højsædet her. Men hun var sød og tilpas snaksaglig og hun var god til at pirre de ædlere dele, mens jeg lå på maven og kvitterede med vellyde. Jeg fik en langt, god massage af pik og nosser, mens jeg forsigtigt mærkede på hendes former. Hun sluttede af med at slikke mine nosser, mens jeg kælede for hendes hår og kinder og gav hende smil og komplimenter. Det sidste kan jeg stærkt anbefale. De fleste bliver faktisk glade af komplimenter – og Mint endte med at stråle som en sol og gav mig adskillige knus og kys på munden – på trods af, at jeg bestemt hverken er ung eller smuk. Jeg betalte 600 og gik glad derfra efter 50 minutter. Mint fortalte i øvrigt, at kun i landet i endnu en måned. Hehe. Mint har jeg læst om her. Hun har været i hos PP i Thorvaldsensgade. Fyrene, der har været der den gang var ret vilde med hende. Og det var sgu SEX de talte om! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knast66 26 Skrevet 12. December, 2016 Hun er fandeme Fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg